Stavil se dnes za mnou známý majitel autoškoly a vyprávěl mi následující:
počínaje 19. lednem se mění praktické jízdy na moto, kde ještě před tím než vyjedete na silnici s komisařem, absolvujete jízdu na cvičišti:
-slalom v pomalé rychlosti mezi kužely
-slalom v rychlosti cca 50 km/h mezi kužely, pak projetí úzkým průjezdem a zastavení na vzdálenosti 12 m
-postavení motorky na hlavní stojan
-zvednutí položené motorky ze země
-tlačení motorky do určité vzdálenosti
Pokud některý z těchto bodů nebude splněn, máte smůlu a opakujete.
Byly vyřazeny Jawy 350 z důvodu min. obsahu 400.
Měl z toho hodně těžkou hlavu, přeju absolventům hodně štěstí
2 reakcí na tento příspěvek Od 19. ledna změna praktických zkoušek na moto
Každopádně bych u dvojího řízení zavedl váhový limit instruktora do 80kg.
bledemon píše: já bych si to na triko nevzal, nemožnost ovlivnění směru, pouštět samotného žáka do křižovatek kam třeba nevidim a pomoct mu maximálně vypnutím zapalování. Ale asi na západě z toho moc nehod-zranění nevzniká, když to tak provozujou.
Každopádně bych u dvojího řízení zavedl váhový limit instruktora do 80kg.
tady je velkej problem ze to vsichni vidi pouze cernobile a tvuj prispevek to krasne dokazuje (nic ve zlym), proc bych nemohl smysluplne ucit nekoho kdo je odborne zpusobily k rizeni ? tedy ja vlasne muzu, delam to a funguje to, jenom by to chtelo aplikovat plosne a umoznit tento vycvik jeste pred konecnym ziskani
ridicaku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od 19. ledna změna praktických zkoušek na moto
A je vlastne nejaka realna sance temi druhymi riditky neco ovlivnit (krome vymacknout spojku)?