Téma: po tísícéprvní bílá emulze v oleji
27.1.2013 v 20:05
Zdravím všechny,
dřív než mě ukamenujete, že jsem si měl pročíst články předtím, než jsem založil toto téma, tak bych byl rád za radu.
Před dvěma týdny cca jsem koupil Kawasaki er-6n a před týdnem jsem hned měnil olej a olejový filtr, protože jednak leju do motorek pořád jeden typ oleje a jednak byl potřeba vyměnit, nicméně v při koupi motorky v prodejně jsem viděl bílou emulzi na kontrolním okénku, ale myslel jsem si že je to jenom kondenz, když motorka stála na prodejně a občas se nastartovala. Po výměně oleje doma tam ta emulze stále je a co víc, tak teče chladící kapalina přes těsnění od čerpadla. Otázka tedy zní, může chladící kapalina pronikat přes těsnění do olejové vany, popřípadě vyřešilo by tento problém nové těsnění ? Nebo to bude závada většího kalibru ? Díky za každou radu
edit: fotky


Naposledy editováno 27.01.2013 20:08:10
dřív než mě ukamenujete, že jsem si měl pročíst články předtím, než jsem založil toto téma, tak bych byl rád za radu.
Před dvěma týdny cca jsem koupil Kawasaki er-6n a před týdnem jsem hned měnil olej a olejový filtr, protože jednak leju do motorek pořád jeden typ oleje a jednak byl potřeba vyměnit, nicméně v při koupi motorky v prodejně jsem viděl bílou emulzi na kontrolním okénku, ale myslel jsem si že je to jenom kondenz, když motorka stála na prodejně a občas se nastartovala. Po výměně oleje doma tam ta emulze stále je a co víc, tak teče chladící kapalina přes těsnění od čerpadla. Otázka tedy zní, může chladící kapalina pronikat přes těsnění do olejové vany, popřípadě vyřešilo by tento problém nové těsnění ? Nebo to bude závada většího kalibru ? Díky za každou radu

edit: fotky


Naposledy editováno 27.01.2013 20:08:10
1 reakcí na tento příspěvek po tísícéprvní bílá emulze v oleji
Tezko rict, ale pokud tece ta pumpa venkem, tak to asi nekdo sundaval a natesnil to spatne.
Duvod proc to sundaval ? tezko rict, treba to teklo do voleje uz predtim a nekdo chtel menit gufero. Spis nez tesneni pod hlavou bych to typnul na to cerpadlo.
kdyz rikas stala na prodejne tak to je asi bazarovka od nejakyho prodejce , hod mu to zpatky a to da do kupy.
Duvod proc to sundaval ? tezko rict, treba to teklo do voleje uz predtim a nekdo chtel menit gufero. Spis nez tesneni pod hlavou bych to typnul na to cerpadlo.
kdyz rikas stala na prodejne tak to je asi bazarovka od nejakyho prodejce , hod mu to zpatky a to da do kupy.
emulzi v oleji bych řešil až po vyřešení vzlínání kapaliny kolem pumpy, ale za mě to bílý okénko je způsobené nedostatečným ohřátím motorky, na volnoběh to nikdy nezmizí! musel bys to projet, po zimě to tam mám taky a zmizí to až s prvníma kilometrama
Než začneš cokoli těsnit,tak si někde sežeň budík /tlakoměr - myslím 0-5bar by měl stačit/ a změř tlak v chladícím okruhu. Za normálních okolností je tlak kolem 0,5bar. Pokud bude více,znamená to únik tlaku ze spalovacího prostoru právě do chladícího okruhu a tím je způsobeno i to,že teče pumpa./tlak si najde nejslabší místo v okruhu/No a když motor nejede,voda z chladícího okruhu prolíná přes /patrně/těsnění hlavy,kolem pístu a jupí do oleje. J.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nejde mi vložit inzerát Kawasaki ER 6N | mrak29 | 2 | 10.3.2025 v 19:19 jandaxx |
Otevření z 35 na 53kw kawa er6n Kawasaki ER 6N | TomasFZ | 2 | 3.1.2025 v 13:41 DavR1 |
Bile okenko oleje u er6 [1, 2] Kawasaki ER 6N | Romanek06 | 40 | 5.12.2024 v 10:49 Romanek06 |
Nová osa krku řízení Kawasaki ER 6N | NalEpKa | 26 | 23.10.2024 v 07:57 Koudy01 |
Cnc páčky a řídítka při STK [1, 2] Kawasaki ER 6N | Enegy | 31 | 2.10.2024 v 22:47 Gahan37 |