Moje hlavni dilema je zda koupit letos nejakou 125, naucit se tak nejak jezdit a pak treba po roce dvou prejit na vic koniku, nebo jeste ten rok setrit a koupit rovnou neco vetsiho?
Mam asi 177cm a 60kg a rozpocet je 70 000,- s tim ze je to vsechno co mam, ale nemam obleceni helmu a jeste ani ty papiry :D pocitam ze za helmu, bundu, rukavice, kevlarky bych se mohl vejit do 15 000,- a autoskola me vyjde taky na 15 000,- tzn. ze na moto zbyde 40 000,- s tim, ze jeste nevim jestli ridicak zaplatej rodice (ale vic jak 45k se mi za ni davat nechce)
A kdyz uz bych sel teda do 125 tak do jaky? S ohledem na udrzbu, nechci do toho sypat tisice.
Nejsem zadnej demon, ale taky si rad uziju nejakou zabavu, zatim je mym nejvetsim favoritem XT125X, ale furt tu na foru nekdo hudruje ze to nejede - jsou to jen kecy nebo mi to do zacatku bude stacit? Budu jezdit hlavne po Praze, ale obcas treba nejakej vylet.
A jeste posledni vec koukam ze tu jsou kluci ktery vybiraj 125 uz od 15 a ja zacinam az ted proto nevim jestli rovnou vic koniku nebo 125 na nauceni.
Sory za sloh a dik za nazory
TL;DR
125 nebo pockat a koupit neco silnejsiho?
jakou 125 aby byla drzak a max. do 45 000,-?
Naposledy editováno 27.01.2013 23:03:54
1 reakcí na tento příspěvek 125 v 19? A jakou?




e: nebo jak máš ve výběru Suzuku DR-Z400, podle mě ideál..

Naposledy editováno 27.01.2013 22:16:46
Haesty píše: Na jakou skupinu máš ŘP?
EDIT:Máš už něco,nebo se teprve chystáš?
Nemam ani prd, na jare se chystam na auto + moto do 35kw
sedli01 píše: máš moc dlouhej popis, nechcu to číst.. Ale podle nadpisu a zahrnutých moto ještě doporučuju Duke 125 ...to sem viděl na veletrhu a dobrá hračka
Mimo moje financni moznosti a jeste k tomu je to takovej hybrid, ja chci proste dirt bike se silnickama

Edit: záleží taky na tom, na co se budeš cejtit po autoškole.... já jsem si původně vyhlížela nějaký slabší pětikilo(mám řp bez omezení), ale nakonec jsem skončila u 125, kvůli váze, ceně vzhledem k roku výroby + stavu (potenciálně nižší servisní náklady) a výšce (z čehož ta váha a výška tebe trápit nebude)
Naposledy editováno 27.01.2013 23:17:51
1 reakcí na tento příspěvek 125 v 19? A jakou?
1 reakcí na tento příspěvek 125 v 19? A jakou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 v 19? A jakou?
honza_ píše: na 125 se vyser a kup třeba SV650 zavřeny papírově jsou za hubičku
Na to nema ridicak, seskrceno z vice nez dvojnasobneho vykonu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 v 19? A jakou?
SirIndy píše: Na to nema ridicak, seskrceno z vice nez dvojnasobneho vykonu
Tzn seškrceno z více jak 70kW, ne? A pokud vím, tak SV má něco přes 50kW ???

SirIndy píše: Pozor, u DR-Z nevychazi na ridicak A2 o dve setiny pomer vykon/hmotnost. Nejlepsi reseni asi nejak o kilo zvysit hmotnost (montaz nejakeho doplnku) a nechat prepsat v TP, papirove skrcenych moc neni.
To jde ?? si tam něco přidělat nebo dokoupit a pak to nechat přepsat že to má větší váhu ??


Edit: stačilo by jedno kilo přidat

Naposledy editováno 28.01.2013 15:15:29
1 reakcí na tento příspěvek 125 v 19? A jakou?
jinak by tě 100% bavila jejich obratnost, která ti i dřív dodá jistotu v ovládání motorky.
málo to žere a celkem si drží cenu.
otázka je,jestli ti nebude vadit,že mimo město budeš - relativně - z těch pomalejších.
mě tohle třeba nesere a vloni jsem prodal FMX650 (pro totální nevyužitost) a nechal si jenom Kentuse - protože mě víc baví, na město a okolí předvádí zcela uspokojivý výkony, nežere 6 litrů, na manipulaci je to lehoučký....
tady ti to asi nikdo nedoporučí,ale jestli se nechystáš v blízký době umřít, tak si můžeš dovolit sezónu na 125ce, ne?

ztracenej čas to nebude a silnější můžeš vzít vždycky.
dobrej výběr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 v 19? A jakou?
papin01 píše: Tzn seškrceno z více jak 70kW, ne? A pokud vím, tak SV má něco přes 50kW ???
Jak je psáno výše a také v dalších vláknech, v zákoně není ani zmíňka o max. 70 kW, ale skupinu A2 splní motorka, jejíž výkon nebyl upraven z více než dvojnásobného původního výkonu , takže u SV 650 by bylo nutné provést škrcení na 35 kW z původních 52 kW. Jen nevím, zda by byla splněna i podmínka poměru výkon/hmotnost, neznám váhu.
callowsick píše: ty stopětadvacky jedou max cca 100km/h - to je asi hlavní nevýhoda.
jinak by tě 100% bavila jejich obratnost, která ti i dřív dodá jistotu v ovládání motorky.
málo to žere a celkem si drží cenu.
otázka je,jestli ti nebude vadit,že mimo město budeš - relativně - z těch pomalejších.
mě tohle třeba nesere a vloni jsem prodal FMX650 (pro totální nevyužitost) a nechal si jenom Kentuse - protože mě víc baví, na město a okolí předvádí zcela uspokojivý výkony, nežere 6 litrů, na manipulaci je to lehoučký....
tady ti to asi nikdo nedoporučí,ale jestli se nechystáš v blízký době umřít, tak si můžeš dovolit sezónu na 125ce, ne?
ztracenej čas to nebude a silnější můžeš vzít vždycky.
dobrej výběr
Jako kdybys mi krad slova z pusy..

FMX650 nepripada uvahu vzhledem k vaze nejen samotny motorky ale taky k pomeru MOJI vahy a jeji

Derbi terra je s prominutim taky takovej paskvil, mam zalusk na motarda

Vim ze to nasere kdyz nekomu neco radite a on se potom stejne rozhodne uplne jinak, ale snazte se me pochopit, dalsi rok uz se mi taky cekat nechce (ted hned proste na vic jak 125ku nemam)
Poprosil bych teda rady ohledne vyberu dvacy (z tech nahore), k tomu se zatim jeste nikdo nevyjadril

Naposledy editováno 28.01.2013 18:31:27
A pokud 2t tak asi Yamaha DT 125 SM, možná nějaká Husqvarna 125 SM nebo Aprilia 125 SM.
Rozhodně je tady na foru o každý spoustu témat tak si je vklidu pročti, máš na to celou zimu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 v 19? A jakou?
HonzaČ píše: Jak je psáno výše a také v dalších vláknech, v zákoně není ani zmíňka o max. 70 kW, ale skupinu A2 splní motorka, jejíž výkon nebyl upraven z více než dvojnásobného původního výkonu , takže u SV 650 by bylo nutné provést škrcení na 35 kW z původních 52 kW. Jen nevím, zda by byla splněna i podmínka poměru výkon/hmotnost, neznám váhu.
V tom zákoně to s těma 70kW sice neni ale 2 x 35kW (ŘP v 18 letech) je přece 70kW


S tím stažením na 35 u SV by to byl asi problém, ŘJ se dělali právě na těch 25kW, takže bude nějakou dobu trvat, než vymyslí něco, co bude vyhovovat tomuhle zákonu.
Sorry že je to mimo téma, nijak jsem tomu nevěnoval pozornost, ale ... Když mám Dorso stažený z původních 67kW na 25kW (podle doteď platného zákona), tak bych odteď na tom nemohl jezdit, protože je to stažený vlastně z víc jak 50kW???



Osobně jsme měl XT 125X 2 roky a nemůžu si stěžovat. Sice jsi mimo město nebyl králem silnic, ale ve měste jsi i na tej dváce 4T byl od semaforů jako první (pokud jsem samozřejmě nepotkal krutopřísnou ochcávku 1,9 v ropě


1 reakcí na tento příspěvek 125 v 19? A jakou?
XT i DR jsou víceméně porovnatelný. novější DR 125 SM jsou vstřikovaný, XT je drobet těžší, ale zase mě se třeba XT líbí víc

ber,co se ti líbí, obě jsou solidní motorky

...mimochodem,pár let zpátky po Kladně jezdil nějakej týpek na XT 125 X (modrá,zlatý ráfky,kdyby se poznal


Jo dají se na tom dělat dobrý kraviny


Jestli tě zajímají náklady na provoz, tak to žere cca ty 3 litry, když to honíš úplně co to jde, tak cca o litr víc... Olej podle hlášení tachometru každejch 6000km nebo každej rok co všichni radí. Gumy to žere minimálně - dá se cca 12 000 najet na zadek, přední guma nesmrtelná


Naposledy editováno 28.01.2013 20:29:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 v 19? A jakou?
papin01 píše: V tom zákoně to s těma 70kW sice neni ale 2 x 35kW (ŘP v 18 letech) je přece 70kW proto jsem psal těch 70
S tím stažením na 35 u SV by to byl asi problém, ŘJ se dělali právě na těch 25kW, takže bude nějakou dobu trvat, než vymyslí něco, co bude vyhovovat tomuhle zákonu.
Sorry že je to mimo téma, nijak jsem tomu nevěnoval pozornost, ale ... Když mám Dorso stažený z původních 67kW na 25kW (podle doteď platného zákona), tak bych odteď na tom nemohl jezdit, protože je to stažený vlastně z víc jak 50kW??? To mi přijde jako slušná blbost
Pro tebe co jsi delal na 25kW to omezeni neplati, pro ty co delaji na 35kW uz ano. Je to hodne slusna blbost, SV seskrceny na 35kW ridit muzou a to same seskrceny na 25kW ne.

1 reakcí na tento příspěvek 125 v 19? A jakou?
docela hezká za slušnou cenu (hlavně super jednoduchá konstrukce,kde není moc kurvítek).
za zbytek si jí vymazlíš, nebo investuješ do rumu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 v 19? A jakou?
callowsick píše: isktéčko
docela hezká za slušnou cenu (hlavně super jednoduchá konstrukce,kde není moc kurvítek).
za zbytek si jí vymazlíš, nebo investuješ do rumu
A teď do sebe



Za ty peníze jsem prodával novej model (modrá se zlatýma ráfkama) - měla akorát k.o. zadní gumu, ale zase servisku a vypadala vážně jak nová

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 v 19? A jakou?

ale škoda,že to nemá ty zlatý ráfky

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha xt tlumič Yamaha XT 125R, Yamaha XT 125X, Yamaha XT 125 | Jirkaxt125 | 2 | 2.4.2025 v 17:00 Jirkaxt125 |
Horní část zadního blatníku Yamaha XT 125X | Shigis | 6 | 3.2.2025 v 14:54 Shigis |
MZ 125 SM pravděpodobně nedobiji ba... MZ 125 SM | Lukernys | 2 | 3.2.2025 v 01:02 Johny_Servis |
Vidlice Yamaha XT125X 2005 Yamaha XT 125X | Shigis | 5 | 21.10.2024 v 11:09 blauvel |
Výměna světel Yamaha XT125X Yamaha XT 125X | Shigis | 7 | 25.7.2024 v 14:48 Slávek-TDM |