1 reakcí na tento příspěvek Zámek na kotouč - s/bez alarmu?
Alarm sám o sobě je k ničemu. Sice houká těch 130 dBa, ale z toho malého repráčku to trhá uši asi jen tak do 5-ti metrů od motorky.
Zásadní výhoda zámku s alarmem je ta, že ho tam nezapomeneš a nezničíš si kotouč.
Což se stalo lidem už mnohokrát.
Jinak funkci splní oba stejně. Náhodný čorkaře to odradí a když přijde profík s akuflexou, tak ho stejnak za 3 minuty přeřízne.
1 reakcí na tento příspěvek Zámek na kotouč - s/bez alarmu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zámek na kotouč - s/bez alarmu?
banda1250 píše: nebo přikup tu výstražnou šňůru od zámku na řídítka
Kterou ti první dítě sundá a pověsí si ji jako trofej na batoh
Novej koutouč stojí 5000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zámek na kotouč - s/bez alarmu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zámek na kotouč - s/bez alarmu?
1 reakcí na tento příspěvek Zámek na kotouč - s/bez alarmu?
2 reakcí na tento příspěvek Zámek na kotouč - s/bez alarmu?
A za druhé, zámek do 500Kč? To si děláš srandu? Nikdy. Jendou jsem podobný dostal darem, na jawu. Jak to dopadlo? Asi po dvou měsících chci ráno odemknout motorku, zatlačím klíč, otočím aaaaaa kurwaaaa, klíč se protočil dokola, doraz žádný. Vytáhnu klíč a ze zámku vyskakaly i některé stavítka Zámek zůstal zamčený a z kotouče nešel ven.. Takže rychle pro klíče od auta, abych nepřišel do práce pozdě. Měl jsem celý den obavy, jak ten zámek dostanu dolů.. V garáži jsem vzal obyč aku vrtačku, s tím, že to je blbý nápad a nemám šanci to odvrtat.. Trvalo to obyč akučkou cca 5 sekund, na první pokus.. Byl to zámek za 700Kč z domu motocyklů. Takže levné nedoporučuju nejen z důvodu slabé ochrany, ale hlavně proto, aby jsi je naopak odemkl
1 reakcí na tento příspěvek Zámek na kotouč - s/bez alarmu?
Musím říct, že se mi to už taky párkrát vyplatilo, jelikož často ve městě přední kolo nezamykám - a ten pišťák při narovnání motky, když na ní sedíš připravenej k jízdě, je fakt super trapárna
Ale i mám pocit, že mi ta moje Xena docela žere baterky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zámek na kotouč - s/bez alarmu?
1 reakcí na tento příspěvek Zámek na kotouč - s/bez alarmu?
c.j. píše: Takže levné nedoporučuju nejen z důvodu slabé ochrany, ale hlavně proto, aby jsi je naopak odemkl
Tak přesně tohle se mi stalo taky, měl jsem zámek na kotouč(cena nějak kolem 600kč) asi pul roku a jednou jsem zamknul a už neodemknul. Tak jsem jim to šel nasranej vrátit a prodejce se divil, jak se mi to mohlo stát. Tak jsem mu vysvětlil jak k tomu došlo a cca za 14 dní mi dal novej) Ale od té doby ten zámek dávám jen v garáži, kde mám po ruce techniku kterou ho rychle sundám i bez klíčků .
1 reakcí na tento příspěvek Zámek na kotouč - s/bez alarmu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zámek na kotouč - s/bez alarmu?
PepanS píše: Ja mám od ABUSu tento. Používám ho 2 roky a stále na originální baterky. Spokojenost maximální. Funkce alarmu, jako indikátor sklerozy, jsem už jednou využil.
Taky mám Abuse a spokojenost (pro Veryho - nakonec mi ho nekoupil ježíšek, ale musel jsem za svý), akorát ta cenovka je trochu jinde než si představuje pan zahadnytajemny
1 reakcí na tento příspěvek Zámek na kotouč - s/bez alarmu?
Jediná nevýhoda je, když motorka stojí venku přes noc. Třeba v kempu. Vlhkost tomu nedělá dobře a pak se rozeřve v noci uprostřed spících stanů
Jinak uvažuju, že pořídím ještě jeden obyč kotoučák bez alarmu na zadní kolo + déšť.
E:za Xenu jsem dal v BC cca 1500Kč.
Naposledy editováno 04.02.2013 07:41:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zámek na kotouč - s/bez alarmu?
verybusy píše: Neber Xenu,má repráček zvenku..
To mají jen ty nejlevnější..
http://www.xenasecurity.com/product/motorbikes/alarm/showall/
Jinak mi dali v krámě na Xenu slevu přes 30%, stačilo si jen říct.. (Asi pěkná marže, takež spokojenost na obou stranách, já, že ho mám tak levně a prodejce, že nakupuju u něj a ne levněji přes net..) Mám na jawu XX6 a vyšla na 1250Kč s DPH.
todvora píše: ..Vlhkost tomu nedělá dobře a pak se rozeřve v noci uprostřed spících stanů
..
To jsme vyřešil náhradou původního kovového zrcátka za chromovou nálepku. Ta se vlhkostí neorosí jako ta nerezová destička.. Já totiž parkuju nonstop venku a na noc jen přikrývám plachtou. Tuto sezónu (poprvé za 8 let) budu mít garáž
dva_hrnce píše: Taky mám Abuse a spokojenost (pro Veryho - nakonec mi ho nekoupil ježíšek, ale musel jsem za svý), akorát ta cenovka je trochu jinde než si představuje pan zahadnytajemny
Ježíšek je bestie,a já mu tolik věřil!!!! Jo,cenovka je jinde,ale jak se říká-nejsem tak bohatý,abych mohl kupovat levné věci.
c.j. píše: To mají jen ty nejlevnější..
http://www.xenasecurity.com/product/motorbikes/alarm/showall/
Jinak mi dali v krámě na Xenu slevu přes 30%, stačilo si jen říct.. (Asi pěkná marže, takež spokojenost na obou stranách, já, že ho mám tak levně a prodejce, že nakupuju u něj a ne levněji přes net..) Mám na jawu XX6 a vyšla na 1250Kč s DPH.
Tady na tom odkazu všechny modely.Levnější úplně z vnější strany,odkud zamykáš a dražší z druhé strany,ale ani jeden z vnitří strany od koutouče.Nebo špatně koukám....
1 reakcí na tento příspěvek Zámek na kotouč - s/bez alarmu?
1) bez alarmu - výhoda malé velikosti, většinou užší zamykací čep tzn. můžeš zamknout zadní kotouč (zamykat přední bez alarmu je chujovina)
2) s alarmem a repráčkem zvenku - jediný důvod pro koupi je abys ho tam nezapomněl (repráček se při čórce zalepí a alarm je v p.či)
3) s alarmem a repráčkem zevnitř - ne že by zneškodnění alarmu bylo nemožný, ale už si na to někdo musí donest příslušné vybavení (nestačí žvejkačka z nejbližší trafiky)
Já mám Abuse Granit Detecto X-Plus 8000 jak už tady taky někdo dával odkaz, nějakej peníz to stojí ale byla to rozhodně jedna z nejlepších investic kolem motorky. Baterky jsem měnil myslím dvakrát a to ho mám 5 sezón (dost záleží na tom jak často ti to řve). Nejvíc jsem spokojenej s citlivostí toho alarmu - nezačne řvát kvůli každé blbosti jako déšť, kočka atd. dokonce jdou i zamknout řídítka, když na to člověk zapomene a už má nasazenej kotoučák, bez toho aby to začlo řvát. Alarm se spustí až v okamžiku kdy se s motorkou opravdu manipuluje tzn. bere se za řídítka, narovná se motorka atd. Dle mýho funguje fakt perfektně. Žádný problémy s odraznýma zrcátkama (žádný tam nejsou - jinej systém) jako u Xeny.
Danny350 píše: S kotoučákama je to v zásadě takhle:
1) bez alarmu - výhoda malé velikosti, většinou užší zamykací čep tzn. můžeš zamknout zadní kotouč (zamykat přední bez alarmu je chujovina)
2) s alarmem a repráčkem zvenku - jediný důvod pro koupi je abys ho tam nezapomněl (repráček se při čórce zalepí a alarm je v p.či)
3) s alarmem a repráčkem zevnitř - ne že by zneškodnění alarmu bylo nemožný, ale už si na to někdo musí donest příslušné vybavení (nestačí žvejkačka z nejbližší trafiky)
Já mám Abuse Granit Detecto X-Plus 8000 jak už tady taky někdo dával odkaz, nějakej peníz to stojí ale byla to rozhodně jedna z nejlepších investic kolem motorky. Baterky jsem měnil myslím dvakrát a to ho mám 5 sezón (dost záleží na tom jak často ti to řve). Nejvíc jsem spokojenej s citlivostí toho alarmu - nezačne řvát kvůli každé blbosti jako déšť, kočka atd. dokonce jdou i zamknout řídítka, když na to člověk zapomene a už má nasazenej kotoučák, bez toho aby to začlo řvát. Alarm se spustí až v okamžiku kdy se s motorkou opravdu manipuluje tzn. bere se za řídítka, narovná se motorka atd. Dle mýho funguje fakt perfektně. Žádný problémy s odraznýma zrcátkama (žádný tam nejsou - jinej systém) jako u Xeny.
Tak to máš stejnej. Jen bych ještě zmínil,že ten ingot má asi 1,5 kg,je to bytelná věc!!!!