Téma: Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.
 
17.2.2013 v 14:01
Citace z článku: Tento týden se ve španělské Barceloně konal 65. slavnostní večer španělských novin Mundo Deportivo pod názvem "Gran Gala de Mundo Deportivo", kde pan Carmelo Ezpeleta - CEO firmy Dorna Sports - dostal vyznamenání nejlepšího sportovního manažera.

Anketa: Co vy na to?
Nesouhlas.Španělé Španělům.Ostatní nepochopí.
60%
18
Je to špičkový, světový, sportovní manažer
27%
8
Netuším o co jde,ale chci hlasovat. :)
13%
4

1 reakcí na tento příspěvek Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

24.12.2015 v 11:24 | Nahoru | #1
Virago: ja souhlasím ale právě proto - po těch skandálech došlo k výměně dodavatele a situace se zlepšila:

F1 -> 2005 průšvih, výměna dodavatele -> všichni happy

MGP 2013 - Bridgestone průšvih (jak píšeš) -> výměna dodavatele -> zatím žádná nářky že by tyto pneu někomu nesedly

WSBK -> dominovali tam michelinky a nelibilo se to osatním -> výměna dodavatele za Pirelli -> nikdo si ve WSBK nestěžuje :) to jsou fakta :)

Open neřeším, to je jen umělá třída která díky neschopnosti managera byla zavedena aby pole bylo plnější a tak tam jezdily horší motorky a díky horším motorkám aby způsobil vyrovnanost jim dal lepší pneu než Factory :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.

24.12.2015 v 11:42 | Nahoru | #2
PityGPX: V F1 2005 to byl průšvih jednoho dodavatele pneu. Ti co jeli na jiné značce odjeli normální závod. Z toho se ukazuje, že jednotný dodavatel pak končí jako v Austrálii 2013, kde nebyla alternativa.

Já bych naopak pravidla uvolnil a kromě základních omezení (objem motoru, minimální váha) bych nechal všechno na výrobcích. Dokonce bych dovolil, aby bylo možné používat jiné komponenty závod od závodu: Měnit dodavatele pneu, velikost kol, konfiguraci motoru, atd. A byl bych pro jedno pravidlo: Žádný díl nesmí být výhradní, tj. každý díl musí být dostupný kterémukoli týmu. A pak by se ukázalo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist