1 reakcí na tento příspěvek Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.
F1 -> 2005 průšvih, výměna dodavatele -> všichni happy
MGP 2013 - Bridgestone průšvih (jak píšeš) -> výměna dodavatele -> zatím žádná nářky že by tyto pneu někomu nesedly
WSBK -> dominovali tam michelinky a nelibilo se to osatním -> výměna dodavatele za Pirelli -> nikdo si ve WSBK nestěžuje :) to jsou fakta :)
Open neřeším, to je jen umělá třída která díky neschopnosti managera byla zavedena aby pole bylo plnější a tak tam jezdily horší motorky a díky horším motorkám aby způsobil vyrovnanost jim dal lepší pneu než Factory :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ezpeleta, nejlepší sportovní manažer.
Já bych naopak pravidla uvolnil a kromě základních omezení (objem motoru, minimální váha) bych nechal všechno na výrobcích. Dokonce bych dovolil, aby bylo možné používat jiné komponenty závod od závodu: Měnit dodavatele pneu, velikost kol, konfiguraci motoru, atd. A byl bych pro jedno pravidlo: Žádný díl nesmí být výhradní, tj. každý díl musí být dostupný kterémukoli týmu. A pak by se ukázalo.