1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ethanol na moto
Skalik píše: Já myslim, že má být na co pišnej, má čínu a lambda mu očivodně funguje dobře, sám píše, že sem uspotřeba zvedla o 30% to znamená, že lambda správně hlásí chudou směs a jednotka se to snaží dohnat. Takže ve výsledku to má hodně bohatý a proto mu to žere o tolik víc.
kdyz pominu to ze u motorky jede lambda jen v closed loop a vetsinu času jede motorka v alpha-n režimu, tak se ten systém snazi doregulovat na stechiometrickou směs, ta skokova lambda ani nic jinyho neumi a stechiometricka směs neni pro vetsinu režimu v jakejch moto funguje to prave....
Spotřeba se zvedne buď kdyz to z nakyho důvodu špatně dunguje -třeba je i chud směs. Třeba u auta deravej vejfuk způsobuje vyšší spotřebu a asi těžko to díra ve výfuku obohati
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ethanol na moto
assassin píše: kdyz pominu to ze u motorky jede lambda jen v closed loop a vetsinu času jede motorka v alpha-n režimu, tak se ten systém snazi doregulovat na stechiometrickou směs, ta skokova lambda ani nic jinyho neumi a stechiometricka směs neni pro vetsinu režimu v jakejch moto funguje to prave....
Spotřeba se zvedne buď kdyz to z nakyho důvodu špatně dunguje -třeba je i chud směs. Třeba u auta deravej vejfuk způsobuje vyšší spotřebu a asi těžko to díra ve výfuku obohati
To je zase o změněnym zpětnym tlaku v potrubí. Vyšší spotřeba není přece průvodní jev pouze natankovaného E85. Jo a na tu díru ve vejfuku to chce pořádnou americkou V8, těmhle motorům je úplně u prdele zda ti vejfuk končí katalyzátorem nebo je tam ještě kus roury a tlumič.