podle mě se Vettel zachoval správně a bejt Rosbergem tak Hamiltona natvrdo předjedu a neseru se. když Hamiltonovi dochází benzín, jeho problém... "mohl" (měl) si odkroužit třetí místo on... obzvlášť hned v úvodu sezóny
3 reakcí na tento příspěvek F1 - GP Sepang
A politika v týmu ... hrůza. Na hvězdu Hemiltona bych se vyprdnul a normálně bych ho předjel a basta.
Je fakt že soubojů tam bylo podstatně víc než kdysi .. ale podle mého názoru v tom chyběla "štáva"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) F1 - GP Sepang
DRS je pohyblivý prvek na zadním křídle, který "vyklopením" sníží přítlak a tím i odpor a umožní vyšší rychlost. Nicméně taky se mi nelíbí že mají to mohou používat jen na určených místech, stejně jako KERS.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) F1 - GP Sepang
Harry_RnK píše: Štemby> Jeden dodavatel pneu je už několik let - od doby co tomu druhýmu (myslím že Michelin) nedodal správný pneumatiky pro Velkou cenu USA, a tak musely dvě třetiny týmů odstoupit ještě před startem protože prostě neměli na čem jet. Závod vypadal tak že vepředu byly dvě Ferrari a o okolo za nimi čtyři formule těch slabších týmů (tenkrát snad Sauber a spol), takže totálně o ničem. Vracelo se i vstupný lidem. Průser.
DRS je pohyblivý prvek na zadním křídle, který "vyklopením" sníží přítlak a tím i odpor a umožní vyšší rychlost. Nicméně taky se mi nelíbí že mají to mohou používat jen na určených místech, stejně jako KERS.
Mišelin pneu dodal ale totálně se na nich nadalo jet, tak týmy nenastoupily.
1 reakcí na tento příspěvek F1 - GP Sepang
Jinak na F1 koukám nepřetržitě od roku 98 ( vynechal jsem snad jen 4 závody za celou tu dobu) ale tohle je zcela jistě poslední sezona na kterou koukám.
Jak píše Štemby pneu na kterých se nedá závodit ale jen kroužit a co nejmíň je opotřebovat... Systém DRS se mi také moc nelíbí.
A od příští sezony motory V6 1.6 to si snad dělaj srandu... kde jsou ty doby kde se závodilo s V10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) F1 - GP Sepang
DRS je systém otevření zadního přítlačného křídla je jej možné použít v určitých úsecích po předchozím měřeném úseku kde závodník musí být max. 1s za autem na pozici před ním.
K týmové režii se nebudu vyjadřovat.
V tom případě ad maj všichni stejný podmínky a jezděj jen s motorama ferrari (příklad samozřejmě).
Je to blbost, myslím si že to bylo mnohem lepší když každá stáj bojovala o to aby měla lepší gumy než ta druhá .. a o tom to bylo, zvolit správně značku a podílet se na vývoji s dodavatelem. Toto ? na tady máte na celej víkend 10 sad gum na kvalifikaci a závod a dělejte si co chcete .. nevím příjde mi to na hlavu tady ten trend "normalizace" kdy všichni maj rádoby stejný podmínky.


Konečně něco zajímavýho..

Na F1 koukám pravidelně...
Můj favorit je Kimi a tým McLaren..(joo stříbrný šípy)

Dnešní závod byl docela zajímavej ...použití KERS a DRS jsou pro všechny týmy stejný, stejně tak řídící jednotka motoru i gumy...takže srovnatelné podmínky a druhej dodavatel gum bylo to aspoň zajímavý na strategii a taktiku stejně jako doplňování paliva.
Dnešní týmová režie....vždy byla a vždy bude (bohužel).
A žblepty od Pouvy o tom jak Ross Brawn nepoužíval týmovou režii jsou mi k smíchu protože v době působení ve Ferrari jako šéf týmu v podstatě nic jiného nedělal a tlačil Schumiho.
Takže ať se moc nevyjadřují lidé kteří toho moc o F1 neví..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) F1 - GP Sepang
ST3 píše: Mišelin pneu dodal ale totálně se na nich nadalo jet, .
To je divný

Já používám Michelin S12 a terénu pohoda




E:..a pneu?......F je o tom ladit a šperkovat auto k dokonalosti jako celek,takže pokud někomu auto "žere" gumy,tak holt bude muset ladit,nebo mít 6zastávek v boxech.
Je to jak říkali komentátoři,když citovali bridgestone...předloni jste nás kritizovali jak rychle se pneu ojíždí a jsou nečitelná, a na konci sezony si jezdci chválili jak jsou pneu rychlé
Naposledy editováno 24.03.2013 14:20:46
2 reakcí na tento příspěvek F1 - GP Sepang
"Šetřete motory i auto a dojeďte bezpečně do cíle," zněl příkaz týmu Red Bull po závěrečných zastávkách v boxech Velké ceny Malajsie. Lídr závodu Mark Webber poslechl. Snížil otáčky motoru a přestal závodit. V tu chvíli na něj zaútočil týmový kolega Vettel . Navzdory zákazu, navzdory jezdecké slušnosti."
...křivák no

Kdysi se za prokazanou tymovou rezii daval pekny ceres....... FUJ, UZ NA TO SNAD ANI KOUKAT NEBUDU!
Naposledy editováno 24.03.2013 15:50:46
1 reakcí na tento příspěvek F1 - GP Sepang
btw sere me elektronika, tu bych pro rovnost zrusil, bez abs a bez prokluzu ... tohle byli ridici
osiris píše: ...citce:
"Šetřete motory i auto a dojeďte bezpečně do cíle," zněl příkaz týmu Red Bull po závěrečných zastávkách v boxech Velké ceny Malajsie. Lídr závodu Mark Webber poslechl. Snížil otáčky motoru a přestal závodit. V tu chvíli na něj zaútočil týmový kolega Vettel . Navzdory zákazu, navzdory jezdecké slušnosti."
...křivák no
Co jiného čekat od nacka...



kratod píše: na F1 nekoukam uz hodne dlouho.. a kdyz procitam prispevky, tak v tom budu pokracovat.. nuuuuda...
btw sere me elektronika, tu bych pro rovnost zrusil, bez abs a bez prokluzu ... tohle byli ridici
Dijon 1979





No a k tomu náckovi není co dodat, osobně ho nesnášim a nyní mě v tom mém názoru opět utvrdil

1 reakcí na tento příspěvek F1 - GP Sepang
omlouvám se za komolení jmen závodníku

Jo a Prost tam vypráví jak právě Villnueve s tim druhym, když byli ještě kámíci, jak se bavili. V Monacu si půjčili každej Ferrari, vybrali si nějakou zatáčku, do tý to rozfofrovali, poslali třeba do hodin a ven a hráli, kdo se víc rozseká. Prost to s nima hrál jednou a skoro se zabil, tak se na to vys*** :)
Štemby píše: asi po 3 letech jsem se dnes na F1 opět kouknul A nejspíš si zas dám 3 roky pauzu. Co zas politika udělala s těmi krásnými závody je opravdu hnus. Nevím jak je to tam dlouho ale jedna značka pneu pro fšechny ? to by mě zajímalo kolik museli vysolit peněz aby se tam ta kravina prosadila. Nějákej systém DSR (nejsme si jistej tou zkratkou) co to má bejt ? Jako že v povolenejch usecích se může jet rychleji a využít konečně formuli na maximum.
A politika v týmu ... hrůza. Na hvězdu Hemiltona bych se vyprdnul a normálně bych ho předjel a basta.
Je fakt že soubojů tam bylo podstatně víc než kdysi .. ale podle mého názoru v tom chyběla "štáva"
souboji si si nemyslim ze tam je vice.
A zbytek souhlas..fraska pracka divadlo na penize. kersi a jine sracky to uz je uplne vysmech.
Nesleduji a nejsem v tom sam...porad jim ubejva popularita.
Stejne zkurvili WRC rally. a jejich 1.6ky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) F1 - GP Sepang
RomanEmperor píše: Já vám nevim, ale teď jsem dočetl knížku Senna vs. Prost a co jsem se tam dozvěděl, že týmová režie tady vždycky byla a vždycky bude. Například závod v Imole, víkend před tím, než se zabil Gilles Villnueve. Bylo jasně dáno, že má dojet první Gilles (byly tam nějaký protesty, takže z top týmů startovalo pouze ferrari {Gilles & ten co přišel v hockinghamu o nohy, jak přelítl přes Prosta, nepamatuju se jméno}). Takže měli jasný 1. a 2. místo. Plno lidí to bere jako jeden z TOP soubojů v F1, ale bylo to jen o tom, že měli dojet v daném pořadí a tak se "jen tak" předjížděli, aby bylo na co koukat a pak mu to tam ten franta v poslední šikaně střihnul a vyhrál. Byli to kámoši na život a na smrt. A po tomhle závodě bylo přátelství na bodu nula. Další závod, byl Gilles tak naštvanej, že je až za nim v kvalifikaci a přepísk to. To jen taková zajímavost. Ale ta týmovka byla vždycky, ať se to někomu líbí nebo ne. Jinak ta knížka je super, fakt si jí přečtěte :) A ještě http://www.csfd.cz/...01-rivalove/galerie/ Vyjde to na podzim. Natáčení bouračky laudy
omlouvám se za komolení jmen závodníku
Jo a Prost tam vypráví jak právě Villnueve s tim druhym, když byli ještě kámíci, jak se bavili. V Monacu si půjčili každej Ferrari, vybrali si nějakou zatáčku, do tý to rozfofrovali, poslali třeba do hodin a ven a hráli, kdo se víc rozseká. Prost to s nima hrál jednou a skoro se zabil, tak se na to vys*** :)
Ten druhý jezdec byl Didier Pironi. Zabil se v roce 1987 na závodech motorových člunů.