Téma: Laďák pro jinou moto
 
2.4.2013 v 21:47
Ahojte, páni i dámy.

Chci se zeptat na rychlou věc. Je nějakej markantní rozdíl mezi laděným výfukem na ER-5 a třeba na... no vlastně cokoliv? Jde mi jen o koncovku. Nebo je to jedno, co na ní narazim? Je to přeci jen kus plechu a vycpávka no ni?

1 reakcí na tento příspěvek Laďák pro jinou moto

2.4.2013 v 22:05 | Nahoru | #1
Je

(reakce na) Laďák pro jinou moto

2.4.2013 v 22:09 | Nahoru | #2
seikos> Je to jedno nebo je to rozdíl nebo je to vycpávka a plech?

1 reakcí na tento příspěvek Laďák pro jinou moto

2.4.2013 v 22:17 | Nahoru | #3
Naraž tam co chceš

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Laďák pro jinou moto

2.4.2013 v 22:40 | Nahoru | #4
Rozdil by to mel byt. Osobne se ovsem obavam, ze casto je pouzitej stejnej hrnec a akorat upravena priruba podle motorky.

1 reakcí na tento příspěvek Laďák pro jinou moto

2.4.2013 v 22:42 | Nahoru | #5
jedinej rozdíl je ve tvaru - uchycení a zvuku. Rozdíl ve výkonu bych přirovnal placebo efektu

Laďák pro jinou moto

2.4.2013 v 22:55 | Nahoru | #6
tohle mě zajímá, doufám že se vyjádří co nejvíce lidí co si o tomto myslí...

Laďák pro jinou moto

2.4.2013 v 23:00 | Nahoru | #7
kluci dávali na DR 800 Big výfuk z GSXR 1000 K3 a novější. bylo to tiché a s KN a kitem to dost víc jelo... bohužel jeden odborník poslal místo tohoto výfuk na SV650 (navíc tam sou 2 ks) a jelo to asi max 90... takže tak...

(reakce na) Laďák pro jinou moto

2.4.2013 v 23:26 | Nahoru | #8

JR.. píše: Rozdil by to mel byt. Osobne se ovsem obavam, ze casto je pouzitej stejnej hrnec a akorat upravena priruba podle motorky.



Taky to tak vidim, derovana trubka durch. Cim je delsi je i mene hlasity. Cim kratsi tim pekelnejsi

(reakce na) Laďák pro jinou moto

2.4.2013 v 23:30 | Nahoru | #9

Begy píše: jedinej rozdíl je ve tvaru - uchycení a zvuku. Rozdíl ve výkonu bych přirovnal placebo efektu


JO
(pokud není jedna nebo obě z motorek dvoutakt)

Naposledy editováno 02.04.2013 23:30:28

Laďák pro jinou moto

3.4.2013 v 00:23 | Nahoru | #10
tak laborování s výfuckem u dvoutaktu je ny vyšší dívčí. Tam se dá i něco nahnat - ale jako obvykle spíš ztratit

1 reakcí na tento příspěvek Laďák pro jinou moto

3.4.2013 v 08:59 | Nahoru | #11
Zas tak eazy to neni. Kdyz tam narazis cokoliv, tak se ti stane ze to mozna budes muset doladit , napr nepujde ti motor do otacek a nebo ti to bude zrat, ale resit se to da.
Krom toho u ER5 je tusim vejfuk jedna dlouha trubka od vallcu az dozadu, takze to budes muset proste bud upalit a navarit tam prirubu a nebo komplet novo i se svodama.
Jelikoz ER5 je zdechlina, tak predpokladam ze to chces resit jenom kvuli zvuku, takze bych tam klidne dal co bude po ruce za slusny peniz a pohlidat si jak se ten motor bude chovat a v pripade nutnosti to doladit zvysovanim/snizovanim odporu tlumice.

(reakce na) Laďák pro jinou moto

3.4.2013 v 09:11 | Nahoru | #12

gugo píše: Jelikoz ER5 je zdechlina, tak predpokladam ze to chces resit jenom kvuli zvuku....



Nech si kecy
Jo je to kvuli zvuku... na petikilo to chrasti jak fichtl. Myslim ze nic nemuze byt horsi...

Laďák pro jinou moto

3.4.2013 v 10:04 | Nahoru | #13
Na Suzuki GSR jsem dal LeoVince jen koncovky a nechal tam kat a průběh výkonu jsem nepoznal vůbec žádný jen o dost lepší / za 16000,-/ zvuk a mota s tím u mě jezdila dva roky a bez problémů.A Ducati mutina 1000 ta Lea se svodama potřebovala jednotku aby ten rychlej proplach zvládla

Laďák pro jinou moto

3.4.2013 v 10:36 | Nahoru | #14
Koncovku creptus na své XT jsem pořídil na aukru novou za 1500, v popisu bylo že ji pořídil právě na ER-5. Ještě jsem volal do creptusu a bylo mi řečeno, že je jedno na co koncovka byla pořízena, rozdíly jsou jen ve tvaru a v průměru a jestli ji tam přichytím tak není problém.

Laďák pro jinou moto

3.4.2013 v 12:20 | Nahoru | #15
Ja si myslim ,ze vejfuk by mel byt udelanej na moto,ale jestli je tomu tak, to netusim.
ale kdyz tam naperes nejakej jinej a doladis,tak by nemel byt problem.

(reakce na) Laďák pro jinou moto

17.4.2013 v 12:42 | Nahoru | #16
[quote=GASS]Naraž tam co chceš

[img] tak .

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist