Uzavřeno 11.04.2013 v 17:55 uživatelem RagingBull
1 reakcí na tento příspěvek lehká a výkonná startovací baterie do ktm 250 exc
pesastor píše: Kup origos a neres. Kdyz koupis od Yuasy, budes mit i tu kvalitu!
Malé kvalitní baterie umí jen Motobatt. Jsem teď sháněl malou bezúdržbovou 4Ah, ani nevíš jakej problém je to sehnat. Jen Motobatt to umí.
KUK nebo KUK na 2,5Ah
Yuasa umí tyhle malý jen údržbový
Naposledy editováno 08.04.2013 20:35:45
1 reakcí na tento příspěvek lehká a výkonná startovací baterie do ktm 250 exc
2 reakcí na tento příspěvek lehká a výkonná startovací baterie do ktm 250 exc
RagingBull píše: Díky za rady . Abych to upřesnil, tím "lehkou" myslím NE elektrolyt. O LiFePO4 jsem už něco četl, ale bojím se nějaké "home made" baterie, co tu nabízíte.
Tak tak par lidi ji tu vlastni a nikdo si nestezoval.
Ragingbull: ta záruka je myslím k ničemu, nenarazil jsem na zadnou s výrobní vadou, baterka jde zničit prebitim nebo vybitim pod určitou mez. Tzn kdyz si ji vybijes moc a ona odejde tak te s reklamaci vyhodej, pokud to naka firma bude měnit i v téhle pripadech kdy to lidi zničí sami, tak budou mít v cene patřičnou rezervu aby se to vykompenzovalo.
Honda600rr: no vzhled u baterky která je schovaná někde v kastliku je dulezitej:) tak ale kdyz si za ten vzhled někdo rad priplati....třeba ze za baterku da dvojnásobek nez za kolik to dokáži bastliri...proc ne...
1 reakcí na tento příspěvek lehká a výkonná startovací baterie do ktm 250 exc
RagingBull píše: assassin: Jednou jsem prodával velmi kvalitní japonské tiskárny a jelikož se vůbec nekazili, vyrobce na tom postavil marketing a dal záruku 3 roky. To je 1 rok nad rámec zákona. Věřil svým výrobkům a věděl, že ho to nezničí. Myslím, že záruka je důležitá.
Precti si o tom jak ty clanky funguji tady nejde o zaruku i kdyby na to byla zaruka 100 let tak tu baterku blbec oddela za pul dne. Tady jde o dodrzeni uzivatelskeho manualu. Tohle neni delany antiblbec stylem.
Baterie od Mikiho je v plastu a ne folii.
Naposledy editováno 09.04.2013 23:31:03
2 reakcí na tento příspěvek lehká a výkonná startovací baterie do ktm 250 exc
Loptik píše: Pokud jsi chceš koupit kvalitní baterii tak jsi kup z gelovek Yuasu,nebo z LifePo článků Shorai,Ballistic.Osobně bych vzal Shorai je o něco levnější a jednodušší při instalaci.Přestan věřit tady těm domácím kutilům,kteří ani pořádně neví co tam dávají za články jeden tvrdí,že LiPolku a druhý LifePo.Když se Ti pak něco stane s motorkou budeš akorát naštvaný a budeš z něj těžko tahat peníze.Když jsou tady Ti frajeři tak jistí s tím svým produktem,nevím proč to neprodávají normálně,ale jen tady na foréch si dělají reklamu a prodávají to na černo bez záruky.
Svejma řečma dokládáš že ty doma udělaný baterky nejsou pro každýho, kupte si tu baterku o 200% dráž a ještě spešl nabíječku navrch, a budete spokojený se zárukou
Hondacbr600rr: jo tvůj boj, ja mám v motorce to same, stalo me to zlomek ceny te shorai - nákup článku + naka moje práce. Navíc mám třeba servisní konektor a muzu si tudíž baterku jednou zacas zbalancovat, to na te shorai neudělás ;)
Naposledy editováno 10.04.2013 09:21:43
1 reakcí na tento příspěvek lehká a výkonná startovací baterie do ktm 250 exc
Loptik: Je videt ze ty se muzes drzet jen toho silnicniho pekace :). Pac u endur vetsinou narazis na lidi co nedaji na kecy v motohousu a nemaji v hlave uplne vymito aby slepe videli jenom reklamni zvasty pacientů jako seš ty.
Ale jinak dobrá reklama OoooooO Asi kšefty moc nejedou, když už takové zoufalé pokusy :P
Naposledy editováno 10.04.2013 09:36:05
Beru jen a123 články od provereneho prodejce, ono teda kupodivu a123 je cinskej výrobce a dokonce vlastní patent, takže čínské padelky padelaji originální cinskej výrobek :)
1 reakcí na tento příspěvek lehká a výkonná startovací baterie do ktm 250 exc
Loptik píše: Nevím o jakém zoufalém pokusu tady mluvíš,jenom jsem odpověděl borcovi,který hledá kvalitní baterii a ne něco co pájíte doma a nemáte ani pořádně odzkoušené.
Opět se musím ohradit, ja uz ty baterky vyrábím cca 2-3roky a predtim jsem je uz používal do RC modelu, mikiberg tady s tím na fóru zacal a řekl bych ze uz to bude možna 5let...
Jak dlouho je prodávás ty a kolik s nima tedy mas zkušenosti? Kolik zkušenosti mas s tema samodomo? Kdyz uz teda tady hazis špínu na "konkurenci"
Naposledy editováno 10.04.2013 10:32:56
osobně prodejci přeju mnoho úspěchů i přesto, že o baterkách ví prd a staví prodej na klamavé reklamě... počty startů a takový debility pro hlupáky (vysvětlovat to veřejně nebudu protože nechci poučovat vykuky). Kdo ty baterky už někdy stavěl tak ví kde je zakopanej pes.
Padlo tady už i tak dost informací a osobně zastávám názor že chytrýmu napověz a hloupýho kopni.
Tyhle značkový udělátka jsou vzhledem k masový produkci hooodně předražený. A obchodníci je zase jen prodražují "zárukou" . Jak tu psali znalí problému lze se zakázkově dostat násobně níž a to v tom je "určitá nadstavba" na případnou záruku/problém.
Osobně jsem řešil jen zlomek problémů a jen jednu zničenou baterku. A světe div se ten klučina mi sám řek, že ji zničil a jak ... rozumě jsme se dohodli a já mu poslal kus za náklad na materiál a dokonce jsem po něm ani nechtěl tu jeho starou jako důkaz. Ono většina baterek jde kamarádům a známým lidem a tam je i důvěra oboustraně.
Jen pro představu i ty první prototypy ještě běží bez problémů svoji fci plní. Některý jsou samozřejmě načatý a už nejsou zcela fit ale co se od nich čeká to plní. Ono v enduru je to zátěž řádově větší než na silnici.
I první kusy byly v pevném obalu a v provedení který si s konkurencí poradí. Řek bych že většině ruční práce a zpracování nevadí a možná je to i přitahuje.
Jak psal Assassin baterka/produkt samotný záruku ani reklamu nepotřebuje a kdo je dělá tak je to většinou pro radost. A ti co si to koupí to vidí myslím stejně.
Osobně znám velmi dobře obchodní podmínky, podmínky záruky a obchodní strategie a z mýho pohledu věřím internetové firmě řádově míň než člověku na kterýho si můžu "sáhnout". Firma tu dnes je a zítra není... život jde dál.
A to se tu bavíme/te "jen" s obchodníky.... proč? (proč jim radit) Oni maj ty moudra naposlouchaný/načtený (pokud vůbec) a vlastní zkušenost nula nic. Jejich cíl je prodat téměř za jakoukoli vyšší (co nejvyšší) cenu nad nákup. Na nich neleží žádný břemeno vývoje, zkoušek, výrobních nákladů. Pouze skladují a přeprodávají. Vydělávají na nevědomosti. A ještě jsou tak drzí, že si tady otvíraj hubu na místní "kutily, bastlíře,....atd"
Vyrábět to ve velkým není vůbec žádnej problém. To by se místní prodejci sakra divili jak jim padne rabat v konkurenci. Nezbylo by jim ani prostor pro oblbování zákazníka. A frajerovi Loptikovi co všechno ví a co neví to předpoví by schla řepa . Hodně štěstí "mistře" Loptiku.
mikro píše: assassin< boduješ nebo pájíš? Rozhodně bych se domácí výroby nebál, pájel sem od klasickej 1200SCRek(zlaté Cadmia ) až po Liféčka- spíš baterka odejde díky uživately, než sama od sebe-Liféčka jsou poměrně stabilní kvalitou-neberu činské napodobeniny...
Téměř všechny LiFePo4 jsou vyráběny v Číně. Včetně asi nejosvědčenějších A123 Systems.... . Jinak těch výrobců je opravdu jen pár. Takže když kuchnete baterku, tak zjistíte, že je složena často ze stejných článků i když je 3x dražší. Jinak to, že po zimě nastartuješ, jak tady někdo psal, je zcela normální. LiFePo4, LiPo atd. mají totiž téměř nulové samovybíjení.
Naposledy editováno 10.04.2013 17:31:50