Modelová situace - majitel odhlásí do polopřevodu stroj, tento stroj v době odhlášky stojí v servisu nepojízdný, předá novému (budoucímu majiteli) velké TP. Nový majitel si tento stroj vyzvedne až po delší době, běhšm které nikdo neplatí pojistku, nicméně existuje dokument že stroj byl před odhláškou dán do sevisu a dokument kde servis vydává stroj na základě velkého TP novému majiteli. Od tohot o data nový majitel již má platnou pojistku a jde si přehlásit stroj na sebe. Původní majitel není dohledatelný neb společnost zbankrotovala.
Prosím nezajímají mne vaše dedukce , smyšlenky nebo právní klčky podle kterých by to mohlo jít, ale pouze a jen informace o tom kdy ČKP ustoupila od vymahání a informace jaký mělo toto průběh. pokud by jste nechteli tyto věci ventilovat veřejně, prosím PM - bez Vašeho povolení tyto informace nebudu dál šířit. Děkuji
Doměnky a vše co nebude odpovídat zadání budu mazat - tímto se omlouvám těm které to postihne. Děkuji za pochopení
NA základě připomínek k mému čištění vlákna prosím , aby jste podobné věci řešili přes PM nebo pozvánkou do jiného vlákna. budu se snažit na vaše námitky reagovat.
Naposledy editováno 23.04.2013 20:27:09
Z toho jen 2 neuznali. A to právě ty případy, které jsou nejvíc jasné.Předmětná vozidla jsem totiž vůbec nikdy nevlastnil. Jenže původní majitel je mrtev, v dědictví není o autech ani zmínka. Já jsem jen jako poslední platil pojištění.
Takže dle mé zkušenosti jde především o peníze. Tak kde se dluží pár tisíc, stačí i slabší dokazování. Tam kde se "dluží" statisíce tak nezabírá nic. Nechtějí si zavřít vrátka.
1 reakcí na tento příspěvek ČKP - JEN realita
Maartyy píše: Vždy mi stačil oskenovany velky TP s tim, od kdy jsem se stal majitelem, podporeno kupni smlouvou. Motorku jsem vzdy pojistil den po koupi a pokazde jsem se jim ubranil. Je jeste mozne jim napsat at si minuleho majitele dohledaji v registru, kam maji pristup. Vic uz neni tvoji povinosti a nemusi te to zajimat.
Smazal jsem neb to nekoresponduje se zadáním a navíc ani s modelovým případem. Stroj je V ODHLASCE a delsi dobu NEMA POJISTKU ... tj vubec se to ani neblíží tebou popisovanému stavu.kubosh píše: Janek> mas skoro pravdu,jenze za prokazane se povazuje tve prohlaseni popr.ruzne doklady servis ,svedci atd.Tim padem musi ckp prokazat tobe ze jsi provozoval.O zaplaceni rozhoduje dale jiz jen soud a ne ckp
neodpovida zadani, omlouvam se ale zatim jsem nechal v pkopii - brzy uz budu jen mazat. Díky ze respektujete zadání - rad bych zde videl "šlo o XXX peněz za XX dobu a doložil jsem XXX papíry - bylo/nebylo uznáno. Díky
Naposledy editováno 23.04.2013 11:16:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČKP - JEN realita
novej píše: měl jsem to tak s autem, Průkazní materiál byla kupní smlouva a ve velkým techničáku odhlášení (stačí jedno z toho) to že on si to na sebe pak už nedokázal převést je jeho problém
Opět mimo téma a odhláška t je prd platná protože jsi nemusel stroj fyzicky předat (což je i zde) - odhlášku na kohokoli udělám a on se to ani nemusí dozvědět. mažu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČKP - JEN realita
Edit: koupil jsem XJ, byla jen v odhlasce a nepojistena nekolik mesicu, kdyz me zacali otravovat z ckp tak uz jsem motorku nevlastnil. Nenasel jsem ani kupni smlouvu. Novy majitel mi poslal scan velkeho tp, kde bylo uvedeno od kdy do kdy jsem byl majitel, napsal jsem jim k tomu ze se delal duplikat TP a cislo nemusi sedet tak at si zbytek dohledaji sami a ze neni moji povinosti skladovat kupni smlouvy. A byl klid.
Naposledy editováno 23.04.2013 13:19:45
Wigum píše: Na předání vozidla,ale nezáleží.Záleží na tom jak to máš napsaný v kupní smlouvě.Klasický je to,že standartní smlouva obsahuje i odstavec o poviném ručení.
Čili,původní majitel odhlásí vozidlo na kupujícího(polopřevod) a jde k tomu datu zrušit i pojistku.Vozidlo přihlásit je teda povinost,která padá na kupujícího a je jedno jestli to nechá stát u prodávajícího ještě třeba 2 měsíce.
Jinak by to bylo,kdyby ve smlouvě bylo uvedeno,že prodávající bude platit poviné ještě nějakou dobu,nebo tam bylo uvedeno datum,do kdy bude vozidlo pojištěné.Např.doběhne doba POV až dokonce.
Naposledy editováno 23.04.2013 19:56:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČKP - JEN realita
WHTRDR píše: zajimavy jak to tady mazes pritom se vsude jinde drzis tematu vid
Je to prostý, chci aby tohle mělo jasnou vypovídající hodnotu - benevolence v ostatních tématech je věcí těch co, je zakládájí. není mi jasné proč mi to máš za zlé - jen plním co jsem při založení vyhlásil a to ještě podstatně méně drsně než jsem to vyhlásil. Debaty o tom jak přehlásit, doměnky co s ČKP včetne diskuzí "jak by se to možná dalo" - těch tu jsou mraky, nechci alší tém aodpadu, chci přehled skutečně vyřešeých kauz a postarám se aby tu byl.
Sám jsem tu prezentoval názor že za čistotu vlákna zodpovídá zakladatel...tu možnost - dle mého i povinnost má každý - ty i já.
PS: Uvědom si že dotyčné nijak nekárám, proste odpad resp co tu nechci odstraním - i když vetšinou nechám v citaci stejně jako tvou hlášku (bez úprav).
Naposledy editováno 23.04.2013 20:12:18
WHTRDR píše: FishX3> no jen mi to prijde trochu pokrytecky to je vse
Pokrytecký? Hele nemam nejmenší chut to zde resit, ja si myslim ze pokrytecky je rikat "hlidejte si sva vlakna at tam nemate bordel" a tolerovat bordel ve svým. takže tohle je poslední zpráva na toto téma, která zde zustane - rád s tebou o tomto ve vší slušnosti budu polemizovat v jiném vlákně nebo přes PM. Zde už ne. Měj se fajn a prosím neber to jako nějaký osobní problém. Ten s tebou ani nikým z těch kdo sem psali nemám.
Naposledy editováno 23.04.2013 20:28:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČKP - JEN realita
FishX3 píše: Je to prostý, chci aby tohle mělo jasnou vypovídající hodnotu ...
Jsem zásadně proti cenzuře, ale v tomhle případě děláš dobře . Potom z toho bude x stran o hovně a blbostech.
Koupil jsem motorku od kamaráda, vše se smlouvou, on odhlásil, já motorku ihned rozebral na náhradní díly s tím, že prodám papíry. Nebyl o ně ale zájem a tak jsem motorku po cca 6 měsících a delší ouřednický peripetii odhlásil. Po celou dobu mýho vlastnictví jsem motorku nepojistil. Přišlo mi to docela brzy, ale jen za první nepojištěný kvartál a bylo to za cca 3000,- kč. Jak jsem psal výše, povedlo se mi prokázat, že jsem vozidlo neprovozoval. Dostal jsem rady od AndělČK a i dalších lidí na offmotu . Teoreticky mě ještě čeká jedno kolo za druhý kvartál, který jsem neměl pojištěný, ale zatím nic. Doufám, že je na to taky nějaká promlčecí lhůta, aby ty hovada neotravovali za 5 let.
Dnes na radiožurnálu byla reportáž zrovinka o ČKP. Zas ty jejich bla bla povídačky. Přiznávají chybovost v obeslání cca 20% (a to je určitě podhodnoceno). Za většinu prý může CRV. Bylo tam i vyjádření někoho za CRV a ten zas tvrdil ve smyslu, že ČKP lže a že CRV má minimum % chyb. Takže zase nikdo za nic nemůže .
Zajímavý je, že jsem ještě v žádný takový reportáži neslyšel, že není povinnost platit, pokud vozidlo neprovozuješ, což je taky jeden z výkladů zákona o povinným ručení, na který se mi "postižený" odvoláváme.
tvrzení,že byla rozdělaná z důvodu zadřenýho motoru je nezajímala i s tím,že jsem jim slíbil dokázaní od servisáka.:)....
Naposledy editováno 24.04.2013 11:14:07
Edit: jinak si myslím že dneska je ve všem takovej bordel, že vykroutit se dá úplně ze všeho. Jen to chce mít známý lidi na správných místech a k tomu patřičnou hromadu šlupek
Naposledy editováno 24.04.2013 13:31:45
To samé po prodeji. Kupní smlouva je směrodatný doklad jak počátku tak konce PR.
12345 - nic nového otom tu není řeč neb to ví každý (pravidla kdy CKP vyžaduje náhradu)
Wigum - neřešíme "neplacení" za dobu kdy stroj nebyl náš ale za dobu KDY BYL. Takže taky Off
Je potreba vychazet z toho, ze ty mas nejakej, sebehorsi dukaz ze si neprovozoval, zatimco oni na tebe maji pouze "teoretickou sanci ze si mohl provozovat" - coz zadnej dukaz neni a oni to vedi, takze to do soudu nenechaj dojit, ale parkrat to zkusej - zamitnou tvoje dukazy, ze je to nezajima, zes to mel dat do depozitu atd.
// tohle je domenka, resp. nepotvrzeny - ale mam dojem ze nekde na antickp.cz lidi psali ze uz zkousi vyhrozovat i platebnim rozkazem, ale pokud clovek trva na svym tak k tomu nikdy nedojde.
Modelová situace -majitel odhlásí do polopřevodu stroj, tento stroj v době odhlášky stojí v servisu nepojízdný, předá novému (budoucímu majiteli) velké TP. Nový majitel si tento stroj vyzvedne až po delší době, běhšm které nikdo neplatí pojistku, nicméně existuje dokument že stroj byl před odhláškou dán do sevisu a dokument kde servis vydává stroj na základě velkého TP novému majiteli. Od tohot o data nový majitel již má platnou pojistku a jde si přehlásit stroj na sebe. Původní majitel není dohledatelný neb společnost zbankrotovala.
Tak původní majitel už přestal být majitelem v okamžiku odhlášení vozidla do polopřevodu.A jestli řešíš nového majitele,tak ten má prostě smůlu,protože by si musel písemně ošetřit ,že původní majitel bude ještě nějakou dobu platit POV (třeba po dobu servisu)
Kdyz jsem ji to sdelil, rekla mi at ji naskenuju dokumenty ze jsem uvedeny motocykl v te dobe nevlastnil, rikam ji jestli je svihla na hlavu, jestli si opravdu mysli ze pujdu na registry vozidel a budu po nich chtit at mi vyjedou vypis ze jsem ten a ten motocykl v te dobe nevlastnil, ze uz vidim jak mi to ochotne vydavaji.