Téma: Co je lepší Piaggio X9 125 Evo nebo Peugeot Sateli
7.5.2013 v 15:46
Více na http://garaz.autore...?f=834&t=1191407
Peugeot Satelis 125
MOTOR A PŘEVODOVKA
Zdvihový objem: 124,80 ccm (7,62 kubických palců)
Typ motoru: Jednoválec, čtyřtakt
Výkon: 15,00 k (10,9 kW) při 9750 ot/min
Vrtání x zdvih: 57,0 x 48,9 mm (2,2 x 1,9 palců)
Ventilů na válec: 4
Chlazení: Kapalina
Převodovka: Automatická
Palivový systém: Vstřikování. EFI
Výfuk: Euro 3
Točivý moment: 11,80 Nm (1,2 kgf-m - 8,7 ft.lbs) při 7750 ot/min
PODVOZEK, PÉROVÁNÍ, BRZDY A KOLA
Přední pneu: 120/70-14
Zadní pneu: 140/60-14
Přední brzdy: Jednokotoučová
Zadní brzdy: Jednokotoučová
Zadní pérování: Dvoulůžkové šoky, 4 pozice
Přední pérovíní: Hydraulický teleskopická vidlice
Průměr předních brzd: 260 mm (10,2 palců)
Průměr zadních brzd: 210 mm (8,3 palců)
MÍRY A OBJEMY
Objem nádrže: 13,20 l (3,49 gal)
Suchá hmotnost: 160,0 kg (352,7 liber)
Poměr hmotnosti/výkonu: 0,0938 k/kg
Celková délka: 2 152 mm (84,7 palců)
Rozvor: 1 500 mm (59,1 palců)
Výška sedla: 784 mm (30,9 palců)
http://www.motorkari...star-125-22659.html#
http://www.bikes.cz/2009/peugeot-satelis-125
Piaggio X9 125 Evolution
ZÁKLADNÍ INFORMACE
Model: Piaggio XEvo 125
Rok: 2008
Kategorie: Skútr
MOTOR A PŘEVODOVKA
Zdvihový objem: 124,00 ccm (7,57 kubických palců)
Typ motoru: Jednoválec, čtyřtakt
Výkon: 14,90 k (10,9 kW) při 9750 ot/min
Kompresní poměr: 12,0:1
Vrtání x zdvih: 57,0 x 48,6 mm (2,2 x 1,9 palců)
Chlazení: Kapalina
Převodovka: Automatická
Točivý moment: 11,70 Nm (1,2 kgf-m - 8,6 ft.lbs) při 8500 ot/min
PODVOZEK, PÉROVÁNÍ, BRZDY A KOLA
Přední pneu: 120/70-14
Zadní pneu: 130/70-12
Přední brzdy: Jednokotoučová
Zadní brzdy: Jednokotoučová
Rám: Ocelová trubka dvojitý kolébkový
Zadní pérování: Dva dual-efekt tlumiče nárazů a čtyři pozice pružiny,
Přední pérovíní: O 35 mm tele-hydraulické vidlice,
Přední pérování - zdvih: 90 mm (3,5 palců)
Průměr předních brzd: 260 mm (10,2 palců)
Průměr zadních brzd: 240 mm (9,4 palců)
Zadní pérování - zdvih: 90 mm (3,5 palců)
MÍRY A OBJEMY
Objem nádrže: 12,00 l (3,17 gal)
Suchá hmotnost: 161,0 kg (354,9 liber)
Poměr hmotnosti/výkonu: 0,0925 k/kg
Celková délka: 2 070 mm (81,5 palců)
Celková šířka: 760 mm (29,9 palců)
Rozvor: 1 490 mm (58,7 palců)
Výška sedla: 790 mm (31,1 palců)
http://www.bikes.cz/2008/piaggio-xevo-125
Peugeot Satelis 125
MOTOR A PŘEVODOVKA
Zdvihový objem: 124,80 ccm (7,62 kubických palců)
Typ motoru: Jednoválec, čtyřtakt
Výkon: 15,00 k (10,9 kW) při 9750 ot/min
Vrtání x zdvih: 57,0 x 48,9 mm (2,2 x 1,9 palců)
Ventilů na válec: 4
Chlazení: Kapalina
Převodovka: Automatická
Palivový systém: Vstřikování. EFI
Výfuk: Euro 3
Točivý moment: 11,80 Nm (1,2 kgf-m - 8,7 ft.lbs) při 7750 ot/min
PODVOZEK, PÉROVÁNÍ, BRZDY A KOLA
Přední pneu: 120/70-14
Zadní pneu: 140/60-14
Přední brzdy: Jednokotoučová
Zadní brzdy: Jednokotoučová
Zadní pérování: Dvoulůžkové šoky, 4 pozice
Přední pérovíní: Hydraulický teleskopická vidlice
Průměr předních brzd: 260 mm (10,2 palců)
Průměr zadních brzd: 210 mm (8,3 palců)
MÍRY A OBJEMY
Objem nádrže: 13,20 l (3,49 gal)
Suchá hmotnost: 160,0 kg (352,7 liber)
Poměr hmotnosti/výkonu: 0,0938 k/kg
Celková délka: 2 152 mm (84,7 palců)
Rozvor: 1 500 mm (59,1 palců)
Výška sedla: 784 mm (30,9 palců)
http://www.motorkari...star-125-22659.html#
http://www.bikes.cz/2009/peugeot-satelis-125
Piaggio X9 125 Evolution
ZÁKLADNÍ INFORMACE
Model: Piaggio XEvo 125
Rok: 2008
Kategorie: Skútr
MOTOR A PŘEVODOVKA
Zdvihový objem: 124,00 ccm (7,57 kubických palců)
Typ motoru: Jednoválec, čtyřtakt
Výkon: 14,90 k (10,9 kW) při 9750 ot/min
Kompresní poměr: 12,0:1
Vrtání x zdvih: 57,0 x 48,6 mm (2,2 x 1,9 palců)
Chlazení: Kapalina
Převodovka: Automatická
Točivý moment: 11,70 Nm (1,2 kgf-m - 8,6 ft.lbs) při 8500 ot/min
PODVOZEK, PÉROVÁNÍ, BRZDY A KOLA
Přední pneu: 120/70-14
Zadní pneu: 130/70-12
Přední brzdy: Jednokotoučová
Zadní brzdy: Jednokotoučová
Rám: Ocelová trubka dvojitý kolébkový
Zadní pérování: Dva dual-efekt tlumiče nárazů a čtyři pozice pružiny,
Přední pérovíní: O 35 mm tele-hydraulické vidlice,
Přední pérování - zdvih: 90 mm (3,5 palců)
Průměr předních brzd: 260 mm (10,2 palců)
Průměr zadních brzd: 240 mm (9,4 palců)
Zadní pérování - zdvih: 90 mm (3,5 palců)
MÍRY A OBJEMY
Objem nádrže: 12,00 l (3,17 gal)
Suchá hmotnost: 161,0 kg (354,9 liber)
Poměr hmotnosti/výkonu: 0,0925 k/kg
Celková délka: 2 070 mm (81,5 palců)
Celková šířka: 760 mm (29,9 palců)
Rozvor: 1 490 mm (58,7 palců)
Výška sedla: 790 mm (31,1 palců)
http://www.bikes.cz/2008/piaggio-xevo-125
Anketa: Který
Piaggiox evo 125
9
Peugeot Satelis 125
6
1 reakcí na tento příspěvek Co je lepší Piaggio X9 125 Evo nebo Peugeot Sateli
Já bych si raději koupil motorku

4 reakcí na tento příspěvek Co je lepší Piaggio X9 125 Evo nebo Peugeot Sateli
Já chci Skútr tam nemusíš řadit
Naposledy editováno 07.05.2013 23:40:46
Naposledy editováno 07.05.2013 23:40:46
Kamil1996 píše: Mě se výc líbý Skútr tam nemusíš řadit
To má hloubku

Kup si skůtr a radši se regni na Skutrforum
1 reakcí na tento příspěvek Co je lepší Piaggio X9 125 Evo nebo Peugeot Sateli
máte štěstí že jdu zrovna kolem
Za první Piaggio X9 Evo a Piaggio X-Evo jsou rozdílné stroje ovšem se stejným srdcem. Co se týče volby ta je jasná - Piaggio. Nicméně jen krátce: co se týče výkonu pak motor má lepší Satelis, to jede pekelně, ovšem je to vykoupeno vyššími pracovními otáčkami tudíž nižší životností. Problémy mají s hůře řešeným olejovým čerpadlem a občas elektrikou. Peugeot má menší zavazadlový prostor, podvozkově+- nastejno ačkoliv evo má v zadu menší kolo, trošku lepší ovladatelnost u Satelise. Evo je takový trochu línější, nicméně v podstatě nesmrtelnej endžín. Satelisy mejvaj i ABS s tim jejich "duálem" a upřímně občas si tyhle systémy žijí tak trochu svým životem
Oboje elektrické otevírání kufru, Evo na dálku. Příští týden budu mít několik těchto strojů, se stav a můžeš oboje vyzkoušet
Co se týče origo dílů tak Peugeot je má superdrahý




Pokial chceš s tím skútrom cestovať a jazdiť po meste (žiadne bláznenie) tak Piaggio
Ale keď prahneš aj po športovej jazde (klopenie na zákrutách) tak sa vyser na celí skúter to na klopenie moc velká loď,to čo si vypustil "lebo je to automat" to si robíš srandu,to akože nevieš radiť?...Podla mna u 125 je to lepšie,lepšie sa tam reguluje výkon

Ale keď prahneš aj po športovej jazde (klopenie na zákrutách) tak sa vyser na celí skúter to na klopenie moc velká loď,to čo si vypustil "lebo je to automat" to si robíš srandu,to akože nevieš radiť?...Podla mna u 125 je to lepšie,lepšie sa tam reguluje výkon

1 reakcí na tento příspěvek Co je lepší Piaggio X9 125 Evo nebo Peugeot Sateli
Jelikož Piagio opisuje od Peugeotu, tak na tom bude asi líp Peugeot...
Navíc některé Satelisy jsou i s kompresorem, takže akcelerace na stopětadvacítku velice solidní. A taky má Peugeot několik designových variací, je tedy z čeho vybírat. Zatím co Piagio je takové nemastné neslané. Co se týče technických parametrů, jsou na tom více méně stejně, takže je to spíše o tom, kdo má kterou značku raději. Já mám rád obě značky, ale jelikož Peugeot má zdařilejší design a větší výběr variací, tak bych šel do Peugeotu... 
Naposledy editováno 14.05.2015 15:31:22


Naposledy editováno 14.05.2015 15:31:22
Puchatypuchatek> máš konkértně na mysli opravdu firmu Peugeot, která v některých strojích používá Piaggio motory? Snad nemyslíš tříkolu, kterou v Piaggiu "vymysleli"
Jinak Peugeot nabízí ve 125ccm ca 8 strojů, piaggio snad 12 nebo 13


1 reakcí na tento příspěvek Co je lepší Piaggio X9 125 Evo nebo Peugeot Sateli
neznamyScooterD Řeč je tady o konkrétních dvou typech, ne o dvou značkách. I když X9 a EVO jsou dva typy od Piagia, ale to je jedno. Satelis od Piagia motor nemá, má vlastní Pežoťáckej. Nad 125ccm měli Peugeoty Piagio motory, ale jen do roku 2013. Pak už maj zase vlastní. Ale jelikož je tu řeč o dvou konkrétních typech, tak jsem měl namysli že opsaly takzvaný kufr. Ten měl první Peugeot a Piagio ho použilo do X9 a EVA. A konkrétně u těhle typů, má pestřejší nabídku Peugeot...
Čaute
Mam oba tyto kusy. Vždy jsem byl zastánce satelisu měl jsem holeho, RS a teď mám abs i x9 jsem měl tu starší 2005 a ted 2006. Teoreticky se dají srovnávat, ale prakticky je každý o něčem jiném každý si musí uvědomit co chce. Rychlé srovnání oba mají docela stejné krytí jak kolen tak štít, podvozky satelis tvrdá koza která suprově drží v zatáčkách s lepšíma řidítkama a přehlednými budíky x9 pohodlná houpavá peřina s hodně až přiliž měkkým sedlem na delší trase nevím jak si sednout a má výš těžiště. Motory satelis stříkačka na 125 solidní rozjezd a na předjíždění i v kile se dá předjíždět. X9 karburátor pozvolný rozjezd v 80 nemáte šanci už nikoho předjed kdo jede stejnou rychlostí. Kufry mají srovnatelné. Co se týče náhradních dílů – použitých x9 vede jak v nízké ceně tak bezproblémovosti cokoli sehnat. Prostě satelis je sportovnějšího ražení x9 pohodlná limuzínová jizda.
Jedná se pouze o můj názor !! Každý si to musí zkusit
P.S.: X9 EVO ( je zkráceně evolution ) X-EVO je něco jiného ( je odvozen X8)
Naposledy editováno 16.06.2015 12:07:29
Mam oba tyto kusy. Vždy jsem byl zastánce satelisu měl jsem holeho, RS a teď mám abs i x9 jsem měl tu starší 2005 a ted 2006. Teoreticky se dají srovnávat, ale prakticky je každý o něčem jiném každý si musí uvědomit co chce. Rychlé srovnání oba mají docela stejné krytí jak kolen tak štít, podvozky satelis tvrdá koza která suprově drží v zatáčkách s lepšíma řidítkama a přehlednými budíky x9 pohodlná houpavá peřina s hodně až přiliž měkkým sedlem na delší trase nevím jak si sednout a má výš těžiště. Motory satelis stříkačka na 125 solidní rozjezd a na předjíždění i v kile se dá předjíždět. X9 karburátor pozvolný rozjezd v 80 nemáte šanci už nikoho předjed kdo jede stejnou rychlostí. Kufry mají srovnatelné. Co se týče náhradních dílů – použitých x9 vede jak v nízké ceně tak bezproblémovosti cokoli sehnat. Prostě satelis je sportovnějšího ražení x9 pohodlná limuzínová jizda.
Jedná se pouze o můj názor !! Každý si to musí zkusit
P.S.: X9 EVO ( je zkráceně evolution ) X-EVO je něco jiného ( je odvozen X8)
Naposledy editováno 16.06.2015 12:07:29
Koupil jsem klukovi Piaggio a je absolutně bez problémů. Kluk je technický antitalent,který když bere do ruky šroubovák,tak saniťáci už sedí v sanitce nachystaní jen jen vyjet
Připadá mě to blbuvzorný. Má Piaggio 50NRG zweitakt ,najeto 21000km a lije do toho jen benzín a olej. Skutr vychladne jen 24.12.-10.2. jinak mu nedá pokoj a jezdí i na WC. Takže za mě asi opět to Piaggio,páč na něj nemůžu říct nic špatnýho.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Satelis 125ccm kontrolka motoru Peugeot Satelis 125 | Pepik93 | 3 | 31.3.2025 v 20:08 Kohlstein |
peugeot satelis stretávacie svetlá Peugeot Satelis 125 | profesore | 4 | 2.11.2024 v 23:02 profesore |
Satelis 125 se dusí Peugeot Satelis 125 | Pepik93 | 4 | 21.8.2024 v 09:34 Kwen |
Čidlo teploty motoru Peugeot Satelis 125 | vasa11 | 2 | 10.8.2024 v 15:21 ja1 |
Vynulování Peugeot Satelis II Peugeot Satelis 125 | Pepik93 | 0 | 28.7.2024 v 14:35 Pepik93 |