před dovolenou dám na VFR 800 (1998) preventivně nový regulátor dobíjení- ten stávající je ještě z výroby, nechci s ním riskovat. Zaujal mě od VAPE jejich nový regulátor do 500 W, který by měl s velkou rezervou zvládat i největší výkon alternátoru- 380 W.
Zapojovat to nebudu, ale jako naprostý laik potřebuji vědět, jestli je to kompatibilní regulátor. Už při pohledu na současný počet drátů a dráty na novém regulátoru se nemohu dopočítat
Díky za odpověď a vysvětlení
Radek
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor- kompatibilita
JInak podivej se do rozpisu jednolivejch motorek predpokladam ze vape dela primo regulator na VFR (jeslti to tedy uz nemas koupeny). JInak kompatibilita tam urcite je vsechno je to zkratovej regulator. Co nespotrebujes to protopis.
2 reakcí na tento příspěvek Regulátor- kompatibilita
It's probably the battery voltage sense wire that the original rectifier used to determine the voltage at the battery (rather than at the RR output). If the new RR doesn't have such an input then that wire doesn't have any purpose - just make sure it can't short to earth. This wire was added for the FiY, F1 models to help cure the RR failures.
takze: zaizolovat a nechat viset
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor- kompatibilita
1. u zapojení žlutých kabelů není co řešit, to je v pohodě
2. při napojení na stávající kabeláž lezoucí z motorky mám tedy napojit na každý takový pár jen jeden kabel z regulátoru???
Vzhledem k tomu, že se stejně za konektorem spojují v jeden, jak jsi psal, tak by to mohlo být jedno.
Poslední horní kabel bílo/černý je teda k náklonovému čidlu, takže neřešit.
Díky
Naposledy editováno 16.05.2013 16:05:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor- kompatibilita
U některých motorek je reference napojena blízko spínačky, takže tam může dojít naopak k tomu, že pokud se někde v cestě objeví přechoďák, na kterém se část napětí ztrácí, tak regler to vykompenzuje, jenže pak je na baterce napětí zbytečně vysoké a regler přebíjí. Řeší se to potom tak, že se referenční drát přes pojistku napojí přímo na baterku a je přerušován relátkem, zapínaným spínačkou. Pak je kontrolováno napětí přímo na baterce.
Takže tento drát nech nezapojený a hlavně jej nakonci zaizoluj, aby nezkratoval na kostru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor- kompatibilita
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor- kompatibilita
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor- kompatibilita
Jak vidíš, je to jen třífázový usměrňovací můstek, doplněný tyristory, které mohou každou fázi zkratovat. Při překročení žádaného napětí se otevře zenerka, tím se otevře i tranďák a sepne tyristory. Už z toho zapojení je nasnadě, že na pořadí fází tu nezáleží.
Něco jiného je to třeba při připojení třífázového motoru na třífázovou síť - tam přehozením libovoných dvou fází změníš směr otáčení motoru. Někde je to něžádoucí a tam se potom musí použít hlídač sledu fází, který při jejich prohození motor odpojí. Ale to už je zabíhání mimo téma.
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor- kompatibilita
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 | wer954 | 4 | 21.8.2024 v 10:47 Gapyra |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |