Naposledy editováno 24.05.2013 23:00:19
Magneto:má mít: 25V a 2V pak 28-46ohm a 78-122ohm
mé naměřené hodnoty: při startování jsem moc voltů nenaměřil něco kolem 10V a 1V,dá se
to vůbec změřit při šlapání na páku,nezáleží to pak na otáčkách motoru?
ohmů jsem naměřil první 70ohm a druhý 99ohm
Zapalovací cívka:má mít: 200V
naměřil jsem: 199V
Zapalovací cívka:má mít vstup: 0,17-0,46ohm a já naměřil 0,20ohm
pak na výstupu k svíčce,má mít: 13-20Kohm a já naměřil jen6ohm
Jiskru už hází ale jestli nebude problém v tom,že malou.Jaký na to máte názor?
co mám kdyžtak ještě změřit nezapomněl jsem na nic?kolik stojí ta vysokonapěťová cívka?ten černej váleček pod nádrží?
Díky za všechny rady.
Naposledy editováno 29.05.2013 20:00:20
Cívka zapalování na magentu ti musí při nakopávání dávat minimálně 24 VAC . Nejlíp se to měří diodovou zkoušečkou na více rozsahů. Musí se ti krásně rozblikat až k 24VAC.
Na snímači (malá cívka) ti při nakopávání musí měnit odpor a to dost znatelně ze 100 ohm na nějakých +- 80 ohm. Jsou i snímače, kterým se to mění směrem nahoru. To ale nebude tvůj případ, pokud tam nemáš čínskou náhradu.Nic méně i s tím by to nějak chodilo, sice s blbým předstihem ,ale chodilo.
Dále ti z jednotky (cdi) musí jít na indučku alespoň 24VAC (při nakopávání) ,musí ti diody hezky přerušovaně blikat v ten moment,kdy to má házet jiskru, respektive to háže jiskru když dioda zhasne (při této zkoušce musí být kabel od indučky odpojen).
Po té už zbývá jen přeměřit odpory indučky a těch tvých 6 ohmů vypadá na šluslé vinutí indukční cívky. Jasné že ti to jiskru háže,ale stopro bude malinká a při plné zátěži to nebude stačit.
Naposledy editováno 18.06.2013 14:55:42
Tohle dělalo kamarádovi (volíkovi),který si dal hlavu na silikon a světe div se neměla kostru. Čubrněl jsem jak blázen ,ale fakt byla hlava odizolovaná. Očistily jsem pár matiček uchycení hlavy a mašina jela hned jak z praku.
Naposledy editováno 18.06.2013 14:53:47
Naposledy editováno 19.06.2013 20:50:24
Zkus tedy nalít onen benzín přímo do válce,jestli aspoň prdne.
To že ti nechtěla chytit, bylo pravděpodobně totálně suchým spodkem.
Když už má mašina něco naběháno a spodek je na suchu, tak netěsní klapky a většinou ani gufera.
Pokud chceš mít klid a neřešit obtížné startování po každé,když ti dojde benzín, tak skoukni klapky, vyměň gufera na klice a dej nová těsnění pod hlavu i válec.
ALe to je jen takové doporučení. Uvidíš sám.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 | tomashroz | 9 | 14.2.2024 v 14:08 SOUSEDRH9 |
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 | tomashroz | 0 | 12.2.2024 v 18:50 tomashroz |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... | Blackwhitee | 3 | 8.11.2022 v 10:13 Marcel69 |
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |