Téma: U jednoho karburátoru se pozdě zvedá šoupátko
1.7.2013 v 17:34
Úprava téma, myslel jsem, že to jsou klapky, ale jsou to šoupátka. Jde špatně do otáček a v půlce, jak kdyby ji někdo kopl do zadku a jede jak ďas! Karbecy jsem vyčistil a sešteloval podtlaky a pořád nic. Nakonec jsme s kolegou zjistili, že u druhého karbecu se zvedá šoupátko později. Zřejmě jedna vytahanější membrána. Nevíme, jak na to. Už přemýšlíme, že tam dáme karbecy z Jawy 350. Nové membrány za 5600,- se mi nechcou kupovat. Jaký máte názor borci? Předem děkuji za rady.
Uzavřeno 06.07.2013 v 19:46 uživatelem Hostage
Otevřeno 06.07.2013 v 19:46 uživatelem Hostage
Naposledy editováno 02.07.2013 15:56:10
Uzavřeno 06.07.2013 v 19:46 uživatelem Hostage
Otevřeno 06.07.2013 v 19:46 uživatelem Hostage
Naposledy editováno 02.07.2013 15:56:10
1 reakcí na tento příspěvek U jednoho karburátoru se pozdě zvedá šoupátko
Myslis klapku nebo soupatko?? Klapka plynu se da nastelovat...
1 reakcí na tento příspěvek U jednoho karburátoru se pozdě zvedá šoupátko
Klapky se otevírají na hřídelce a zvedají se šoupátka!
Takže předpokládejme, že se Ti jedno šoupátko nadzvedává později, než to druhé..?!
Zkus vyčistit kompletně podtlakový systém, hadičky, otvory, koukni na membrány, jestli nejsou díravé? Prasklá hadička? malinko někde přisává a podtlak je menší!
Pak se může stát, že každá membrána je jinak tuhá, není jedna nová a druhá tam jezdí 20 let? V tom případě bude mít každá jinou charakteristiku...
Takže předpokládejme, že se Ti jedno šoupátko nadzvedává později, než to druhé..?!
Zkus vyčistit kompletně podtlakový systém, hadičky, otvory, koukni na membrány, jestli nejsou díravé? Prasklá hadička? malinko někde přisává a podtlak je menší!
Pak se může stát, že každá membrána je jinak tuhá, není jedna nová a druhá tam jezdí 20 let? V tom případě bude mít každá jinou charakteristiku...
Ahoj, presne tak
pokud se ti nezveda soupatko je nekolik moznosti:
-prisava falesny vzduch pres priruby (utahnout svorky, zkontrolovat zdali jsou ucpavky na stelovani podtlaku ok)
-spatne nasazena gumova membrana nebo netesnost na vickach karburatoru nebo derave membrany
ja jsem osobne kontroloval zvedani soupatek tak ze jsem na vztazenych karburatorech prilozil vysavac na jednotlive vzstupy karburatoru a pokud se obe zvedli stejne byli membrany ok a problem byl jinde....
pokud se ti nezveda soupatko je nekolik moznosti:
-prisava falesny vzduch pres priruby (utahnout svorky, zkontrolovat zdali jsou ucpavky na stelovani podtlaku ok)
-spatne nasazena gumova membrana nebo netesnost na vickach karburatoru nebo derave membrany
ja jsem osobne kontroloval zvedani soupatek tak ze jsem na vztazenych karburatorech prilozil vysavac na jednotlive vzstupy karburatoru a pokud se obe zvedli stejne byli membrany ok a problem byl jinde....
kuzmič> Ano, omlouvám se je to šoupátko. Jedna membrána je zřejmě vytahanější, děravá není. Podtlaky jsme zeštelovaly, ty by měly být dobré, žádné falešné přisávání vzduchu, špína, nebo tak. Máte nějaký nápad, abych nemusel kupovat obě membrány za 5600,-, nebo tam dát ty karbecy ze 350tky? Děkuji.
Naposledy editováno 02.07.2013 15:48:47
Naposledy editováno 02.07.2013 15:48:47
1 reakcí na tento příspěvek U jednoho karburátoru se pozdě zvedá šoupátko
Myslíš karburátory z Yamahy XS 350 ?
Za zkoušku by to stálo, ale hoď do nich trysky z 400vky!
Ale jiné řešení asi nebude, než výměnu obou, ale za tu cenu...?
ovšem než bys měl vypláznout takovou dardu, nešlo by sehnat někoho se stejnou motorkou na zkoušku? A nemají ty karbecy z 350tky náhodou stejné rozměry? Přehodit jen membrány?
Za zkoušku by to stálo, ale hoď do nich trysky z 400vky!
Ale jiné řešení asi nebude, než výměnu obou, ale za tu cenu...?
ovšem než bys měl vypláznout takovou dardu, nešlo by sehnat někoho se stejnou motorkou na zkoušku? A nemají ty karbecy z 350tky náhodou stejné rozměry? Přehodit jen membrány?
1 reakcí na tento příspěvek U jednoho karburátoru se pozdě zvedá šoupátko
nakonec to nebylo membránama, ale zalomenýma jehlama pro seřizování směsi - tímpádem "pomalé" kanálky pro vedení benzinu byly neprůchozí a na začátku průběhu přidání plynu byla ohromná díra.. a hlavně to vůbec nedrželo volnoběh. na těch BS34 mikuni karbcích nejsou ty lehly úplně šikovné a to riziko zalomení tam prostě docela hrozí no :/
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Co je to za vehement [1, 2] Yamaha XS 400 | Krautkopf | 34 | 6.4.2024 v 22:23 Valve |
Yamaha xs 400 - uložení čepu vahadl... Yamaha XS 400 | T_O_M | 19 | 1.7.2023 v 08:01 jdu900fire_blejt |
Yamaha XS 400 motor - prasklý karter Yamaha XS 400 | Ferryouda | 8 | 27.9.2021 v 22:23 Ferryouda |
Osvětlení SPZ Yamaha xs400 1981 Yamaha XS 400 | Semifoxxa | 5 | 9.3.2021 v 01:35 Massakra |
Výroba laminátového krytu - dotaz Yamaha XS 400 | Kylarek | 22 | 8.1.2021 v 17:22 krokoš |