Téma: Varan a převody...
 
25.7.2013 v 16:26
Zdar lidi hlavně chci se zeptat jestli už jste někdo laboroval s převody co sem koukal na gearcomander tak s převodem 17/41 by byla max rychlost kolem 147.. a s převodem 16/41 nějakých 139 takže uvažuju hodně ,že tam hodim ten 16/41 ,protože ten origo převod je k prdu je to úplně zbytečně udělaný do síly v 80 to točí 8tisíc a pak když chete držet cestovku kolem kila tak ten motor mrtě dostává a 6.kvalt není takže jediná možnost jak mu ulevit a zárověn zvednout max. speed a cestovku jsou převody ,se strejcem kterej dělá mechoše sme došli k závěru ,že aby s tim dalo jezdit cestovně je nutná úprava převodu s tim převodem 16/41 by se už dalo jet i po dalnici konstantní rychlostí cca 125 což je pohoda a dalo by se i předjíždět stačilo by podřadit na čtyřku... no koukněte na www.gearingcommander.com/, ještě sem přemejšlel nad výkonem né ,že by nestačíl ale všimnul jsem si ,že 2.válec je přidušenej koukněte jaká z něj vede trubička a ještě napojená na katalizátor...+ debilní egr ventil ,kterej by po demontování taky něco přidal... no a kdyžtak sem dávejte další rady a nápady

Varan a převody...

25.7.2013 v 22:48 | Nahoru | #1
no byl bych rád, kdyby sem napsal někdo, kdo to má...ale já bych se toho u mě na vstřiku trochu bál, protože v dlouhých táhlých kopcích mam trošku problém, zvlášť naloženej nebo ve dvou...u karbce to možná bude lepší...nejlepší by byla 6ka na snížení otáček na rovince nebo z kopce

Varan a převody...

2.8.2013 v 17:32 | Nahoru | #2
nevymejšlej kraviny a jezdi. Že motor u kila dostává záhul je nesmysl, vždyť u něj máš cca čtvrt plynu. Navíc s vyšší rychlostí rostou odpory a na ty 11 kW nestačí. Pokud hodláš změnit poměr, max o 2-3 zuby. A s max. speed kolem 150 respektive 140 jsi mě fakt pobavil .

Varan a převody...

4.8.2013 v 14:30 | Nahoru | #3
tak já nevím jak ty vaše stříkačky nebo jestli nemáte jiný převody ale pro mě je lepší ,když ta motorka bude mít menší točky např při rychlosti kolem 100 je úplně zbytečný aby to točilo myslim přes 10 tisíc to tomu motoru vůbec neprospíva ,když takhle jedete +- pořád třeba 100km a jedina možnost jak ty točky snížit je ta uprava převodu ale musim uznat je blbost to tak extremně zpřevodovat do síly asi dam jen do předu o 2zuby víc nevím jak vy ale u mě i ve dvou lidech jede motorka stejně a není problém během chvíle jet 90 a jinak tu maximalku mě vyplivnul ten gearcomander osobně si myslim ,že při maximalce kolem 140 nebo 150 bych se zas ani nerozjel

Varan a převody...

17.8.2013 v 21:01 | Nahoru | #4
tak sem dal zatim jen o zub více dopředu a je to super ,akcelerace se ani nezmenšila a zdá se mi,že to jede +- stejně akorát to mín točí a ten kdo jezdí v jednom tak bych se nebál dopředu ani o 2 zuby více

Varan a převody...

18.8.2013 v 10:42 | Nahoru | #5
Telďas> zase je to krabec a kolik vážíš ? :)

Varan a převody...

19.8.2013 v 12:02 | Nahoru | #6
no nevím jakej je rozdíl karbec vs stříkačka no sem řízek mám okolo 90kg jinak zapoměl sem se zmínit ,že dopředu nejde větší kolečko než 15z (kvůli místu) takže jedině si ubrat zuby na rozetě je teda fakt ,že malinko to znát je ,že musim víc podřazovat např. do kopce ale to mi neva alespon je super ,že to točí méně před tím 80-8tisíc ted 80-7tisíc sice jen tisíc ale aspon něco

Varan a převody...

1.9.2013 v 10:34 | Nahoru | #7
tak sem se spletl když sem se pořádně kouknul na otáčky tak to bylo asi jen o 600 což už je vcelku jedno jestli to točí při 80- 8 tisíc nebo 7,4 navíc už mi to začína malinko vadit přeci jen sou tady samí kopce a musim budto podřazovat nebo to víc točit takže spotřeba taky spíše roste takže závěrem ten převod špatnej není ALE jen pro toho kdo jezdí dlouhý vzdálenosti v jednom a převážně bez kopců jo a na maximalku sem se ještě taky nedostal ....udajně by měla o něco vzrůst ale než se tam dostanu ...prostě zafouká a sem zase na kilu s origo převodem sem jel ve 2 cca 115km/h a dostal sem se na to relativně rychle ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist