Zdar lidi hlavně chci se zeptat jestli už jste někdo laboroval s převody co sem koukal na gearcomander tak s převodem 17/41 by byla max rychlost kolem 147.. a s převodem 16/41 nějakých 139 takže uvažuju hodně ,že tam hodim ten 16/41 ,protože ten origo převod je k prdu je to úplně zbytečně udělaný do síly v 80 to točí 8tisíc a pak když chete držet cestovku kolem kila tak ten motor mrtě dostává a 6.kvalt není takže jediná možnost jak mu ulevit a zárověn zvednout max. speed a cestovku jsou převody ,se strejcem kterej dělá mechoše sme došli k závěru ,že aby s tim dalo jezdit cestovně je nutná úprava převodu s tim převodem 16/41 by se už dalo jet i po dalnici konstantní rychlostí cca 125 což je pohoda a dalo by se i předjíždět stačilo by podřadit na čtyřku...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
no koukněte na
www.gearingcommander.com/, ještě sem přemejšlel nad výkonem né ,že by nestačíl ale všimnul jsem si ,že 2.válec je přidušenej koukněte jaká z něj vede trubička a ještě napojená na katalizátor...+ debilní egr ventil ,kterej by po demontování taky něco přidal... no a kdyžtak sem dávejte další rady a nápady