Dneska po projizdce jedu domu, pridal jsem snad na 3ku, a moto se jakoby pridusovalo, netahlo, podradil jsem a zdechla, ohlidl jsem se a videl jsem ze posslednich par metru hulila modre,
Zastavil jsem, z odfuku z hlavy kapal olej, koukl jsem na merku, a olej tam je -hladina v poradku, po zkousce nakopnuti asi 2 prskla do vejfuku, a nic... Doma, kdyz jsem vytahl svicku, byla.cista, - cekal jsem na ni olej, zkousel jsem proslapnout a z odfuku ventyloveho vicka to foukalo, i nasavalo, , takze ventyl?ci co?
Jinak zadne zvuky, dreni, cvakani, nic.
Se servisem 4taktu nemam zadne skusenosti, moto mam od jara, jen na pole.
Technickej analfabet nejsem, od mala se v motorkach hrabu, ale potrebuju pomoct, tak snad se mi ji tu dostane.
Predem diky za pomoc.
Uzavřeno 30.08.2013 v 18:30 uživatelem semtunovej
Otevřeno 30.08.2013 v 18:30 uživatelem semtunovej
Když točíš motorem, hýbou se ventily ,tak jak mají? Pokud ano,tak přecvakni ručně dekompresor a zkus kompresi motoru.
Pokud bude bez komprese,tak je v háji píst. V tomto případě by sice měla být svíčka zaolejovaná,ale jsou věci mezi nebem a zemí,které ještě nejsou probádány.
Jiskru ti to háže? Jde ti tam benzín?
1 reakcí na tento příspěvek yz450f - zakourila a zdechla
1 reakcí na tento příspěvek yz450f - zakourila a zdechla
Znáš aspon nejakou historii te motorky nebo si koupil olítanou krosku a ani te nenapadlo sundat tu hlavu a valec za včasu a mrknout jestli to nechce píst, ojku, rozvody?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yz450f - zakourila a zdechla
Zmerit jsem schopnej uplne vse, delam na kontrole, v laborce, takze toho bych se nebal, ale potreboval bych hodnoty. Popr, muzu dat vysledky sem, ojnice na klice vule nema a mezi pistem a ojnici taky nic necejtim.
Jak rikam je to prvni 4 takt kterej potrebuje vic, nez pravidelnej servis.
Takze potrebuju rady od nekoho, kdo se vyzna a je ochotnej poradit, a ne od nekoho, kdp bude delat ramena , ze jsem se mel kouknout pod hlavu kdyz jsem to kupoval.
Diky.
Třeba se ti podaří sehnat takovej manuál i na Yamahu.
1 reakcí na tento příspěvek yz450f - zakourila a zdechla
Na rack reydu jsem nebyl, pac mam dovolenou , a co isem slysel, tak jeste ze tak,,,
No proc to prasklo, tot otazka, a jeste takhle "ciste" co sleduju, tak u tech krosek se to stava, stalo se to....
Jezdil ksem docela douho, pole louky lesy, pak kus po takovy sterkovy ceste, kde sem ji drzel pod krkem, a pak asi 2 km po asfaltce, lazo plazo na 5ku..... A po pridani se to udusilo, nevim jak rikam, hlava asi ok, kdyby se to tuklo tak upadne nebo se ohne ventil, a bide to videt, rozvody taky byly nastaveny ok.....
A co jsem videl pisty propaleny kvuli chudy smesi tak to je uplne jiny, tohle je cista prasklina...
Dale teda, kde koupit pist, popr. Kam to dat na nikasil, a kolik to vyjde.
Sice nejsem bez penez, ale ze bych ted mel uplne na vyhazovani se roct neda.
Jinak moc dik za odkazy, mqnual mam, akorat je v AJ a ja v tom plavu jak blazen.
Diky za rady vsem.
kluci sami jezdí krosky, mají i vlastní trať. Mě třeba vyšla GO celýho motoru i s prací levněji než součet dílů kdybych si je měl kupovat sám
myslím, že to máš cca 50km daleko.
1 reakcí na tento příspěvek yz450f - zakourila a zdechla
díky
1 reakcí na tento příspěvek yz450f - zakourila a zdechla
1 reakcí na tento příspěvek yz450f - zakourila a zdechla
Originální díly
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yz450f - zakourila a zdechla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yz450f - zakourila a zdechla
Jsou ty ceny o něco vyšší,ale máš jistotu v kvalitě.Každý zkušený mechanik řekne,že originál ničím nenahradíš.Nejvíc poruch na motoru vzniká právě použitím replikovaných náhradních dílů.
tak pro začátek - je tam píst VERTEX -C (to je na pístu napsáno, já dle návodu viz vejš naměřil průměr 94,949 - (94,955 - druhá metoda, mělo by být přesnější).
a teď k tý ovalitě, já to měřil jako kruhovitost, a vyšla mi něco přez 0,0350 - Dle mě přesnější.
a pak jsme to měřil jak je uvedeno viz obrázekk vejš , akorát asi na 5ti vejškách, a na pracovní ploše mi vychází rozdíl D1 -D2 v rámci tisícin,,,,,
a uplně nahoře,kde už nejezděj kroužky tak jsem měl rozdíl 0,060 - ale byl tak karbon..
jinak naměřené průměry se pohybujou kolem 95,010 - 95,020 - když budu přehánět. takže vzhledem k tomu, že ten nikasil poškozenej nikde není , a vyjetý dle mě taky ne, tak na něj asi seru...
?
Díky
ale ještě se pro jistotu zeptej
Naposledy editováno 13.08.2013 22:14:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yz450f - zakourila a zdechla
Milos125 píše: novej>
Jsou ty ceny o něco vyšší,ale máš jistotu v kvalitě.Každý zkušený mechanik řekne,že originál ničím nenahradíš.Nejvíc poruch na motoru vzniká právě použitím replikovaných náhradních dílů.
to zní sice dobře,ale bohužel,to se z čeho se to ve fabrice skládá je jiné(lepší) kvality,než to co koupíš jako ND.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kroska 450 Kawasaki KX 450, Honda CRF 450R, Yamaha YZ 450F, Kaw... | Pangamin213 | 10 | 11.8.2022 v 22:28 Pabol |
Oprava motoru Yamaha YZ450f Yamaha YZ 450F | Atmos | 2 | 6.5.2022 v 09:24 Atmos |
Alpinestars Yamaha YZ 450F | habrman | 0 | 30.4.2022 v 06:46 habrman |
450 jaký převodový poměr Yamaha YZ 450F | hugo12 | 3 | 19.2.2022 v 19:23 assassin |
Motokros hobby Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250, KTM 250 SX, Honda CRF ... | vojtano91 | 19 | 19.1.2022 v 19:13 assassin |