Téma: Regulátor napětí Ducati
28.8.2013 v 11:42
Zdarec pánové,potřebuji poradit.
Shořel mi na Ducati PS 1000 regulátor napětí dobíjení a chtěl bych náhradu nejlépe od Vape.Jaky typ od Vape by to měl být?motor v me Duc je shodný s Monsterem 1000.Shořelý regulátor ma vývod do dvou konektorů.V elektrice se nevyznám . Díky za rady.

Regulátor napětí Ducati

28.8.2013 v 12:24 | Nahoru | #1
Jestli z regleru vedou tři žluté (nebo bílé) dráty, červený a černý, tak máš klasické třífázové magneto se zkratovou regulací a pak můžeš klidně použít regler Vape A-R90. Vape navíc dokáže dodat přímo konektorové redukce na běžné typy motorek, ale není problém dráty v konektorech "přeskládat", jak je třeba. Hlavně dodržet zapojení drátů (3 žluté vedou na alternátor, červený přes pojistku 30A na (+) pól baterky a černý na kostru.

Regulátor napětí Ducati

28.8.2013 v 12:48 | Nahoru | #2
Ahoj, jen bych ještě doplnil, že záleží na maximálním výkonu altíku Vape R 90 umí maximálně 350W. Teď udělali jeden nový regulátor a ten je do výkonu 500W měl jsem původně taky r 90 a trochu se mi na něm pálily kabely:) Ale vydržel!!! Teď mám tento a jsem spokojen:) A r90 mám jako záložní kdyby něco!

1 reakcí na tento příspěvek Regulátor napětí Ducati

28.8.2013 v 14:42 | Nahoru | #3
Z regulátoru vedou tři žluté do jednoho konektoru,dva červené a dva zelené do druhého konektoru.....díky za info

Regulátor napětí Ducati

28.8.2013 v 15:17 | Nahoru | #4
...asi budu muset jít do toho výkonnějšího-v manualu jsem našel že altík má 520W.

Regulátor napětí Ducati

28.8.2013 v 15:34 | Nahoru | #5
když uz tak hezky tady chlapi odpovedeli,tak bych mel dotaz na rozproudeni diskuze,proc by na takove "mechanicke" motorce mel byt silnejsi altik, kdyz to nema zadnou elektroniku? (vychazim z tech udaju o 300 a az 500w jak pak zminuje miramara....)

1 reakcí na tento příspěvek Regulátor napětí Ducati

28.8.2013 v 16:49 | Nahoru | #6
co se týká elektriky všeobecně,tak vím že kope a dá se na tom uvařit kafe ...ale je fakt že se mi to zdá hodně-na dodávce Citroen Jumper byl altik 380W a v zimě sotva stíhal dobíjet....moto má polovinu světel,nemá ventilátor topení,el.okna atd...třeba to tu někdo objasní.

Regulátor napětí Ducati

28.8.2013 v 18:12 | Nahoru | #7
Měnil jsem právě ted vadný regulátor na Monster M900 karb., a protože jsem kupoval i zapalování, vzal jsem obojí od "IGNITECH.cz". A maká to spolehlivě. Nedá se tam volat, ale komunikují obratem na mailové dotazy, odborně poradí, a dodání obratem. Vlastní výroba CZ. Cena 2.521,-

Pokud bys chtěl něco jiného, pak v "MOTOREGULATORY.cz" jsou rovněž velmi vstřícní, dodání ca.týden. Výrobce tuším USA. Cena 2.569,-

Regulátory jsou v obou případech s identickými konektory jako originál, takže nacvakneš a hotovo, cena je v podstatě shodná, a maximální krátkodobě odebíraný výkon je jistě dostatečný. Myslím, že vědí, co dělají.

Víc ti k tomu asi neporadím.

Regulátor napětí Ducati

30.8.2013 v 14:23 | Nahoru | #8
Dej M-REG2 od Elesys, kámoš ho má na Ducati Monsteru 900 a je spokojený, já ho mám také na motorce a šlape jako víno.

Cena 2298Kč, také český výrobek. Zavolej, jsou moc vstřícní, majitel motorkář poradí doporučí co a jak, do druhého dne jej máš doma. Tady je odkaz.

Regulátor napětí Ducati

30.8.2013 v 14:26 | Nahoru | #9
Tak kecám, kámoš má mostra 1000. Jo a Elesys najdeš v Jedovnicích, máš to skoro za komínem.

(reakce na) Regulátor napětí Ducati

5.7.2024 v 02:46 | Nahoru | #10
Vidím že je to asi rok stará diskuze, asi má motorku opravenou, tak jen info pro ostatní co zde budou hledat v budoucnu, když píše že má dva červené a dva zelené dráty, tak je to regulátor většího výkonu, protože výstupní proud do plusu (červený) a do mínusu (zelený) je rozdělený do dvou konektorů aby přes ně procházel poloviční proud a nehráli se. Přes jeden konektor v zeleném a jeden v červeném drátu by procházel plný proud a konektory by se mohly zahřívat ( přechodový odpor).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor napětí Ducati

5.7.2024 v 02:56 | Nahoru | #11
Alternátor na motorce s pevnýmy magnety a v součinosti se zkratovým regulátorem na motorce na rozdíl od alternátoru v autě který má z relé buzení do rotoru, aby reguloval velikost magnetické pole uvnitř alternátoru a následně doreguloval napětí a proud, pracuje úplně na jiném principu, nyní jsem ho v základu popsal. Proto nelze porovnat výkonově tyto dva alternátory.

(reakce na) Regulátor napětí Ducati

5.7.2024 v 09:34 | Nahoru | #12
technikservis> Jak ti máme ty tvoje noční výplody věřit, když neumíš napočítat ani do desíti?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kód chyby P0170 - Fuel Trim Malfunc... Ducati Paul Smart 1000, Ducati GT 1000, Ducati Sport... Horác 15 7.8.2013 v 19:02 Horác
Medvěd gooo viva Italia !!! [1, 2, 3] Ducati Paul Smart 1000 SPEEDY21 83 6.9.2012 v 13:30 jetam


TOPlist