Uzavřeno 04.09.2013 v 14:04 uživatelem rybíz5
Otevřeno 09.09.2013 v 16:59 uživatelem rybíz5
2 reakcí na tento příspěvek ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001
ja mel ZX9R 98 a kamos mel R1 98, kdy sme je dost porovnavali, vymenovali si je atd..
01 R1 vlastne neznam, na 02 ZX9R sem mel moznost se svezt
R1 je radikalnejsi sportak, ZX9R je takova univerzalnejsi i pro cestovani, odspoda jede lip a diky RAM AIR ma i vyssi maximalku a zrychleni od 150-180ti, coz na to ze to je jen 900cc je pecka. ZX mi prijde i trvanlivejsi, robusnejsi. co se tyce komfortu, tak to zalezi na postave jezdce, jednomu sedi todle a druhymu tamto. ja bych z tech dvou vybral asi GSXR1000
1 reakcí na tento příspěvek ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001
Bubrak-ZX10R píše: no oboje
ja mel ZX9R 98 a kamos mel R1 98, kdy sme je dost porovnavali, vymenovali si je atd..
01 R1 vlastne neznam, na 02 ZX9R sem mel moznost se svezt
R1 je radikalnejsi sportak, ZX9R je takova univerzalnejsi i pro cestovani, odspoda jede lip a diky RAM AIR ma i vyssi maximalku a zrychleni od 150-180ti, coz na to ze to je jen 900cc je pecka. ZX mi prijde i trvanlivejsi, robusnejsi. co se tyce komfortu, tak to zalezi na postave jezdce, jednomu sedi todle a druhymu tamto. ja bych z tech dvou vybral asi GSXR1000
Já ti nevím, fakt má lepší maximálku a zrychlení než R1? Já měl za to, že R1 je ještě o stupeň výš než ZX9...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001
Naposledy editováno 03.09.2013 16:48:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001
Naposledy editováno 03.09.2013 17:08:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001
Danke píše: Já ti nevím, fakt má lepší maximálku a zrychlení než R1? Já měl za to, že R1 je ještě o stupeň výš než ZX9...
The brilliance of Kawasaki's ram-air system is demonstrated by virtue of the fact that even though R1's normally show a couple more horsepower on the dyno', the ZX9 tops the R1 by a few kph in timed top speed runs. Both bikes will break a genuine 170 mph. Lower RPM roll-ons however show the advantage an extra 100cc makes with the R1 getting the better of the ZX9R in that department.
http://www.mcnews.com.au/Testing/zx9r.htm
btw ZX9R 1998 byla prvni seriovka co dala 1/4 mili pod 10.0sec, samo lepe nez R1 98
R1 ma lepsi brzdy a sportovnejsi podvozek, cili na okruh bych sel do R1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001
Packyn píše: rybíz5> Devítka je pro cesty ve dvou super jde fakt pěkně odspoda.Jak překročíš 3,5 tis/ot tak poznáš už pěkněj tah dost pěknej Slabinou jsou brzdy ty sou celkem k poměru výkonu a váhy dost slabý a na nějaký brutální honění v zatáčkách to taky neni ikdyž občas jedem palbu a dokážu se udržet v závěsu s litrovou K3 ovšem je to makačka.Co je další slabina je absence palivový kontrolky.Prostě jedeš jedeš najednou kuc kuc škub škub a musíš přepnout kohout já už si na to zvykl,ale je to trapárna když to někde kydlíš a ted do toho musíš honit kohout Jinak sem moc spokojenej.Spotřeba při jízdě 130-160 při témeř plný nádrži sem ujel 257km po dálnici sem tam sem potáhl i víc
Ja pak jezdil furt s prepnutym kohoutem. To prepinani me uz nebavilo a spis sem si hlidal najezd na nadrz, a bral sem tak po 220-240km zase plnou. Samo obcas sem tlacil, ale to i na ZX10R, ktera ma kontrolku. Takze si dej rezervu a uz nebudes nikdy muset otacet kohout.
Bubrak-ZX10R píše: Ja pak jezdil furt s prepnutym kohoutem. To prepinani me uz nebavilo a spis sem si hlidal najezd na nadrz, a bral sem tak po 220-240km zase plnou. Samo obcas sem tlacil, ale to i na ZX10R, ktera ma kontrolku. Takze si dej rezervu a uz nebudes nikdy muset otacet kohout.
no jep ravda ze me to nikdy nenapadlo ale asi to tak udelam,stejne na ten tachac cumim a ja tankuji+/- kazdych 200km nebo respektive prepinam kohout....jak sem psal, stejne mi dosel uz nekolikrat i na ZX10R kdy sem vedel ze jedu na rezervu a stejne sem to pokousel, to je spis pak o tom co je clovek ochoten riskovat. a taky je treba hlidat spotrebu, resp. jestli se nejak nezmenila nejakou upravou (to se mi stalo kdyz sem vycistil filtr a pak ho prilis namastil, a zvedla se spotreba o 2litry a dosel mi benal nekde u 190km, jeste sem tomu nakladal samozrejme )
Chybějící palivoměr je fakt pitomej, jezdím pořát na rezervu a prostě vynuluju počítadlo a do po 270ti km dotankuju.. když jezdím s holkou, tak jsem dal na nádrž rekordních 320 km a ještě jsem tam měl necelé dva litry rezervu a to se zrovna nekocháme :) Tak že otravný tankování po 200km odpadá
Nicméně taky samozřejmě řeším, že půjdu do litra, (zx10) ale spíš mi jde o novější motorku, než o litra jako takového, hlavně by chtělo dotáhnout starou motorku na její hranice, než se hnát za výkonem že?
1 reakcí na tento příspěvek ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001
ERRR píše: já to nemyslel rejpavě, nebo konkrétně na někoho - sorry, že to tak vyznělo. Jasně, je to normální o tom žádná, já jen mám raději tehničtější jízdu, než tahání na rovinkách a chci po přestupu dejme tomu na zx10 prioritně ocenit např. funkčnost podvozku, než výkon motoru.
Jo v pohode, ja to ani rejpave nechapal, spis me to tak napadlo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1227, 1228] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36838 | Včera v 23:32 fireblader_puvodni |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 838 | Včera v 09:11 Ozzy_ |
Kawasaki Ninja ZX9R seřízení ventil... Kawasaki ZX-9R Ninja | Milhouse12 | 6 | 15.9.2024 v 19:18 puffybodie |
Perňův Racing koutek - přestavby ok... [1 ... 346, 347] Yamaha YZF-R1 | Perňa_81 | 10406 | 12.9.2024 v 15:11 Ozzy_ |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |