Téma: Slabší silničku nebo silnější naked? Jak a kde?
15.9.2013 v 18:21
Ahoj,
asi se to tu řešilo stokrát, ale položím znova dotaz, jakou? Novou Ninju 300 nebo starší ER-5n/r?
Zkušenosti s jednostopkou mám akorát na skútru 125 něco přes 500km, párkrát vypůjčený na víkendy. Teď bych si chtěl dělat řidičák na A2. V autě mám najeto něco málo přes 40 tisíc (odhad). Je mi zatím 21, ale od 18 jsem jezdil starou kraksnou do školy a okolo (domov - škola - domov 60km), spoustu víkendů bylo proježděno na výlety, s rodiči jsme jezdili skoro každý týden někam (200-300km), pár desítek jízd v zahraničí (německo, rakousko ... - vždycky tak dvojka na kontě) a minulý prázdniny jsem měl fajn brigošku řidičskou.
Rád bych jezdil jen tak do školy (pár kiláků to mám, teď jsem v Praze na vejšce), po škole si dát otočku po okruhu, ale hlavně si o víkendu vyčistit trošku hlavu a hezky se projet. I když na začátku je to prý nereálné (brzká únava), tak bych chtěl o víkendech jezdit někam na delší výlety. Rád navíc fotím, takže by to bylo třeba 200-300km.
Jako nedotčený nemotorkář mám teda pár dotazů :)
Je dobré dělat řidičák na podzim? Resp. nyní v září. Přecijen se blíží zima a co pak jen s papírama, pak na to sednout až na jaře? Mohli byste mi doporučit konkrétní autoškolu v Praze (Dejvice a okolí)?
Ninja 300 nebo er-6n?
Ta ninja je opravdu kus, asi tak akorát pro parchanta v mým věku. To erko zase vypadá opravdu skvěle bez kapotáže ... Kterou byste mi doporučili na takové ježdění? Ještě jsem zapomněl dodat, že by se mi občas hodilo někoho svézt, či si svézt pár věcí, prostě nějaká bagáž. Tedy, hodilo by se určitě i nějaké to pohodlí, bude to do města i ven. I té ninji jsem přečetl dost recenzí a prý je na posed také příjemná (výše posazená řídítka a tak)
Pak je tu ji celkem asi diametrální rozdíl ve výkonu. Myslím si, že bych ukočíroval erko. Než opadne strach, tak bych jezdil pomalu (i na skútru jsem se ze začátku lekl i 50km/h). Ale. Občas si rád dupnu na plyn v autě a rád si to na tu dvoustovku prostě proženu, když to jde. A chápu, že i když mě přejde strach, tak prostě takový borec nebudu. Kamarád se právě zabil na litru a respekt z toho rozhodně mám.
Dalším faktorem je i cena. Pro mě jako studenta jsou to celkem pálky, ale vyděláno mám, chodím makat během studija a být ajťák má po finanční stránce prostě své výhody. Nová er vs nová ninja, to je rozdíl 50-60k, což by asi v případě ninji byla superskvělá výbava (helma, bunda ...) navíc. V tomto případě bych sáhl na bazarovku. Je to dobrý nebo špatný nápad? A ještě co se týče peněz, s ABS nebo bez?
Díky za každý příspěvek!
asi se to tu řešilo stokrát, ale položím znova dotaz, jakou? Novou Ninju 300 nebo starší ER-5n/r?
Zkušenosti s jednostopkou mám akorát na skútru 125 něco přes 500km, párkrát vypůjčený na víkendy. Teď bych si chtěl dělat řidičák na A2. V autě mám najeto něco málo přes 40 tisíc (odhad). Je mi zatím 21, ale od 18 jsem jezdil starou kraksnou do školy a okolo (domov - škola - domov 60km), spoustu víkendů bylo proježděno na výlety, s rodiči jsme jezdili skoro každý týden někam (200-300km), pár desítek jízd v zahraničí (německo, rakousko ... - vždycky tak dvojka na kontě) a minulý prázdniny jsem měl fajn brigošku řidičskou.
Rád bych jezdil jen tak do školy (pár kiláků to mám, teď jsem v Praze na vejšce), po škole si dát otočku po okruhu, ale hlavně si o víkendu vyčistit trošku hlavu a hezky se projet. I když na začátku je to prý nereálné (brzká únava), tak bych chtěl o víkendech jezdit někam na delší výlety. Rád navíc fotím, takže by to bylo třeba 200-300km.
Jako nedotčený nemotorkář mám teda pár dotazů :)
Je dobré dělat řidičák na podzim? Resp. nyní v září. Přecijen se blíží zima a co pak jen s papírama, pak na to sednout až na jaře? Mohli byste mi doporučit konkrétní autoškolu v Praze (Dejvice a okolí)?
Ninja 300 nebo er-6n?
Ta ninja je opravdu kus, asi tak akorát pro parchanta v mým věku. To erko zase vypadá opravdu skvěle bez kapotáže ... Kterou byste mi doporučili na takové ježdění? Ještě jsem zapomněl dodat, že by se mi občas hodilo někoho svézt, či si svézt pár věcí, prostě nějaká bagáž. Tedy, hodilo by se určitě i nějaké to pohodlí, bude to do města i ven. I té ninji jsem přečetl dost recenzí a prý je na posed také příjemná (výše posazená řídítka a tak)
Pak je tu ji celkem asi diametrální rozdíl ve výkonu. Myslím si, že bych ukočíroval erko. Než opadne strach, tak bych jezdil pomalu (i na skútru jsem se ze začátku lekl i 50km/h). Ale. Občas si rád dupnu na plyn v autě a rád si to na tu dvoustovku prostě proženu, když to jde. A chápu, že i když mě přejde strach, tak prostě takový borec nebudu. Kamarád se právě zabil na litru a respekt z toho rozhodně mám.
Dalším faktorem je i cena. Pro mě jako studenta jsou to celkem pálky, ale vyděláno mám, chodím makat během studija a být ajťák má po finanční stránce prostě své výhody. Nová er vs nová ninja, to je rozdíl 50-60k, což by asi v případě ninji byla superskvělá výbava (helma, bunda ...) navíc. V tomto případě bych sáhl na bazarovku. Je to dobrý nebo špatný nápad? A ještě co se týče peněz, s ABS nebo bez?
Díky za každý příspěvek!
Anketa: Jakou motorku?
Nová Ninja 300
5
Ojetá ER-6n
26
1 reakcí na tento příspěvek Slabší silničku nebo silnější naked? Jak a kde?
Máš pravdu. Řešilo se tu 100x. Tak proč zakládáš stejné téma, když to víš?
Ale co, vždy se přece najde nějakej přeochotnej vůl co poradí, že?
Ale co, vždy se přece najde nějakej přeochotnej vůl co poradí, že?
Slabší silničku nebo silnější naked? Jak a kde?
Ber šestku, nezklame.
Ok jsem ten přeochotnej vůl co třeba poradí, ovšem nechápe proč lidi píšou do tématu, ke kterýmu nemají co dodat...bez toho by možná i ty starý témata k něčemu byly, ale takhle se prokousáváš hromadama hnoje o ničem a radu v tom jen obtížně hledáš.
seikos: nic proti, ale někdy mi fakt přijde, že Tě platí od příspěvku tady...
Ok jsem ten přeochotnej vůl co třeba poradí, ovšem nechápe proč lidi píšou do tématu, ke kterýmu nemají co dodat...bez toho by možná i ty starý témata k něčemu byly, ale takhle se prokousáváš hromadama hnoje o ničem a radu v tom jen obtížně hledáš.
seikos: nic proti, ale někdy mi fakt přijde, že Tě platí od příspěvku tady...
kupovat si první motorku novou není úplně dobrý (třeba ti nesedne, třeba ti někde vyklouzne z pracek a pak máš zbytečnou finanční ztrátu).
mě osobně to táhne k menším objemům, takže bych asi na tvým místě hledal jetou 250/300 (což nebude snadný).
mimochodem tenhle motor s laďákem Mivv zní neskutečně
mě osobně to táhne k menším objemům, takže bych asi na tvým místě hledal jetou 250/300 (což nebude snadný).
mimochodem tenhle motor s laďákem Mivv zní neskutečně
seikos píše: Máš pravdu. Řešilo se tu 100x. Tak proč zakládáš stejné téma, když to víš?
Ale co, vždy se přece najde nějakej přeochotnej vůl co poradí, že?
občas v těch starejch tématech hledám ale většinou jsou tam RADY přesně tohoto typu co píšeš
Slabší silničku nebo silnější naked? Jak a kde?
Podle mě ti jsou zkušenosti z auta na motorku celkem k ničemu. Znáš možná tak předpisy
na motorce je to jinačí.
Dlouhou dobu jsem tady nečetl líp napsané vlákno začátečníka
Podle toho co píšeš tak z těch dvou určitě ER-6.
na motorce je to jinačí.
Dlouhou dobu jsem tady nečetl líp napsané vlákno začátečníka
Podle toho co píšeš tak z těch dvou určitě ER-6.
Slabší silničku nebo silnější naked? Jak a kde?
Jak řekl jednou Sršeň - Co je lepší než motorka? ...nová motorka!
Nicméně si nemyslím, že je to případ motorky první. Pravděpodobnost je ji položíš (třeba jen na místě) je velká, navíc si ani moc neumím představit, že jí zajíždíš a máš co dělat abys ji řídil.
Řidičák bych si udělal teď, přes zimu koupil motorku a na jaře opatrně vyjel.
Pokud se omezíme na vybrané motorky tak za mě ER6, příjemná motorka, do školy, na výlety, bagáž a spolujezdec no problem...
Nicméně si nemyslím, že je to případ motorky první. Pravděpodobnost je ji položíš (třeba jen na místě) je velká, navíc si ani moc neumím představit, že jí zajíždíš a máš co dělat abys ji řídil.
Řidičák bych si udělal teď, přes zimu koupil motorku a na jaře opatrně vyjel.
Pokud se omezíme na vybrané motorky tak za mě ER6, příjemná motorka, do školy, na výlety, bagáž a spolujezdec no problem...
Ahoj; z vlastní zkušenosti můžu napsat, že co se týče toho dělání řidičáku teď v září, neměl by to bejt vůbec žádnej problém . Na řidičák na motorku není potřeba najíždět nějakou velkou spoustu hodin. A obzvlášť v Praze by neměl bejt problém najít nějakou autoškolu, kde to půjde odjezdit během "chvilky".
Díky všem za rady. Nejspíš tedy zvolím kompromis a půjdu do ER-6F jako kompromis, vypadá navíc také dobře, jízdní vlastnosti komentovat nemohu, ale podle recenzí to asi bude super. Poznám vůbec nějaký rozdíl mezi vydanými ročníky jako začátečník?
Jinak vyplatí se koupit si ojetou teď na podzim nebo na jaře? Přihlášku k as už mám, ale začíná být zima, ale na motorku se těšim jako malý dítě, tak bych se chtěl projet ještě asi i teď :)
Jinak vyplatí se koupit si ojetou teď na podzim nebo na jaře? Přihlášku k as už mám, ale začíná být zima, ale na motorku se těšim jako malý dítě, tak bych se chtěl projet ještě asi i teď :)
1 reakcí na tento příspěvek Slabší silničku nebo silnější naked? Jak a kde?
Romane, romane....příště se ptej lidí ve svym okolí (Vikina, já a další) ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nová osa krku řízení Kawasaki ER 6N | NalEpKa | 26 | 23.10.2024 v 07:57 Koudy01 |
Cnc páčky a řídítka při STK [1, 2] Kawasaki ER 6N | Enegy | 31 | 2.10.2024 v 22:47 Gahan37 |
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N | Scavvy | 22 | 28.12.2023 v 19:22 Dominator1 |
Ferrida multi-oil Kawasaki Ninja 300 | EpsilonCz | 4 | 30.8.2023 v 17:19 nevo7 |
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N | DixonXarto | 13 | 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM |