Naposledy editováno 23.09.2013 22:49:15
No, ten proces je poměrně dost rychlej, jestli můžu odhadnout tak utrhnutí-vypnutí-plnej-utrhnutí se odehraje tak na jednom metru v rychlosti 60kmh. Je to tak nastavený, že i když to TC krotí, tak i tak to docela solidně akceleruje.
Je to každopádně rychlejší než bych dokázal ubrat plyn. Občas mě TC chytá ještě daleko před tím než si vůbec uvědomím že se to utrhlo
1 reakcí na tento příspěvek Funkce Kontroly Trakce u R1,RSV4,S1000RR...
1 reakcí na tento příspěvek Funkce Kontroly Trakce u R1,RSV4,S1000RR...
assassin píše: Hele ze bys ubral plyn dřív nez zasáhne tc moc nehrozi, ta elektronika ma o několik radu rychlejší reakce nez clovek...
Taky jsem si myslel že ten plyn neztihnu ubrat, protože mě do toho už bude kecat TC
Stev píše: nevím jestli při nastavení menší kontroly trakce to dovolí takovej prokluz že by tě to shodilo při dřívějšim ubrání plynu. Ale i kdyby, proto tam to nastavení je. Když si myslíš že to uděláš, nastav si to na větší kontrolu. Jinak by tam nějaký nastavování vůbec nemuselo bejt ...
Jo tak jasný že na začátku jezdit s nastavením na co nejmenší drift a později to přidávat. To by se mě muselo stát to co Stonerovy v Indianapolis v roce 2012 kdy byl v takovým driftu že TC asi měla poruchu a nebo nevím a on už byl v takovým driftu, že musel ubrat a šel na držku.
2 reakcí na tento příspěvek Funkce Kontroly Trakce u R1,RSV4,S1000RR...
(info od jezdce, co jezdi slovac za 2:20, coz je uz solidni vykon)
Co jsem mel moznost sledovat pri CEC a GEC v minule sezone, tak u baw TC pracuje velice dobre. Typek me na vlhke trati vzal na brzdy, slozil bajk na koleno, pak se jen ozvalo hlasite chropteni (zretelne jsem praci TC slysel) a nasledne ho to vystrelilo ven z vinglu. Ovsem tezko rict, zda tito nemci pouzivali seriovou TC... Kazdopadne jsem jen cumel s otevrenou hubou.
Jinak recenzi TC na ruznych stroju bych take uvital, ale kdo s testmanu si to s novou vypujcenou motorkou dovoli...
assassin píše: No ono jak to testovat? Neznám moc pilotů co si jen tak davaj drifty v provozu tím ze to prezenes s plynem na výjezdu. Něco málo tu psal někde oxygen ohledně kims u zx10
Tak ono jak to testovat. Ti testamni a novináři nejsou žádný másla. Viz Karlos z Motohouse a Mikšák tady z m.cz jak třeba testoval tu novou Zx-636 ninja. Jezdil s tím na dromu. Takovej jezdec musí poznat jak to funguje když jezdí na bmw s1000rr superbiky. Ale napsal tam jen bohužel pneumatiky s20 nechaly vyniknout kontrolu trakce jak se jede z Schwantzovky dolů a pak za schwantzovkou v té šikaně nahoru. Takže mu ta TC tam blikala a fungovala ale nerozepsal to jaký z toho měl pocity.
1 reakcí na tento příspěvek Funkce Kontroly Trakce u R1,RSV4,S1000RR...
assassin píše: AdosR: podle me stejne úplne k hovnu.. Znat jeho pocity.. Takhle vyjezdeni střelci jedou plynule, nedělají schválně boty, min zkusenej pilot pocítí zásah tc jinak, navíc nakej popis ti nic neda - třeba návodu jak se naučit wheelie sem četl kupu a v praxi jsem si to musel stejne nazkouset sám a návod bych napsal zase jinak nez ti ostatni. Tohle ma proste smysl jen vyzkoušet....
Hmm to je taky pravda. Vždycky když mě uchcalo na moto zadní kolo tak jsem vždy ubral prudce plyn ikdyž se to nemá. A ja vím že jeho pocity budou jiná než moje když on má talent a zkušenosti jinde. Ale tak přeci aspon lehce nám to dá napovědět jak to asi funguje a jestli to je vůbec dobrý a dobře to maká.
1 reakcí na tento příspěvek Funkce Kontroly Trakce u R1,RSV4,S1000RR...
Kawa – 3 stupne. Kedze ju sedlam iba chvilu, navyse s uplne smiesnymi pneumatikami kt. k nej dodavaju ako zaklad (Bridgestone bt016), ani som neskusal TC hodit na nizsi nez 3. bod. Pri tomto nastaveni je TC z mojho pohladu nie uplne vyladena. Zatial co na 1. Prevodovom stupni zabera uplne bezdovodne, pri tych vyssich by som prijal obcas rychlejsi reakciu (najma v spojeni s antiwheelie). Na jej samotny zasah vas mimo akejsi priamky na displayi upozorni aj znacne cukanie s motocyklom (opat citelne najma na 1. Stupni).
Ducati – 8 stupnov. TC z mojho uhla pohladu na znacne vyssej urovni. Mimo zasahu pri preklze kolesa v priamom smere, dokaze rozpoznat aj uhol vasho naklonu a cim vyssi je, tym citlivejsie a castejsie sa hlasi (detekcia naklonu u Kawy absentuje). Na jej samotny zasah vas upozornia 2 cerveno blikajuce kontrolky, 3. kontrolka sa zapoji pri intezivnom zasahu TC (teda rozblikaju sa vsetky 3). Jej samotny zasah je krasne plynuly a jazdec si jej zasah uvedomi az po rozblikani kontroliek.
Tolko k mojim skromnym skusenostiam
1 reakcí na tento příspěvek Funkce Kontroly Trakce u R1,RSV4,S1000RR...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Funkce Kontroly Trakce u R1,RSV4,S1000RR...
KubaLC8 píše: Ono to je taky o tom aby te to neprehodilo pres zada kdyz tomu das nazrat. No ni?
Na to je zas anti-wheelie kontrola. Protože při přehopnutí na zádá se ti nemusí protočit zadní kolo a TC řeší prokluz kola.
Kojotous píše: A k samotnej TC. Z osobnej skusenosti viem porovnat TC na Kawe ZX10R 2013 vs Ducne Streetfighter 2012.
Kawa – 3 stupne. Kedze ju sedlam iba chvilu, navyse s uplne smiesnymi pneumatikami kt. k nej dodavaju ako zaklad (Bridgestone bt016), ani som neskusal TC hodit na nizsi nez 3. bod. Pri tomto nastaveni je TC z mojho pohladu nie uplne vyladena. Zatial co na 1. Prevodovom stupni zabera uplne bezdovodne, pri tych vyssich by som prijal obcas rychlejsi reakciu (najma v spojeni s antiwheelie). Na jej samotny zasah vas mimo akejsi priamky na displayi upozorni aj znacne cukanie s motocyklom (opat citelne najma na 1. Stupni).
Ducati – 8 stupnov. TC z mojho uhla pohladu na znacne vyssej urovni. Mimo zasahu pri preklze kolesa v priamom smere, dokaze rozpoznat aj uhol vasho naklonu a cim vyssi je, tym citlivejsie a castejsie sa hlasi (detekcia naklonu u Kawy absentuje). Na jej samotny zasah vas upozornia 2 cerveno blikajuce kontrolky, 3. kontrolka sa zapoji pri intezivnom zasahu TC (teda rozblikaju sa vsetky 3). Jej samotny zasah je krasne plynuly a jazdec si jej zasah uvedomi az po rozblikani kontroliek.
Tolko k mojim skromnym skusenostiam
Hmm díkec za dobré info. Takže více stupnové TC budou určitě lepší. Viz Ducati, R1 2013,atd
Naposledy editováno 24.09.2013 14:16:52
2 reakcí na tento příspěvek Funkce Kontroly Trakce u R1,RSV4,S1000RR...
Taktiez zalezi na jej nastaveniu ako celku (zas k ZX10R mas moznost kupit si raceovu ECU a ta ti umozni aj nastavenie citlivosti TC a jej reakcie na jednotlive podnety - pokial si to niekto trufne poladit ).
Kojotous píše: AdosR - o tie stupne ani tak nejde, maximalne viac moznosti nastavenia. Ide o samotny system a jeho fungovanie ako celku. Ono mat TC ktora je supportovana gyro senzorom a tym padom schopna reagovat na rozny uhol naklonu je uzasna vec a ma vyhodu oproti tej "zakladnej" a s pokorou priznavam ze aj vdaka nej som si prvy krat skrtol kolienko...bez ohladu na to kolko stupnov nastavenia poskytuje .
Taktiez zalezi na jej nastaveniu ako celku (zas k ZX10R mas moznost kupit si raceovu ECU a ta ti umozni aj nastavenie citlivosti TC a jej reakcie na jednotlive podnety - pokial si to niekto trufne poladit ).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Funkce Kontroly Trakce u R1,RSV4,S1000RR...
AdosR píše: Na to je zas anti-wheelie kontrola. Protože při přehopnutí na zádá se ti nemusí protočit zadní kolo a TC řeší prokluz kola.
TC resi rozdily otacek predniho a zadniho kola a to nastava logicky i pri wheelie.
Neznam situaci kdy by se poredni kolo pri wheelie tocilo rychleji nez zadni. Stunty neberu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Funkce Kontroly Trakce u R1,RSV4,S1000RR...
Kojotous píše: AdosR - o tie stupne ani tak nejde, maximalne viac moznosti nastavenia. Ide o samotny system a jeho fungovanie ako celku. Ono mat TC ktora je supportovana gyro senzorom a tym padom schopna reagovat na rozny uhol naklonu je uzasna vec a ma vyhodu oproti tej "zakladnej" a s pokorou priznavam ze aj vdaka nej som si prvy krat skrtol kolienko...bez ohladu na to kolko stupnov nastavenia poskytuje .
Taktiez zalezi na jej nastaveniu ako celku (zas k ZX10R mas moznost kupit si raceovu ECU a ta ti umozni aj nastavenie citlivosti TC a jej reakcie na jednotlive podnety - pokial si to niekto trufne poladit ).
Co má TC společného se škrtáním kolenem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Funkce Kontroly Trakce u R1,RSV4,S1000RR...
KubaLC8 píše: TC resi rozdily otacek predniho a zadniho kola a to nastava logicky i pri wheelie.
Neznam situaci kdy by se poredni kolo pri wheelie tocilo rychleji nez zadni. Stunty neberu.
No jasně ale ty systémy jsou rozdělený TC a zvlášt ANti-wheelie a launch control atd. Tak proč by to bylo rozdělený zas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Funkce Kontroly Trakce u R1,RSV4,S1000RR...
lacos píše: TC je dobrá vec. Ale silne odporúčam najskor nájsť limit bez TC a až potom používať TC. Vlastna skusenosť je z Slovakiaringu. RSV TC v strede na stupni 4 (1-8) rýchle zatáčky ok v pomalej highside a ani neviem či to zariadila TC alebo som ubral plyn.
Zajímavé, takže i s TC tě to poslalo do kopřiv? Mě se nezdá že by si stihl ubrat dřív než TC sepne. A nebo prostě chyba v TC a pak to je nemilé.
TC je jeden systém, launch control, antiwheelie, tisíc kroku nastavení - to uz jsou jen detaily v software, ale merketingove to vypada hustě kdyz kazdou tu blbost vyjmenujes jako zvlášť funkci, clovek ma pak pocit ze si za ty prachy koupil něco víc, a pro ne jsou to minimalni náklady navíc.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1229, 1230] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36887 | Dnes v 11:53 assassin |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 3 | 25.9.2024 v 10:49 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Perňův Racing koutek - přestavby ok... [1 ... 346, 347] Yamaha YZF-R1 | Perňa_81 | 10406 | 12.9.2024 v 15:11 Ozzy_ |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |