1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T?
1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T?
Jen od patku asi paty vlakno na tohle tema. 4T dvaca proste nejede, v kopci te budou predjizdet i kamiony. A jestli tady nekdo bude psat, jak mu cebro ve dvou jede 130 a zere 2 litry, tak se podivej tady na forum. Je tu spoust temat 'jede mi to s kopce stizi devadesat v jednom - co s tim'.
Naposledy editováno 02.10.2013 06:57:37
1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T?
1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T?
SuperSic58 píše: Tk 5l na sto a 2,5l na sto, to je pro študáka s holym zadkem docela rozdíl. Navíc to DT bude jako ojetina vražda před go, takže rovnou si připravit 10 táců za go. A nevěř prodávajícímu, že je po GO. Jsme v čurákystánu a 90% lidí ti bude lhát a snažit se s tebou vyjebat. U 4t je tahle možnost mnohem menší, i když budou taky pěkně domrdaný. Přeju šťastnej výběr
tohle je naprosta pravda...4t ti vydrzi mnohem vic bez udrzby...a usetris na nem...a nemusis se bat ze na tom nekam nedojedes...sice je to trochu linejsi...ale treba kdybych se mel rozhodovat jestli pojedu na XRku nebo na DTcku se podivat treba z prahy do brna...tak na 2t bych urcite nejel...ne ze bys tam nebyl rychleji...ale olej...spotreba...prece jenom ten 4t vydrzi vic a nebude tak volitanej jako otevrenej 2t...
Rauly píše: tohle je naprosta pravda...4t ti vydrzi mnohem vic bez udrzby...a usetris na nem...a nemusis se bat ze na tom nekam nedojedes...sice je to trochu linejsi...ale treba kdybych se mel rozhodovat jestli pojedu na XRku nebo na DTcku se podivat treba z prahy do brna...tak na 2t bych urcite nejel...ne ze bys tam nebyl rychleji...ale olej...spotreba...prece jenom ten 4t vydrzi vic a nebude tak volitanej jako otevrenej 2t...
U otevřenýho DT bude výhodou to, že se dá o 2 zuby větší pastorek, motor to v klidu utáhne, spotřeba klesne a když chceš bude to schopný jet +- 140 podle infa co mam GO motoru 7 tis...Tak určitě bych víc věřil 4T (kvůli tomu jsem si taky koupil varana ), ale zrovna v DT ma důvěru...a už si na něj brousim zuby a brzo je doma 2T power !
1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T?
Mi neseřízený 2T žral 7 litrů. Byl jsem z toho neštastný. Ale ted po sežízení se dá jet i za 3,5 litrů, tak aby ses udržel s 4T dvackama a když potřebuješ výkon na předjetí, tak ho tam prostě máš.
PS: Hledej 2T po GO.
Ono se dá netahat a hlídat se, bohužel dvoutaktu dělá dobře, když se pořádně vyplachuje (samočištění karbonu z výfuku, mazání, u vzducháčů dochlazování směsí).
malý našlapaný 2T motory prostě nejsou na economy rallye, ale pro lidi, co si užijou jejich výkon.
Friky píše: PS: Hledej 2T po GO.
Na to bacha Buď doložit fakturou nebo nebrat..."Motor po GO, najeto max 1000 km" tam umí napsat každej...radši bych koupil levnější a za ušetřený prachy nechal udělat GO sám Jistota je jistota Když si najdeš dobrýho soukromníka, tak ti to určitě udělá...já teda ještě neslyšel/neviděl, že by 2-takt v servisu odmítli...
Jednoznačně po simplu aleespon si užiješ nástup přívěry
Mám Italky i když občas pozlobí tak jezdí stále,dá se sní jet za 3,5až4,5 ale táké si vezme když jí tahám i 10 ale tomu také asi přispívá že ji klopím až na silnici a něco si ucintne. Jo a náhradní díly jo tak to je průůůůů a ještě že mám 2 a baví mne to na ní víc než jawě 350
Musíš se rozhodnout jak chceš jezdit protože většině známích4T tu u nás ujedu aj slimákům Varanům
2 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T?
Naposledy editováno 16.10.2013 22:03:17
1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T?
komatkiller píše: Já přecházel ze 4T na 2T a nelituju toho, dokonce i na generalku jsem si v klidu našetřil a spotřeba není tak hrozná, když jedu v klidu tak za 4 litry ;)
Toto právě dobře dokumentuje ten rozdíl (respektive jeden z více rozdílů) mezi technicky jednodušším 2T motorem a technicky složitějším (ventily, rozvody atd.) 4T motorem s větší účinností.
Když jezdím "v klidu" na 4T dváce, tak mám spotřebu těsně pod 1.5 l/100km.
A dlouhodobě, za celou dobu, co tu Hondu CBF 125 mám (letos už 5. sezónu), jezdím na ní s celkovou spotřebou 1.6 l/100km.
Samozřejmě výkonem se nechytá na otevřenou 2T dvácu, to je zase druhá strana mince.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hlava Yamaha DT125 R Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 5 | 7.8.2024 v 00:59 Vorstyx |
Yamaha dt 125 hlava Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 0 | 7.8.2024 v 00:58 Vorstyx |
Jakou hlavu na DT 125r Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 3 | 31.7.2024 v 19:10 kokoška. |
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 13 | 6.5.2024 v 18:34 krokoš |
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R | Jira_7 | 2 | 30.4.2024 v 08:44 kokoška. |