v předchozím autě jsem měl starší systém LPG s tzv. směšovačem s ručním přepínáním a jelikož chci novější káru zase na LPG, měl bych k tomu dotaz, pokud by někdo věděl...
LPG systémy v dnešních moderních motorech se přepínjí na LPG sami (po zahřátí motoru na cca 35-40 st.) a údajně pracují již pouze s přistříkáváním benzínu(v určitých intervalech-cca každý 7-10 cyklus), kvůli chlazení trysek, ,takže k reálné spotřebě na LPG je třeba připočíst ještě cca 10+% spotřebu benzínu...
Když vezmu v potaz ranní studený starty a krátký popojížďky v zimním období, kdy motor poběží pouze na benzín, nezdá se mi dnešní LPG již tak výhodný...
Otázka zní:
je pravda, že dnešní nové LPG systémy (po zahřátí motoru a přepnutí na LPG) fungují všechny s přístřikem benzínu(kvůli chlazení), nebo je to individuální ( podle použitého výrobce LPG a typu motoru) a tudíž s nimi lze jezdit pouze na LPG bez přístřiku benzínu?
díky za objasnění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG
havrajz píše: jakej model a rok? Nasel jsem 9-5 AERO s uz zabudovanym LPG, tak o něm přemýšlím
mam devitikilo rok 95 2.0 turbo a nedavno se mi potkal motor, bejt tebou bych si to se saabem jeste rozmyslel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG
WHTRDR píše: mam devitikilo rok 95 2.0 turbo a nedavno se mi potkal motor, bejt tebou bych si to se saabem jeste rozmyslel
aj
noo mezitím jsem o tom něco načetl po netu a teda přešlo mě to Odcházející kazeta SDI je asi to nejmenší. Ztenčený a prohýbající se blok motoru od horkého turba a tím se přidírající klika na bloku mě teda odradily nadobro