Téma: Výměna rozvodů,, nastavení váček a klikovky
16.10.2013 v 19:13
Zdravím všechny, potřeboval bych poradit. Měnil jsem rozvody na ZXR ale musel jsem povolit vačky protože mě nenapadlo koupit rozpojený řetěz. Ale to je už fuk.. Nastavil jsem to podle manuálu který mam na starší ročník protože v manuálu na ten můj to není.
Kliku jsem dal na rysky tudiž T je na ryskách a F je nad T... 1 a 4 píst mám nahoře.. a váčky mám na ryskách souběžně s hlavou kde sací In směruje do levá a výfuková EX do pravá s ryskou. přitáhl jsme váčky a namontoval napínák.. otočil jsem 4x dokola. Napínák se dopnul.. zkontroloval jsme rysky a sedí vše.
Jen se pro jistotu ptám ať nemontuji znovu. Předem díky za info
Kliku jsem dal na rysky tudiž T je na ryskách a F je nad T... 1 a 4 píst mám nahoře.. a váčky mám na ryskách souběžně s hlavou kde sací In směruje do levá a výfuková EX do pravá s ryskou. přitáhl jsme váčky a namontoval napínák.. otočil jsem 4x dokola. Napínák se dopnul.. zkontroloval jsme rysky a sedí vše.
Jen se pro jistotu ptám ať nemontuji znovu. Předem díky za info
Jj diky. Ja to musel nejak vykoumat. Musel jsem sundat vacky a retez spustit a vytahnout ho z kolecka od kliky. Pak jsem nandal na kliku a protahl nahoru. Vacky jsem dotahl. Dal napinal a protacil 4x jak si psal aby se napinak natahl. Tak pak kontrola rysek a vse sedi. Jen jak jsem startoval tak sel jako by vzduch do vyfuku a chvili to piskalo. Tak jsem to znovu rozebral a zkontroloval a vse sedi jak ma jen se dopnul jeste napinak. Dal do kupy a znovu startoval zvuk pres jen jsem uchlastal svicky tak to strilelo z vyfuju. Tak snad to bude ok. Jinad ti dekuji!
no nasel jsem manual na rok 1995 a bylo tam jen ukazane utahovaci momenty, dili jak co prijde ale nic o rozvodech a ryskach atd. Tak jsem stahl na rocnik 1993 a tan to uz bylo. Motory jsou stejne podle mne jen mensi zmeny okolo. Tak nastavene podle toho. Ale vse sedi. Vecer zkusim nastartovat a pisnu tady. Jak to dopadlo.
no tak kdyby udelaly tak by se to potkalo si myslim. Nebo ne? Jak to bylo znazorneny, tak jsem to nastavil, na klice rysky na rysky v levo ryska T a nad ni F a v pravo jen T a pod ni nepopsana ryska. A vacky od sebe s ryskami vse sedi. Pohledam jeste manualy na mladsi rocniky. A zkusim to porovnat
Tak.. dneska jsem ji nastartoval.. po dlouhým snažení a použití startovacího spreje. Je fakt že 2 měsíce stála.. Přede pěkně jen jsem si všiml u čtvrtého válce že mě hořelo od svodů... ale to mě dělalo když jsem sprejoval svody sprejem... takže usuzuji ze bud 4 válec pořádně nešel a nebo jsem to blbě nastavil... měl jsem tam i díry ale vše je zavařené a svody u pravého válce přestávali dýmit. Začátek od vrchu a pak to šlo níže.. Motor jsem nechal vrčet do provozní teploty a pak ještě parkrat vytočil na 8 tisíc a vše v pořádku. Nic se nepotkalo. Jinak DĚKUJI ZA POMOC A RADY :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rána při startování Kawasaki ZXR 400 | Twitty | 11 | 4.9.2021 v 08:09 Diegow |
Kawasaki zxr 400 za tepla slabě točí Kawasaki ZXR 400 | wojciech1999 | 2 | 8.3.2020 v 08:49 Brůča. |
motoservis Kawasaki Kladno Kawasaki ZXR 400 | Domino-AK_47 | 18 | 8.1.2018 v 12:55 lubi.k |
Po přidání plynu chcípne [1, 2] Kawasaki ZXR 400 | motokuba-keči | 34 | 9.8.2017 v 09:55 Galileo297 |
Ztrácí výkon a chcípá Kawasaki ZXR 400 | Specialized | 25 | 11.4.2017 v 22:36 Specialized |