3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1
Tímto již končím - chtěl jsem původně jen napsat moji zkušenost aby jste nazatracovali něco, s čím jsem již několik let spokojen , a to bez vyzkoušení...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1
Mrcan píše: ...vyšší viskozita umožňuje vyšší výkon...
Tak, a teď tu o perníkové chaloupce. Ohledně "havarijního stavu motoru" - už bylo několikrát poukázáno na přísadu molybdensulfidu, která skutečně dokáže udržet ložiska nějakou dobu v chodu i při ztrátě oleje, proto se tato přísada používala už za války v leteckých motorech a dnes se používá třeba v transmisích vrtulníků. Nejde o to motor/převody zachránit, anóbrž prodloužit životnost cca o 15 minut, což leckdy může rozhodovat o úniku před zajetím.
Ale o molybdensulfid u "metaltecu" dle všeho zřejmě nejde a všechna tvrzení o "nadmíře spokojenosti" jsou očividně založena na subjektivních dojmech a na placebo efektu.
U normálně provozovaného motoru se MoS2 nijak neprojeví, navíc je třeba olej s takovou přísadou vytvořit rovnou - dodatečné přidání MoS2 nevytvoří dostatečně koloidní roztok, čili "domácí" aditivace oleje v tomto smyslu není možná. A např. neexistuje objektivní důkaz o tom, že by třeba onen motor v sekačce s tímto sráčulínem v oleji běžel lépe, natož aby měl znatelně větší životnost.
Viz měření na stránkách metaltec-1.cz
Mrcan píše: assassin> já jediné, co ti můžu na to říci je to, že při preventivním použití nedochází k tak rychlému opotřebení třecích ploch (poznáš to při výměně oleje - téměř čistý) čímž se prodlužuje životnost, lepší starty (nejsou "suché"), vyšší viskozita umožňuje vyšší výkon... jinak to video ukazuje chování oleje a metaltecu při havarijním stavu motoru. Doufám, že jsem se "vyžvejkl" srozumitelně...blbě se to popisuje. Ještě dodám pro jistotu - dává se jen 50ml na 1l oleje - olej tam stále je...
Tímto již končím - chtěl jsem původně jen napsat moji zkušenost aby jste nazatracovali něco, s čím jsem již několik let spokojen , a to bez vyzkoušení...
Jak ale tu vyssi zivotnost poznam ? Ja mam motorku 12let se 40tis sem ji koupil a v podstate neservisuju - olej bezne prejizdim o nekolik tisic a olej mam taky temer cisty (teda neni v nem kov, cernej je) a stale to funguje - dewwilovi ta sama motorka najela asi 180tis - to mam tak na dalsich 20let - kdyz to ten metaltec zdvojnasobi a motorka najede 300-400tis - k cemu to bude kdyz uz dnes je to zastaralej a nepouzitelnej krap?
To same u aut, nasi maj 350tis na oktavce, ja mel na sluzebnim fordu 370 - motory slapou jako zamlada ale na aute uz je to docela znat - co je mi platny ze motor s metaltecem (kdyz uznam ze funguje) vydrzi dvakrat, trikrat, ctyrikrat tolik kdyz zbytek toho auta uz bude davno v panu? Z modernejsich aut v mem okoli neznam zadne ktere by se zadrelo nebo vybehalo - obvykle odejde turbo, vstriky, dvojhmota, cerpadlo - nebo to ten metaltec taky zachrani?
Jak to zlepsi start u motoru kterej chyta na otacku? Chytne na ctvrt otacky? Ten vykon uz je jasne meritelna vec - je nekde nejak zmerene ze to ma po te zazracne vodicce vetsi vykon? Tobe auto a motorka s timhle jede znatelne lip ?
Me jen zajima s cim si spokojen, ja jsem totiz spokojen s tim beznym olejem a zajima me v cem s to zlepsi - test s ocelovejma valeckama je fajn, ale jak se ti projovi v mem aute?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 | Eqwidirium | 63 | 9.9.2024 v 20:16 kratkej01 |
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 | Donadgger | 0 | 6.9.2024 v 21:18 Donadgger |
Typový list Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 26 | 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein |
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 1 | 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1 |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |