famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Mám první "problémek".
Motorka dlouho stála v depozitu, má najeto cca 9000km. Je původ ČR a podle STK to sedí.
Při konstantní rychlosti na jakykoliv kvalt v rozmezi 4-7 tisíc otaček se motorka jakoby "pohupuje" prostě cuká, né nějak hrozně, ale jde to cítit a je to nepříjemné. Hlavně v zatáčkách.
Se zavřenym plynem, na neutrál ani při plném plynu to nedělá.
První co mě napadlo, byl moc našponovaný řetěz, po povolení žádná změna.
Dále svíčky... ty ještě vyměněné nemám, ale hned jak bude čas, tak je výměním.
Další věc TPS... Našel jsem návod jak ho resetovat, ale nejspíš se do toho pouštět sám nebudu.
Je v okoli Jižní Moravy někdo kdo se v Brutalkách význá?
Taky se mi zdá že hrozně moc brzdí motorem oproti Japoncům, ale to je asi normální.
Děkuji za jakoukoliv radu nebo indícii kám šáhnout. :)
Naposledy editováno 14.05.2018 21:51:31
Jojo,na 4 válec brzdí motorem celkem dost a je na plynu ucukaná,ale na to všechno si zvykneš,není to japonec,je to motorka,která tě bude stále držet bdělého