globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 350 2takt 2 válec a turbo !
 
13.1.2014 v 23:08
Dávám to sem jen víceméně kvůli lidem co furt tvrdí že turbo na dvoutakt je nesmysl a takový ty kecy... supermotojunkie

a tohle znáte ?
Jak vzniká vynález? To všichni vědí, že je něco nemožné, a pak se objeví nějaký blázen, který neví, že je to nemožné, a udělá vynález.
Albert Einstein

1 reakcí na tento příspěvek 350 2takt 2 válec a turbo !

13.1.2014 v 23:18 | Nahoru | #1
Určitě jde dát turbo i na dvoutakt, jen je potřeba kvuli tomu předělat celý válec (spíš udělat nový s jiným časováním). Především kvuli správnému fungování výplachu, jinak to turbo akorát vyfukuje směs ven.

350 2takt 2 válec a turbo !

13.1.2014 v 23:20 | Nahoru | #2
A KOMU TÍM PROSPĚJETE

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 350 2takt 2 válec a turbo !

13.1.2014 v 23:24 | Nahoru | #3

S.M-A-RT píše: Určitě jde dát turbo i na dvoutakt, jen je potřeba kvuli tomu předělat celý válec (spíš udělat nový s jiným časováním). Především kvuli správnému fungování výplachu, jinak to turbo akorát vyfukuje směs ven.



Co přímej vstřik a nehonit směs přes klikovou skříň, čili ještě možnost oběžnýho mazání?

350 2takt 2 válec a turbo !

13.1.2014 v 23:39 | Nahoru | #4
u 2 taktů je turbopřeplňování běžně používáno u lokomotivních a velkých lodních dieselů
v případě malého benzinového jednoválce je to víceméně neefektivní nesmysl který jde proti smyslu motoru jako takového, dobře navržený výfuk a kanály 2 taktu už fungují jako přirozené přeplňování samo o sobě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 350 2takt 2 válec a turbo !

13.1.2014 v 23:41 | Nahoru | #5
FiZzeR> To už z toho děláš čtyřtakt To by bylo snad lepší naopak to plnit rovnou do klikový skříně a nemuset to hnát přes sací kanály

(reakce na) 350 2takt 2 válec a turbo !

13.1.2014 v 23:43 | Nahoru | #6

S.M-A-RT píše: FiZzeR> To už z toho děláš čtyřtakt To by bylo snad lepší naopak to plnit rovnou do klikový skříně a nemuset to hnát přes sací kanály



Proč čtyřtakt? Furt by to byl dvoutakt, akorát místo přepouštěcího kanálu by to tlačilo rovnou čistej vzduch

350 2takt 2 válec a turbo !

13.1.2014 v 23:48 | Nahoru | #7
Ale houby čtyřtakt... třeba motor Kolomna 14D40 má plnění několika kanály na spodu válce, otevíranými pístem a v hlavě jsou 4 ventily pro výfuk. Plnění zajišťuje mechanicky hnaný kompresor, jemuž jsou předřezena dvě turbdmychadla.
Ale jinak je pravda, že u malého zážehového dvoutaktu je dmychadlo zbytečné, stačí, když je motor jako celek pořádně odladěn. Ne nadarmo se říká, že dvoutatk začíná vstupním hrdlem sání a končí výstupním hrdlem výfuku. Systémů bylo hodně, nejvíc využívaná je rezonanční komora a naopak v zapomnění upadly motory DKW s "třetím" pístem.

350 2takt 2 válec a turbo !

14.1.2014 v 00:11 | Nahoru | #8
Já to samozřejmě myslel ze srandy S dvoutaktem se dá experimentovat všemožně, viz třeba OPOC motor a další.

350 2takt 2 válec a turbo !

14.1.2014 v 08:01 | Nahoru | #9
hlavně když se podívám kde má to turbo přidělaný tak... jsem sice laik, ale to turbo musí mít šílenou prodlevu (turbo lag)

1 reakcí na tento příspěvek 350 2takt 2 válec a turbo !

14.1.2014 v 10:02 | Nahoru | #10
Vyresit tlakove mazani turba

(reakce na) 350 2takt 2 válec a turbo !

14.1.2014 v 10:40 | Nahoru | #11

Zx-10RCarlos píše: Vyresit tlakove mazani turba



normálně bypassem oilmastru

350 2takt 2 válec a turbo !

14.1.2014 v 14:58 | Nahoru | #12
presne tak, u jednovalce pri malem objemu to nebude moc efektivni ale urcite to pomuze... jinak 2T motory s turbem a ventilama v hlave jsou doclea bezna vec :) a to nejen jak se psalo vyse u lokomotiv. lodnich motoru, tanku atd.. ale i obycejne fordy (pickupy ale obyc auta) jsou pohaneny v zamori hlavne pomoci motoru powerstork coz je 2T turboiesel o objemu 6700ccm :D.. s vyfukovejma ventilama v hlave :)

350 2takt 2 válec a turbo !

14.1.2014 v 16:48 | Nahoru | #13
Už nic

Naposledy editováno 14.01.2014 16:50:31

350 2takt 2 válec a turbo !

14.1.2014 v 19:21 | Nahoru | #14
Fuj, tomu říkám ale hnusná motorka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist