v manualu u motorky mam napsano ze jezdi na natural 95.Logika veci me rika ze cim vic oktanu tim lepsi komprese a min eko sracek...takze by mel motor jet lepe...na druhou stranu me napada zda diky vetsim tlakum ve valci se nesnizi trvanlivost motoru zvlast kdyz se jedna o chinu...dik za postrehy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) natural 95 versus natural 100
dik za odkaz,..mno tezko posoudit,tezko rozeznat co je reklama a co je pravda..proto jsem hodil dotaz zde...ale prijde me jak tam pisou ze ma efektivni spalovani..tak ze se potvrzuje ze ve vic oktanovem nebude vic eco sracek,takze by to pro motor melo bejt lepsi...ale fakt nevim...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) natural 95 versus natural 100
bramboroking píše: seikos>
dik za odkaz,..mno tezko posoudit,tezko rozeznat co je reklama a co je pravda..proto jsem hodil dotaz zde...ale prijde me jak tam pisou ze ma efektivni spalovani..tak ze se potvrzuje ze ve vic oktanovem nebude vic eco sracek,takze by to pro motor melo bejt lepsi...ale fakt nevim...
Jsou i N95 benzíny ve kterých nejsou biosračky. N98 jsou bez bio všechny.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zadní brzda Zipp PRO 50 | Liulic | 1 | 9.12.2018 v 16:26 Motofun |
Motor Lifan 150ccm Zipp PRO 50 | Liulic | 9 | 7.12.2018 v 21:55 banda1250 |
Zipp pro 50-podezření přidření moto... Zipp PRO 50 | Liulic | 4 | 20.11.2018 v 09:15 sered |
Zpětné zvýšení motocyklu-tlumič Zipp PRO 50 | Liulic | 3 | 18.11.2018 v 11:38 parezi |
Výběr motorky pro začátek Romet Pony, Zipp PRO 50 | aXicek | 4 | 3.9.2018 v 13:44 Lad22 |