v manualu u motorky mam napsano ze jezdi na natural 95.Logika veci me rika ze cim vic oktanu tim lepsi komprese a min eko sracek...takze by mel motor jet lepe...na druhou stranu me napada zda diky vetsim tlakum ve valci se nesnizi trvanlivost motoru zvlast kdyz se jedna o chinu...dik za postrehy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) natural 95 versus natural 100
PajaZR píše: Lij tam co je v manuálu/na co je motor z výroby stavěn a nic jinýho nevymýšlej.A pokud chceš motoru dopřát tak přidávej nějaký aditiva,třeba VIF.
No ale pointa je v tom, že dle manuálu většiny motorek se má prostě používat "palivo s oktanovým číslem minimálně 95"...což je 95, 98, 100, ... . Tím pádem Bramboroking nevymýšlí nic co by nebylo v manuálu, ale přemýšlí v rámci manuálu . A další věc je ta, že mu podle úvodu jde o biosložky, které ti žádné aditivum (pokud vím) nevycucne . Takže tvoje doporučení je z mého pohledu trochu mimo mísu .
Vejfuk píše: No ale pointa je v tom, že dle manuálu většiny motorek se má prostě používat "palivo s oktanovým číslem minimálně 95"...což je 95, 98, 100, ... . Tím pádem Bramboroking nevymýšlí nic co by nebylo v manuálu, ale přemýšlí v rámci manuálu . A další věc je ta, že mu podle úvodu jde o biosložky, které ti žádné aditivum (pokud vím) nevycucne . Takže tvoje doporučení je z mého pohledu trochu mimo mísu .
přečti si co píše zakladatel....mám napsáno jezdi na N95.
A nepíšu že aditiva mu vycucnou biosložky,ty míso.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zadní brzda Zipp PRO 50 | Liulic | 1 | 9.12.2018 v 16:26 Motofun |
Motor Lifan 150ccm Zipp PRO 50 | Liulic | 9 | 7.12.2018 v 21:55 banda1250 |
Zipp pro 50-podezření přidření moto... Zipp PRO 50 | Liulic | 4 | 20.11.2018 v 09:15 sered |
Zpětné zvýšení motocyklu-tlumič Zipp PRO 50 | Liulic | 3 | 18.11.2018 v 11:38 parezi |
Výběr motorky pro začátek Romet Pony, Zipp PRO 50 | aXicek | 4 | 3.9.2018 v 13:44 Lad22 |