http://www.motorkari...d=79&&pgr=13
SPT zakúpené v 2011 - sezóna v podstate bez problémov, bežný servis, vylepšenia
sa mi zdá že sezónu som ukonči s nájazdom cez 24000km
2012 - prvý problém na začiatku sezóny, SPT ma nechalo 1km letmou čiarou od pumpy :D prvý a posledný krát som žiadal o pomoc
km cez 32000
bola aj nehoda, drbnutý bicák v protismere, lietal som po kanáloch, prasknuté brejle k vidlám
2013 - tuším volnobežba štartéra blbla na začiatku sezóny
2014 - volnobežka štartéra výmena, zodrané valčeky a výmena gufera na kluke
momentálne ma SPT cez 50 000 a fachá skoro výborne. Má jediný problém, keď je studená horšie štartuje, asi sytič blbne. Akurát treba pridať trochu plynu pri studenom motore pri štarte.
náklady na prevádzku za nájazd:
28l oleja do motora
1x volnobežka štartéra
2x sada pneu MIchelin Pilot Activ
ložiská do kolies 1x výmena
1x reťazová sada
3x brzdové obloženie
1x zadný brzdový kotúč
1x tachometer - po 15 000 začala kmitať ručička rýchlomera
1x plynové lanko, rukoveť
2x baterka
doplnenie alarmu, kufra, vyhrievané hefty
EDIT: doplňujem ešte sviečky, len raz menené a jeden krát výmena ryžového oleja z vidiel za nový
naďalej prehlasujem, že SPT je výborná motorka
svoje čestné miesto v garáži ma stále a bude mať
nikomu tu už nebudem dokazovať nájazd fotkami ani nijak inakšie, dokazovania už bolo dosť!!!
radosť jazdiť na nej :)
na to že to má 320ccm a 18kW to slušne jazdí
a dokonca aj zatáča
Naposledy editováno 15.04.2014 23:06:07
1 reakcí na tento příspěvek Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
Dodo_Terra píše: 50 000
nájazd cez 30 000 bol dokumentovaný s fotkami z ciest a tachometra po európe tu na fóre.
2 reakcí na tento příspěvek Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
Škoda že sis změnil tu profilovku. Ta původní kde bylo napsáno "Yuki 350 - nejlepší motorka na světě", ta byla hodně zábavná
Naposledy editováno 14.04.2014 21:08:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
copo píše: nájazd cez 30 000 bol dokumentovaný s fotkami z ciest a tachometra po európe tu na fóre.
50 tis ti najede jakákoliv mašina
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
seikos píše: jééé, to už tady dlouho nebylo, copo opět po dlouhé době obhajuje Jukinu
preco by som nemal, mne sa na rozdiel od niekoho v zaruke nemenila vacka a neopravovala elektrika
seikos píše: jééé, to už tady dlouho nebylo, copo opět po dlouhé době obhajuje Jukinu
Škoda že sis změnil tu profilovku. Ta původní kde bylo napsáno "Yuki 350 - nejlepší motorka na světě", ta byla hodně zábavná
prisiel cas ju aktualizovat, mal by som ju vymenit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
copo píše: preco by som nemal, mne sa na rozdiel od niekoho v zaruke nemenila vacka a neopravovala elektrika
teda, teď jsi mě dostal. Hned to jdu prodat a jdu si koupit nejlepší motorku na světě, Yuki 3501 reakcí na tento příspěvek Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
1 reakcí na tento příspěvek Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
K dispozici je obecně jen opravdu málo solidních testů a zhodnocení motorek s nájezdem 50tis km, a to napříč všemi značkami a jejich modely.
Yuki 350 si sice nepořídím páč po ní netoužím, ale zbytečné plkání o čínokoreošmejdech bez osobní zkušenosti je ukázkou omezenosti individiua (je jich tu dost), které takové rychlé soudy vynáší.
Pro některé může být takováto motorka dobrou volbou například na rozdíl od dvacetileté vyskákané značkové dvácy, na které se podepsal jeden nebo více předešlých uživatelů...
Takže vemte do hrsti rozum a oceňte informace, které dostáváte od někoho, kdo osobně zažil a vyzkoušel...
Za mně: díky "copo"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
BorekS píše: Pokud tohle vlákno přečte střízlivě a rozumně uvažující jedinec, může "copovi" jedině poděkovat...
K dispozici je obecně jen opravdu málo solidních testů a zhodnocení motorek s nájezdem 50tis km, a to napříč všemi značkami a jejich modely.
Yuki 350 si sice nepořídím páč po ní netoužím, ale zbytečné plkání o čínokoreošmejdech bez osobní zkušenosti je ukázkou omezenosti individiua (je jich tu dost), které takové rychlé soudy vynáší.
Pro některé může být takováto motorka dobrou volbou například na rozdíl od dvacetileté vyskákané značkové dvácy, na které se podepsal jeden nebo více předešlých uživatelů...
Takže vemte do hrsti rozum a oceňte informace, které dostáváte od někoho, kdo osobně zažil a vyzkoušel...
Za mně: díky "copo"
bola aj fajn tema zalozena, ale kvoly spamovacom co to tam zahlcovali sa zmazala. Bol tam komplet najazd z dvoch rokov s foto dokumentaciou
1 reakcí na tento příspěvek Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
ja1 píše: myslím že kdybys to jel na Jawě tak kupuješ jen benzin s olejem
Myslet znamená hovno vědět synku Tk tu Jawu vem a udělej těch 50tis a pak poreferuj, místo chytrejch keců
3 reakcí na tento příspěvek Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
28l oleja do motora
1x volnobežka štartéra
2x sada pneu MIchelin Pilot Activ
ložiská do kolies 1x výmena
1x reťazová sada
3x brzdové obloženie
1x zadný brzdový kotúč
1x tachometer - po 15 000 začala kmitať ručička rýchlomera
1x plynové lanko, rukoveť
2x baterka
Já mám 60tis.km:
volnoběžka původní
ložiska kol původní
řetězovou sadu nemám, kardan původní
brzdové kotouče původní
tachometr původní
plynové lanko + rukojeť původní
baterie původní
A to se prej italky serou
Ale jinak dobrý, proč nepodat report, každej se rád pochlubí.
Jen škoda že maj lidi předsudky a musej druhýho hned shodit jen kvůli zemi původu motocyklu.
A pak tu svorně nadáváme na diskutéry hovinek.cz pod článkem o mrtvém motorkáři.
Něco mi to vzdáleně připomíná
1 reakcí na tento příspěvek Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
foky píše: Já se omlouvám místním čínofilům, ale jedna závada na cca 7-8000km je, dle mého skromného názoru, katastrofa
nejsem čínofil, ale ani jedna závada nebyla taková, abys kvůli ní nedojel (ne jako jeden nejmenovaný co musel BMW v Rumunsku naložit do dodávky)
navíc to jsou prkotiny za pár peněz a s přihlédnutím k pořizovací ceně moto..
jen mě zaráží že už tam má třetí baterku.
Jezdí to na benzín nebo na baterky?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
dva_hrnce píše: nejsem čínofil, ale ani jedna závada nebyla taková, abys kvůli ní nedojel (ne jako jeden nejmenovaný co musel BMW v Rumunsku naložit do dodávky)
navíc to jsou prkotiny za pár peněz a s přihlédnutím k pořizovací ceně moto..
jen mě zaráží že už tam má třetí baterku.
Jezdí to na benzín nebo na baterky?
Kdyby jen jeden. Jen vloni tady byly 3 cestopisy, kdy jelo BMW (2x z Rumunska a 1x z Albánie) domů na vleku.
Já jsem vloni pomáhal nakládat nahoře na Stelviu K1600GTL na vlek. A to mělo najeto 6000km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
dva_hrnce píše: náklady na prevádzku za nájazd:
28l oleja do motora
1x volnobežka štartéra
2x sada pneu MIchelin Pilot Activ
ložiská do kolies 1x výmena
1x reťazová sada
3x brzdové obloženie
1x zadný brzdový kotúč
1x tachometer - po 15 000 začala kmitať ručička rýchlomera
1x plynové lanko, rukoveť
2x baterka
Já mám 60tis.km:
volnoběžka původní
ložiska kol původní
řetězovou sadu nemám, kardan původní
brzdové kotouče původní
tachometr původní
plynové lanko + rukojeť původní
baterie původní
A to se prej italky serou
Ale jinak dobrý, proč nepodat report, každej se rád pochlubí.
Jen škoda že maj lidi předsudky a musej druhýho hned shodit jen kvůli zemi původu motocyklu.
A pak tu svorně nadáváme na diskutéry hovinek.cz pod článkem o mrtvém motorkáři.
Něco mi to vzdáleně připomíná
volnobezba predpotopne riesena, pravdepodobne dorabane do povodneho motora co mal niekedy nakopavacku.
investicia to bola 30e a bolo to aj z dovodu presakujuceho gufera, tak olej sa dostal na nu a smykala. Uz ked som ju mal, vymenil som. Prepodkladam, ze po vymene gufera by fachala dalej.
Loziskam na kolesach pomohol prach z polnaciek
retazovka by vydrzala doteraz, retaz 530 bola povodna, len som si zmenil prevod, tak preto som menil
cinska baterka amg vydrzala tri roky, potom prdla, zanedbal som zimnu prevenciu nabijanim. Nova baterka FIAM prdla po roku, tak som teraz dal EXIDE
no a zabudol som na vzduchovy filter, dva kusky za cely cas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
seikos píše: Kdyby jen jeden. Jen vloni tady byly 3 cestopisy, kdy jelo BMW (2x z Rumunska a 1x z Albánie) domů na vleku.
Já jsem vloni pomáhal nakládat nahoře na Stelviu K1600GTL na vlek. A to mělo najeto 6000km
ono si ve finále asi nevybereš...
ale u tý yukiny máš větší šanci že ti jí ten Albánec nebo Rumun opraví, když už
dva_hrnce píše: nejsem čínofil, ale ani jedna závada nebyla taková, abys kvůli ní nedojel (ne jako jeden nejmenovaný co musel BMW v Rumunsku naložit do dodávky)
navíc to jsou prkotiny za pár peněz a s přihlédnutím k pořizovací ceně moto..
jen mě zaráží že už tam má třetí baterku.
Jezdí to na benzín nebo na baterky?
cinska vydrzala dost, len som zabudol na nabijanie jednu zimu a K.O. a FIAM baterke drblo akosi rychlo. Nemal som chut ju riesit na zaruku, dal som novu EXIDE teraz a mam pokoj s overenou znackou
copo píše: volnobezba predpotopne riesena, pravdepodobne dorabane do povodneho motora co mal niekedy nakopavacku.
investicia to bola 30e a bolo to aj z dovodu presakujuceho gufera, tak olej sa dostal na nu a smykala. Uz ked som ju mal, vymenil som. Prepodkladam, ze po vymene gufera by fachala dalej.
Loziskam na kolesach pomohol prach z polnaciek
retazovka by vydrzala doteraz, retaz 530 bola povodna, len som si zmenil prevod, tak preto som menil
cinska baterka amg vydrzala tri roky, potom prdla, zanedbal som zimnu prevenciu nabijanim. Nova baterka FIAM prdla po roku, tak som teraz dal EXIDE
no a zabudol som na vzduchovy filter, dva kusky za cely cas
fitry, oleje, gumy, brzd.obložení neřeš, to je spotřebák..
jinak si myslim že to není taková tragédie, ale kdo chce psa bít, hůl si najde..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výmena tachometru/prístrojovky Yuki SPT 350 | 27maco97 | 1 | 30.7.2018 v 21:42 MaCe1971 |
Náhrada brzdového kotouče na Yuki 3... Yuki SPT 350 | Peter639 | 5 | 11.9.2016 v 20:54 Vlasťák1973 |
"čína" nebo "třinda"? Jawa 350/640, Yuki SPT 350, Yuki CSR 250 | fatman | 23 | 25.11.2013 v 20:54 fatman |
Výběr motorky s obsahem 250 ccm [1, 2, 3] Yamaha YBR 250, Kawasaki Ninja 250R, Yuki TR 250, Ho... | Peter_John | 67 | 29.10.2012 v 11:10 bledemon |