Téma: Úprava krosky na enduro
Zdravim, chci si upravit kx 250 na enduro ježdění a našel jsem tohle. Vyplatí se koupit tento setrvačník? Dále ještě počítám s větší rozetou a větší nádrží. Co by bylo ještě vhodné upravit, aby byla motorka vhodná na enduro? Díky za odpověď
Starou vránou jsem měl na mysli, že je to starej ročník, jinak je v perfeknim stavu a proto se mi ji nechce prodávat. Abych koupil enduro za 50 tis a 15 tis dal za opravu to se mi fakt nechce. Radši dám 10 tis do úpravy svojí kx. Má teda někdo zkušenosti s tim težšim setrvačníkem? Zpřevodování mi celkem vyhovuje, zas tak pomalý pasáže nejezdim.
Asi hodně záleží na tom, co si kdo představí pod pojmem enduro ježdění. Kroska nikdy nebude enduro, to si je viditelně autor vlákna vědom, ale má sakra pravdu v tom, že za "starou vránu" dostane v bazaru téměř hovno, přidá jednou tolik a koupí další vykrákanou vránu (rozuměj enduro do 60k) bez znalosti jeho historie. Jestliže se jedná o občasné kratší enduro vyjížďky a už má KX250 (nebude snad závodit, nebo si snad tady někdo při občasné jízdě na okruhu kupuje okruhovku?) tak zase tak nepoužitelné jak se tady tvrdí to není, jen to prostě není úplně ono.
A teď k tématu, doporučuji bastry s kovovou výztuhou, s tou rozetou ti neporadím, ale s originál převodem jsem jedničku prakticky neřadil (jen v opravdu velmi pomalých pasážích a přesně tam je kroska nevhodná), do výjezdů vůbec ne, fakt asi hodně záleží co jezdíš.
Tady ovšem radu většinou nečekej, jakmile je v názvu něco o krosce a enduru tak se tu akorát seběhne známá parta, která v žádném takovém vlákně nesmí chybět, a bude točit stále dokola, že kroska není vhodná na enduro a blá blá blá, nebo mi snad chce někdo tvrdit, že sportovní silniční motorky jsou vhodné na naše cesty?. Babetta je taky na blbnutí v terénu zcela nevhodná, ale kolik zábavy si s ní člověk může užít pochopí asi až ten kdo to dělá a že nebudu nejrychlejší, nebudu brzdit jak kotoučem, pérovat jak na závodním enduru a jiné? Snad nejde o to být první, ale něco si prožít i za cenu, že náčiní nebude ideální.
A teď k tématu, doporučuji bastry s kovovou výztuhou, s tou rozetou ti neporadím, ale s originál převodem jsem jedničku prakticky neřadil (jen v opravdu velmi pomalých pasážích a přesně tam je kroska nevhodná), do výjezdů vůbec ne, fakt asi hodně záleží co jezdíš.
Tady ovšem radu většinou nečekej, jakmile je v názvu něco o krosce a enduru tak se tu akorát seběhne známá parta, která v žádném takovém vlákně nesmí chybět, a bude točit stále dokola, že kroska není vhodná na enduro a blá blá blá, nebo mi snad chce někdo tvrdit, že sportovní silniční motorky jsou vhodné na naše cesty?. Babetta je taky na blbnutí v terénu zcela nevhodná, ale kolik zábavy si s ní člověk může užít pochopí asi až ten kdo to dělá a že nebudu nejrychlejší, nebudu brzdit jak kotoučem, pérovat jak na závodním enduru a jiné? Snad nejde o to být první, ale něco si prožít i za cenu, že náčiní nebude ideální.
1 reakcí na tento příspěvek Úprava krosky na enduro
Tak proc se teda delaji ruzne typy motorek na ruzne pouziti?
podle tebe staci na vsechni jedna!
podle tebe staci na vsechni jedna!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava krosky na enduro
KubaLC8> Promiň, ale jestli nechápeš psaný text tak ti nemám jak odpovědět. Kdo chce pochopit ten pochopí, kdo nechce nepochopí.
Edit: A ještě dotaz k tvé KTM. Doufám, že s ní jezdíš jen po nezpevněných cestách, v opačném případě si laskavě kup na silnici silniční motorku a ne cenduro (to je fakt logika jak cip).
Naposledy editováno 25.04.2014 13:06:40
Edit: A ještě dotaz k tvé KTM. Doufám, že s ní jezdíš jen po nezpevněných cestách, v opačném případě si laskavě kup na silnici silniční motorku a ne cenduro (to je fakt logika jak cip).
Naposledy editováno 25.04.2014 13:06:40
Kalimerro píše: KubaLC8> Promiň, ale jestli nechápeš psaný text tak ti nemám jak odpovědět. Kdo chce pochopit ten pochopí, kdo nechce nepochopí.
Edit: A ještě dotaz k tvé KTM. Doufám, že s ní jezdíš jen po nezpevněných cestách, v opačném případě si laskavě kup na silnici silniční motorku a ne cenduro (to je fakt logika jak cip).
Ja psany text samozrejme chapu, nicmene to co pises jsou pekny kraviny

1 reakcí na tento příspěvek Úprava krosky na enduro
To je zase zajímavé téma!!
Na tohleto téma je tady toho mraky! Kurva jebat na nějaké upravy ostré krosy! Trochu to poladit do měka, sice to moc dobře nejde ale jezdit se natom dá uplně vše!!! Sice tě to rychleji dojebe ale je to jenom v rukácha technice! Vlastní zkušenost Hoj



Na tohleto téma je tady toho mraky! Kurva jebat na nějaké upravy ostré krosy! Trochu to poladit do měka, sice to moc dobře nejde ale jezdit se natom dá uplně vše!!! Sice tě to rychleji dojebe ale je to jenom v rukácha technice! Vlastní zkušenost Hoj



kx 250 jezdí slušně i po lese....,měl jsem a ten motor mi příjde celkem slušně jedoucí už odspodu...
osobně bych jiné zápalko řešil asi až jako poslední....
větší nádrž je zbytečnost i na tu origo se ujede dost,případně 1,5 l petku s benálem do baťůžku...
co pomáhá a je jednoduché-kup v železářství ocelové kolínko 90° cca 3-5 milimetrů menší,než je výstup z výfukové koncovky a navař ho tam-motor bude mít jemnější průběh a jako bonus to hodně ztichne.
dá se i lehce upravit mechanismus přívěry,aby se otevírala trošku později.
větší rozetu určitě ano,pokud vejde do vodítka tak + 4zuby.
co se týká podvozku-na centrálu naklikej úplně nejmenší útlum a odskok dle potřeby,na předku to samé a ještě snížit hladinu oleje-nevím kolik vážíš,takže cca 20-15 cm od vrchu...
PS:stejně je to v rukách,kdo umí,zajede i na vratech od stodoly ....a znám borce na krosách,co pojezdí všechny enduráky v partii....
osobně bych jiné zápalko řešil asi až jako poslední....
větší nádrž je zbytečnost i na tu origo se ujede dost,případně 1,5 l petku s benálem do baťůžku...
co pomáhá a je jednoduché-kup v železářství ocelové kolínko 90° cca 3-5 milimetrů menší,než je výstup z výfukové koncovky a navař ho tam-motor bude mít jemnější průběh a jako bonus to hodně ztichne.
dá se i lehce upravit mechanismus přívěry,aby se otevírala trošku později.
větší rozetu určitě ano,pokud vejde do vodítka tak + 4zuby.
co se týká podvozku-na centrálu naklikej úplně nejmenší útlum a odskok dle potřeby,na předku to samé a ještě snížit hladinu oleje-nevím kolik vážíš,takže cca 20-15 cm od vrchu...
PS:stejně je to v rukách,kdo umí,zajede i na vratech od stodoly ....a znám borce na krosách,co pojezdí všechny enduráky v partii....
vilda.cz píše: To je zase zajímavé téma!!
Na tohleto téma je tady toho mraky! Kurva jebat na nějaké upravy ostré krosy! Trochu to poladit do měka, sice to moc dobře nejde ale jezdit se natom dá uplně vše!!! Sice tě to rychleji dojebe ale je to jenom v rukácha technice! Vlastní zkušenost Hoj

2 reakcí na tento příspěvek Úprava krosky na enduro
hej co ten jazyk!!!
je to tak ne??? za mlada i jawa 350 se přestavovala na cross





ahoj ja mam na enduro ježdění toto.max spokojenost údržba za babku,neuvěřitelnej spodek,spotřeba taky luxus a když už nemužu tak rači zastavím.
.jinak tlumiče nastaveny doměka jak předek tak zadek a pohoda.jezdíme docela bordel, potoky kanony dal jsem akorát větší rozetu a hnací kolečko.a kx 250 s nama jezdí taky uplně v poho.





.,myslím že tu je vše napsané už od začátku
,.tlumiče,.setrvačník se hodí určitě ,možna i upravit tryskovaní na tvůj styl jízdy ,.pak záleží jen ,jaké enduro myslíš ,jestli má cenu kupovat i výztuhy a podobné věcičky ,ale kx má poměrně dobrý rám na enduro
,.nádrže děla clarke (průhledné) i IMS ,ale nejsou moc pěkný :D
jaký rok máš ?
Naposledy editováno 13.07.2014 19:24:03


,.nádrže děla clarke (průhledné) i IMS ,ale nejsou moc pěkný :D
jaký rok máš ?
Naposledy editováno 13.07.2014 19:24:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.