Zdravím a pozdravuji. Mám podobný problém. Při jízdě na rovině, při přeřazení na trojku, za chvíli vypadne. Při jízdě do mírného kopce, tedy v tahu ne. Na řadícím mechanizmu je západka s pružinou. Na jednom ze dvou které má, byla pružina slabá. Dal jsem tedy ten s tou tvrdší pružinou. Moc to nepomohlo Kolečko s nábojem má díry jen velmi málo otlačené a posuvné dvojkové kolečko má kolíky rovněž dobré. Navíc jsou dlouhé 4 mm, takže v tom to není. Zjistil jsem zajímavou věc. Motor se v určitých otáčkách třese, jak drahej pes. Proč? Nechal jsem repasovat kliku a je v ojnice a jehlovým ložiskem na pístní čep 10 mm. A v tom je ten problém. Klika se odvážit! Rozdíl ve váze horní čísti ojnice je o proti ojnici s bronzovým pouzdrem 11 g. Tak jsem vyvrtal do setrvačníků, do každého díru ,skrz setrvačník, o průměru 8 mm. Vrtal jsem do obou, do stejného místa poblíž té velké vyvažovací díry. A hle. Motor se netřese, jede výborně a kvalty nevypadávají. Jak jsem zjistil, tu trojku mi vyhodila řadící páka, která se roztřásla a samovolně zatáhla za řadící mechanizmus. Po odstranení vibrací motoru, se řadička ani nehne a je tzo v pohodě. Tolik mé zkušenosti s vypadáváním trojky. Ciao všichni úžasní Pařezáci, Pionýři a spol!!!