Téma: Setkání majitelů Drag Star

3 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

27.2.2019 v 15:01 | Nahoru | #1
ahoj vespolek
tak jsem po 5 letech z virgule 750 přesedlala na draga 650, virgule je minulostí, dnes odešla do nové stáje...a o dragovi moc nevím.

Pro začátek
- jaký olej používáte? já brala dosud Motul 3000 20W50
- na kolik hustíte pneu?
Nějaké rady porady, co si hlídat, kde jsou slabá místa?
Vím, že bych asi vše dohledala někde v manuálech, ale teorie je jedna věc a praktika druhá

díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

27.2.2019 v 15:36 | Nahoru | #2
babule> ahoj, psal jsem Davidovi aby ti podal nějaké info protože je asi jedinný kdo má 650 a teď už vlastně i ty. A teď jsem koukal že tě z FB odkazuje sem. Tak jsem na něj zvědavý jak se pochlapí.
Jen si teď myslím že Rancher to nese s těžkým srdcem že jsi přesedlala

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

27.2.2019 v 17:12 | Nahoru | #3
babule> ahoj, tak se jdu tedy pochlapit.

Olej dávám tento MOTUL 5100 Ester 4T 10W-50 a kupuji ho zde.
Potom budeš potřebovat filtr - kupuji Hiflofiltro HF 145.
Pneu foukám vepředu na 2 a vzadu na 2,5.

Jinak teď při výměně oleje jsme s Bimbem přišli na to, že je v háji spínač neutrálu, tak bych asi doporučil prohlídnout a případně vyměnit. Je to takový plastový hajzl (na levé straně) a díky teplotám, které tam jsou asi moc nevydrží a popraská viz foto. Nový teď kupuju na Partsdepot a vyjde i s těsněním a bez poštovného asi na 655,- Kč.





Jinak v létě se mi nějak zaseklo palivové čerpadlo a bylo po jízdě. Domů odtahem. Už jsem si myslel, že budu za 5,5K kupovat nový, ale šikovný ruce pana Bimba ho zase rozchodily. Předloni jsme měnili brzdové destičky a vloni olej ve vidlých, kardanu a dávaly jsme nový příruby sání. Draka mám od 5/2013 a kromě tohodle jsem měnil jen olej a filtr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

28.2.2019 v 01:23 | Nahoru | #4
babule> on je ten přechod v hrušce diferáku asi to nejhorší na 650. 11ka to má z výroby přimazávané olejem z hrušky a u 650 to je potřeba jednou za čas rozebrat, vyčistit a promazat. Je tam jen vazelína která buď vyschne, vylítá nebo jinak zmizne a pak se ten zubový spoj vymele a je to na nový díl.
Rozhodně bych to nepřirovnával k volnoběžce u 11ky protože nevím o nikom kdo by to měnil
Jinak 650 je docela nenáročná motorka.
Když bude třeba něco tak dej vědět. Sice nemám čas hned protože fušuju kde se dá ale prostor se nějak najde..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist