Aprilia RS
Cagiva Mito
Honda NSR
jde mi hlavně po stránce Oprav (GO motoru ,měnění ruzných dílu atd..) benzín nebude problém.
rozhodně 4T nechci možná tak CBR na moto mám 25000,- a chci opravdu spíše 2t k vůli tomu že je živější. slyšel jsem že z těchto 3 motorek je nejspolehlivější NSR a díky tomu vás žádám o rady moto budu kupovat z 2 ruky.O moto bych se staral pravidelně tím myslím čištění atd.. :)
Na moto bych jezdil do školy 2Km tam zpět denně a nějaký projížďky 1x max 2x týdně.
jezdit budu cca cestovní rychlostí 80-100km/h (kolik by tak spapala kdybych jel takhle??) a do školy jelikož jsem z města tak na to dupat taky nebudu ,ale chtěl bych to k vůli tomu že vím že mě nepřestane tak rychle nudit protože se na to dá taky šlápnout ;)
Ještě bych se chtěl zeptat kolik stojí přibližně GO motoru
Nejvíc se bojím aprilie k vůli jejím poruchám co jsem si četl.. všechny moto by byli r.v. cca 1998-2005 Prosím nějaké ty komentáře typu 100L/100km atd si nechte
jinak ocením i další typy na moto ;)
Naposledy editováno 04.06.2014 15:09:20
1 reakcí na tento příspěvek Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)
1 reakcí na tento příspěvek Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)
měl jsem možnost jezdit na Mitu i NSR, NSR mi připadalo živější
2 reakcí na tento příspěvek Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)
1 reakcí na tento příspěvek Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)
the_duck píše: z osobní zkušenosti daš každych dset tisic kilometrů gočko, když chces aby motor byl v dobré kondici, je to prostě tak. A při kvalitě některých dílů je to tak na hraně. ted myslím Mito. Nsro je opravdu línější a prcek oproti Mitu a RS. A čím víc budeš šetřit na dílech tím víc to bude stat za houby. nekvalitní ojnice a je v haji cely motor. Píst nekvalitní a maš vydřenej nikasil. Hlavně tím myslím kvalitní díly z vietnamu číny, které lakají cenou.
Píst prox , ojnice od Oulehly, nebo Hojkmana, nevím kde jsi přišel na to že se ojnice atd. dělají ve Vietnamu, Číně - nemel tu bludy, mám po Go 23 tkm a to mám Polini kit na 30 Kw- a jede to super, jen jsem něnil kroužky.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)
banzai píše: Přestanťe ho strašit- nikasil s pístem- cca5000,- klika -cca 3000, těsnění 600.-. A má nimimálně 20 tkm vystaráno a pojede to jak kráva. Když se mu posere 4 takt, tak to zahodí do škarpy, protože oprava je nerentabilní. A není káždý 2takt vyřízený při koupi- záleží to jak se o to kdo stará. Jo spotřeba je asi dvojnásobná ale stojí to za to- nebude za týden psát na forum že chce ladˇák a turbo- jako většina místních tunerů, kteří by si měli nejdříve přečít co tu o těch modelechje a nezakládat 200 temat o hovnu stále dokola.
na tech cenach jsi byl kde?
1 reakcí na tento příspěvek Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)
dva km do skoly/prace by som asi radsej riesil peso (pol hodinova prechadzka) alebo bicyklom (10 min max)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)
Komorerth píše: 10 000kc / sezona len na spotrebak? huh? Ja jazdim autom 35 000km rocne a spotrebak vratane servisu ma nestoji viac nez cca 7-8 0000kc. U moto, kde rozumny najazd nebude viac nez 5 az 10 000kc by som viac nez 5000 kc fakt netipoval. Samozrejme zalezi na stave ojazdeneho motocyklu. To by sa ale v jednej sezone musela zist vymena kompletnej sady pneu, vymena retazovky a celkovy servis. Olej a filter si clovek vymeni doma sam za par korun
dva km do skoly/prace by som asi radsej riesil peso (pol hodinova prechadzka) alebo bicyklom (10 min max)
Jen pneu máš 5 - 6k plus přezutí. Olej převodovka jednou za rok a hlavně pálka za olej do motoru 1 litr 360 Kč na 400 max 500 km. Svíčka atd už sou zanedbatelný položky. A pokud si přívěru a další věci neuděláš sám doma každých 6 tis km tak se v servisu posereš
Naposledy editováno 05.06.2014 13:06:49
1 reakcí na tento příspěvek Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)
kdyrja píše: Mám na NSR najeto 50 000 bez GO, o motorku se starám co to dá. Olej v oilmasteru vydrží 1l na cca 800 až 1200km, podle stylu jízdy. Já kupuju 4l za 850kč. Jednou za rok vyměnit olej v převodovce 250kč, Pneumatiky, řetez a rozety,.... + nějaká udržbovka jsou zavíslý na tom jak budeš jezdit. Já mám pneu, řetez a rozetu na 2 sezony. Jezdím kolem 5 000 až 10 000km za sezonu. A Tak hrozný to není, dá se to uživit uplně v pohodě. Když jedu pohodu se 4t tak jedu o 1l víc než oni a nemusím se bát předjíždět
Přesně tak-já mažu do bandasky- asi 700 km na litr oleje, gumy tak 20tkm za cca 3000.- -já prostě nechápu lidi co tvrdí že servis stojí jak na litra / mám oboje/. Čtyřtakt je dobrý na denní ježdění, ale zábava vypadá jinak(reakce na) Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)
alien83 píše: Jen pneu máš 5 - 6k plus přezutí. Olej převodovka jednou za rok a hlavně pálka za olej do motoru 1 litr 360 Kč na 400 max 500 km. Svíčka atd už sou zanedbatelný položky. A pokud si přívěru a další věci neuděláš sám doma každých 6 tis km tak se v servisu posereš
Ach jo- gumy-Jaký za 6000.- -jezdíš Moto 3?, olej Do převodovky- cca 0,5lt na dva roky, přívěru si čistil syn v 13 letech sám po prvním ukázání jak na to- jakej servvis_. Vždytˇje to fichtl- nejjednodušší motor je dvoutakní jednohrnek- každejautomecanik to poskládá úplně ožralej!2 reakcí na tento příspěvek Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké moto +kolik stojí roční provoz (opravy)
banzai píše: Záleží jen na tom co koupíš- něco 5 minut před smrtí a nebo něco co je vcelku udržovaný, i Nsr po 50 tkm bude chtít Go, ale většina dvoutaků ji nmá už za sebou. Hlídej si olej v benzínu a vodu v chladiči a neměl bys mít problém- fakt je to vcelku primitivní zařízení. Dokud to jezdí tak to nespravuj- a to je tak asi všechno. Na bludy že to stojí 20000.- za rok se vyser, jsou to prostě bludy lidí kteří většinou nevědí co vlastně ten krám po nich chce.
Teď si trefil, zamysli se jaký lidi tyhle stroje jezdí a jak se k nim chovají. Tak nemůžeš čekat že koupí šperk ve 100% stavu ale koupí vránu před smrtí. Jezdím jenom na Mitu a dělal sem si ho celý sám. Je to jednoduchý jak pro opici oloupat banán ale stojí to dost. Já ho od 2T neodrazuju, jen popisuju co ho může potkat. Za mě jinak každopádně 2T
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2903 | 14.10.2024 v 22:11 Ariete |
Zvýšení výkonu nsr 125 Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Mikeš011 | 20 | 29.9.2024 v 19:27 kokoška. |
Honda nsr 125 Honda NSR 125 | Dominik07 | 6 | 29.9.2024 v 17:31 Dominik07 |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |
Seřízení karburátoru Honda NSR 125 | Ajty_3 | 14 | 11.5.2024 v 21:41 Vojtěch270 |