
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 600 vs Hornet 600 a 900
Hornet 600 se musí honit, aby na něm začala nějaká sranda. Zespoda skútr do města, nahoře to celkem svižně střihá v zatáčkách. Na rovince v 200kmh už zdechá a rychlost se mění už jen podle váhy jezdce, zalehnutí, větru,... takže pro nadzvukový rovinkaření to není. Podvozek je měkkota, takovej kompromis pro všechno. Nechá se na tom jezdit okolo komína, nechá se na tom něco odcestovat, něchá se na tom si zablbnout na trati, ale ve všech případech by mohlo být líp. Sedí se na tom jako na záchodě, takže pohodlně. Fouká na tom. Insekt budeš mít všude. Opravdu všude. Je to takovej spolehlivej pracant, vydrží kde co a je ohleduplnej.
Pokud přestupuješ ze 125ccm, nebo začínáš úplně, H6kou nic nezkazíš.
Hornet 900 je skoro to samý jako H6, akorát trochu vyšší level. Je trochu těžší, má větší nádrž a parádní dvojitý vejfuky. Maximálku má stejnou jako H6, jedinej rozdíl je, že pro její dosažení se zapotí míň a obecně je mnohem ochotnější k zrychlení a tahání za ruce, ale pořád je relativně krotkej (oproti jiným motorkám s podobným obsahem). Podvozek je na tom podobně jako u H6. Motor by jel, ale zbytek už trošku trpí.
Na oba Hornety se blbě balí zavazadla, hlavně kvůli výfuku vyvedenýmu nahoru a ani nemá žádný kolíky na uchycení síťky. Ale maj plechovou nádrž, takže se dá použít magnetickej tankbag.
CBF600 je vykastrovanej Hornet 600 bez všech těch celkem zábavných vlastnostní. Docela často je vídávám v autoškolách jako instruktážní stroj. Jestli chceš opravdu hodnou, až tupou, ale velkou motorku, ber CBF600. Stejně pokud chceš cesťáka. Je to pohodlnější jak Hornet, polokapotovaná verze CBF600 je už prakticky čistej cesťák se vším všudy.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 600 vs Hornet 600 a 900


2 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 600 vs Hornet 600 a 900

jinak nejlépe to popsal Dekker.Dave
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 600 vs Hornet 600 a 900
vozem píše: Hornet 600 má kolíky na síťku, ale jsou sklapovací pod sedlem To znamená, že nekazí vzhled když nic nevezeš.
V tom případě 2000 je nemá.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 600 vs Hornet 600 a 900


Dekker.dave píše: V tom případě 2000 je nemá.
Ale má mít, díl č.3 a 5...
http://partsdepot.cz...B600F+Hornet/363428/
moje rada: (pokud si troufáš zvládnout větší váhu 9ky)
-chceš se bavil, lítat, zajezdit


-chceš spíš jezdit "někam" a cestovat - kup pohodlnější, ale nudnější 900F
Nepotřebuju lítat, chci motorku,co se mi líbí, na pohodu, zatáhnout a jet, krouťák H9 se mi líbí. Jen mám takovej podvědomej respekt z toho obsahu, ale na druhou stranu to zas přece není žádnej sport... (Kdybych to přirovnala k autům, radši pořádně silnýho offrouda, než namachrovaný rychlý ferari.)

Až to bude aktuální, zajeď se na 9ku kouknout a (s pojistkou vedle stojícího prodávajícího


A mimo téma: co si představuješ pod takým pojmom "silnej offroud"???

Naposledy editováno 20.06.2014 15:56:04
k rozdílu mezi h6 a h9 bych dodal, že h6 je velmi hravý, ovladatelný...až vratký a h9 je stabilnější a víc do cestovna. rozdíl je pár kg při manipulaci na místě, víc je cítit v rotujících setrvačných hmotách za jízdy.
jinak, jestli chceš dva výfuky na hornetu, pak vím o h6 se dvěmi výfuky (už takhle dovezeno), který jedna začátečnice v cca 20 km/h položila a silně ho uvažuje vyměnit za něco lehčího a slabšího (páč srůstá velmi pomalu)
edit: cbf6 bych doporučil spíš klidnějšímu člověku na cestování, začátečníkovi spíš cbf5 - hmotnost "na místě" je podobná, hmotnost "při jízdě" je úplně jiná
Naposledy editováno 20.06.2014 16:32:55
2 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 600 vs Hornet 600 a 900


Mab píše: Mariano- ty dva výfuky jsou fakt sexy, o tom žádná . Ale zase víc než H6 se mi líbí CBF 600. Chtěla bych takovou pohodovou,silnou motorku,která ale umí jet. Zatím mám čas, pokusím si je všechny "osahat" naživo. To bude ještě těžký
CBF je už hodně usedlej cesťáček pro "starý páprdy"


Mj. váhově je CBF bliž k CB900 než k CB600 a naladěný motorem, podvozkem i (ne)obratností hodně na soft a velmi vzdálen od zábavného HORNET600...
A pokud si lítala na 350, eventuálně se v dnešním provozu


Mab píše: Mariano- ty dva výfuky jsou fakt sexy, o tom žádná . Ale zase víc než H6 se mi líbí CBF 600. Chtěla bych takovou pohodovou,silnou motorku,která ale umí jet. Zatím mám čas, pokusím si je všechny "osahat" naživo. To bude ještě těžký
záleží na tom, co je to "umí jet"...pokud nemáš nastavený podvozek, stupačku na zemi a plný plyn nad dvěmi třetinami použitelných otáček, pak ses nepřiblížila limitu motorky

Mab píše: Díky moc ;) Chtěla bych vědět všechno Jsem zamilovaná do Horneta 900, nechci za rok,dva měnit motorku, prostě je to taková srdeční záležitost. Vím, že je to silnej stroj. Nejsem žádná křehotinka,mám 172 cm. Chci ho,ale ráda si nechám poradit.
cus zkusil jsem všechny a musim rict ja bych zpatky do sestky nesel



když budes mit model 04a vic---stelovaci podvozek tim lepe

a když je postavíš vedle sebe sestka je takovej hubenour






Nepotřebuju nijak blbnout, chci si tu mašinu ve svých 38 letech užít, sžít se s ní a nechat si jí, nechci prodávat či měnit. Nechci to točit, nechci řadit před každou zatáčkou.... O spotřebě jsem slyšela, to je taky fajn. A fakt je, že to je kus motorky, mohutnej stroj, nádhera

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 600 vs Hornet 600 a 900




Naposledy editováno 22.06.2014 14:05:14