Jelikož jezdím po městě na skútru, začal jsem přemýšlet, proč by se nemohlo LPG montovat i do motorek. Systém spalování je vlastně stejný, jen by byl problém u vzduchem chlazených motorů, ale jinak by to fungovalo. Má někdo v ČR na toto atestaci?
Samozřejmě nemám na mysli ho narvat do Horneta ani supersportu, ale do Yamaha Majesty 250.
Jaký je názor zde jednotlivců na tento pohon jak v autě tak na motce?
Moje úspora v autě je cca 50% na PHM
1 reakcí na tento příspěvek LPG na moto či skútr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG na moto či skútr
BubbaZanetti píše: plyn bych nechtel uz jen kvuli te dobe co ztravite na benzince , nez se natankujete to je fakt porod , vcetne cekani na obsluhu , nekde muzete sami ale malo kde. Mel jsem toho holandana , rikali ze to ma vykon ,lepsi spotreba atd , no ve skutecnosti to zralo furt benzin jak tu nekdo psal,asi to 20% primichavani nebo co, no benzin ubejval furt , zimni starty to je neco , hovno to jede , ja na mesic musel bravat jednu plnou na ty starty atd,,,furt neco,,, ja volim radeji komfort protoze ty setrive cesty ve vysledku usetri kulove ... a vubec co snizovat na skutru spotrebu, co je to za nesmysl ?:D vzdyt to nic nezere
Až budu vydělávat dlouhodobě min. 100tis měsíčně, tak mě také možná začne štvát délka tankování. Hodinovku mám pouze 300-600Kč, takže se mi pořád vyplatí na pumpě čekat. Délka tankování je průmerně cca 3minuty a úspora je min 300Kč na mé malé nádrži. Tolik si průměrně za 3minuty nevydělám.
Když si koupíš línou káru, tak se pak nediv, že to hovno jede. Ohledně vysoké spotřeby benzínu. Přívstřik benzínu se dělá u nekvalitních motorů. Jinak není vůbec potřeba. Já mám spotřebu benzínu asi za 200Kč na 20tis km. Prakticky se spíše odpaří, než bych ho vyjezdil.