potřebuji radu.....Mám Kawu ZX9R rok 1999 a jedná se o to, že když mám zařazenou trojku, tak po normálním přidáním plynu zhruba kolem 4-6 tis. otáček se motorka nejdřív na chvilku jakoby zadusí a po-té lehce škubne jakoby vynechal benzín a pak se rozjede klasicky. Už se mi podařilo i ten moment toho škubnutí ,,přejet,, což jde ale velmi pomalu aby to neškublo. Naopak při prudkým přidání plynu už před 4tis.otáčkami se motorka zadusí víc a i víckrát škubne než pouze jednou jako při klasickém (nesportovním) přidání plynu. Co se týče ostatních kvaltů, tak průběh výkonu je naprosto v pořádku. Dělá to pouze trojka a pouze v rozmezí 4-6tis.otáček a dvakrát se mi stalo, že i kolem 7-8tis.otáček. Co se týče údržby, tak olej klasicky každej rok+filtr olejový, minulý rok na jaře (zhruba před 10tis.km) seřízené ventily+vyčištěné karburátory, nový vzduch filtr (ten je čistý momentálně) a nové svíčky. Řetězovka ČZ stará 3 roky, najeto je na ní cca 18tis.km.
Tak a teď prosím o rady..
zdroj: kawiforums
Naposledy editováno 04.08.2014 20:32:17
Myslim si ,ze by si mal hladat chybu v palivovom systeme , alebo v zapalovani.
Nepredpokladam , ze by to mohla byt mechanicka chyba v prevodovke na 3 rychlosti.
Ak by bola 3 pokazena asi by skor tretia rychlost vyskakovala , alebo by mala prevodovka nejake podivne zvuky , ale ze by sa Kawa zacala dusit pri 3ke v 4 - 6000 ot/min a potom zacne tahat ?
Pises ze sa Ti motorka kratko dusi medzi 4-6 000 ot.a potom zaberie a zacne sa rozbiehat.
Zapalovanie meni predzapal pri pridavani plynu a pri vyssich otackach motora.
Pri 1100 ot. je to 10 stupnov pred hornou uvratou , ale pri 5000 ot je to 32,5 stpnov pred hornou uvratou.
Mozno pri prudom pridani plynu nejak zapalovanie zahapruje a nestiha sa prisposobit a v ten kratky cas sa Kawa dusi a potom sa vsetko ustali a zacne moto zaberat.
Neviem presne akym spôsobom to elektronicke zapalovanie vyhodnocuje vsetky informacie a podla coho sa prestavuje , ale mne sa javy ze tu niekde by mohla byt chyba.
Pri pomalom pridavani plynu sa Kawa na 3-ke nedusi a plynule prechadza zo 4000-6000 ot.
Ak mas moznost pozicaj si od niekoho zapalovanie a vyskusaj si ci to bude aj potom robit.
Tak nech sa ti dari P
Úplně stejný problém sem měl teď,ale úplně! Stejné otáčky, stejná moto atd. Jedná se skutečně o mechanickou závadu. Jsou lehce očesaná ozubená kola a opotřebená možná i vidlice řazení. Tzn. motor ven a rozebrání převodovky. Kompletně sem to opravoval a jelikož sem to rychle potřeboval. Dal sem to do odborného servisu. :D Oprava trvala 2 měsíce a cena neskutečná, která nemá cenu do takové motorky dávat. Už to nikdy neudělám asi. Při rozebraní totiž zjištěno, že kol je opotřebených víc. A rovou tedy sem dal 4 kola a 2 vidlice a plus nějáke blbosti co bylo špatné + práce. Práce na tom asi 20 hodin. Ale k věci, určitě je to tohle. Na chlup stejné příznaky. Pokud tedy zvolíš opravu tak pozor kam to budeš dávat. Je to opravdu drahá záležitost. Raději bych vyměnil asi celej motor. Jinak kolo asi 3200 Kč/ks. Vidlice 2000 Kč/ks.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki Ninja ZX9R seřízení ventil... Kawasaki ZX-9R Ninja | Milhouse12 | 7 | Dnes v 20:30 Milhouse12 |
Nejde zařadit Kawasaki ZX-9R Ninja | Deziik | 18 | 13.8.2024 v 18:33 Dandos489 |
Kawasaki zx9 chrastí spojka Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | Pavelzx9 | 2 | 29.7.2024 v 17:24 ja1 |
Kotouče Braking Kawasaki ZX-9R Ninja | Tomast | 21 | 26.6.2024 v 17:25 ZdendaZB |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |