pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
oioi01 píše: já mám přesně stejnou váhu
a chtěl jsem s tím začít v sezoně taky laborovat a zkoušet...
použil jsem výpočty od K-Tech a pak to doladil na svůj styl jízdy a pocit, pár lidí se svezlo a některým se to zdálo spíš tvrdší, ale vesměs OK, je to individuální, každému sedí něco jiného takže uděláš nastavení pružin na svou váhu komplet v kůži a vším v čem a s čím jezdíš a pak si stejně ladíš odskok a kompresi jak na předku tak na zadku dokud to není cajk, přeju pevný nervy a hlavně si dělat poznámky a vybrat si trasu s různými povrchy a rychlostmi co nabízí naše silnice a z toho vybrat to nastavení co ti bude nejvíc vyhovovat...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: použil jsem výpočty od K-Tech a pak to doladil na svůj styl jízdy a pocit, pár lidí se svezlo a některým se to zdálo spíš tvrdší, ale vesměs OK, je to individuální, každému sedí něco jiného takže uděláš nastavení pružin na svou váhu komplet v kůži a vším v čem a s čím jezdíš a pak si stejně ladíš odskok a kompresi jak na předku tak na zadku dokud to není cajk, přeju pevný nervy a hlavně si dělat poznámky a vybrat si trasu s různými povrchy a rychlostmi co nabízí naše silnice a z toho vybrat to nastavení co ti bude nejvíc vyhovovat...
Nějakej odkaz, nebo návod na lazení podvozku?