Téma: Ložisko krku řízení
3.9.2014 v 21:55
Čau, chci se zeptat někoho zkušenějšího na problém s ložiskem krku řízení. Řízení mi už parkrát cvakalo a několikrát jsem o kousek dotál ložisko, někdy to bylo good někdy si všimnu že to zase cvaklo. Najeto mám momentálně 30 000 km a zajímá mě jestli je možné, že je ložisko už špatné a na výměnu nebo stačí jenom dotáhnout. Chci jenom aby mě někdo řekl, že je to uplně normální, že je po 30 000 km ložisko K.O. a nebo, že je to blbost aby bylo po 30 000 km K.O. Rýpalové ať si příspěvky raději odpustí.
Díky.

Uplne bezny to nejni, ja mam na enduru puvodni a to mam min 80 tkm. Otazka co je to cvakani, mas tam vuli, nebo to aretuje v rovny poloze ?
Vono jde takh o to jestli se tam dostala voda, mnohdy staci to lozisko vyndat, vyprat a namazat.
Jinak kawa dava do nekterych modelu jenom kulicky bez klece, pak se to nahrazuje loziskem.
Vono jde takh o to jestli se tam dostala voda, mnohdy staci to lozisko vyndat, vyprat a namazat.
Jinak kawa dava do nekterych modelu jenom kulicky bez klece, pak se to nahrazuje loziskem.
Ja ho měnil v 50.000 . Zalezi kdo s tím jezdil před tebou. Bud stale ve svici a tvrde dopady nebo byla stocena. ( asi ani jedno si cist nechtel) Z vyroby byla montovana kulickova loziska ktera odchazela driv. Nahrada se tam dava kuzelikova co by mela vydrzet vic.
já ho kámošovi měnil na ZX9 a to spodní jsme museli bruskou odbrousit bylo jak zabetonované měl na tom 40tis/km v rovné poloze to drželo a musels vynaložit velkou sílu abys řízení překonal a zatočil na jednu nebo druhou stranu vždy když jsme si vyměnily motorky tak a jeli jsme pomalu někde zajíždeli odbočovali rozjížděli se tak jsem myslel ze sebou praštím o zem bylo to strašidelné ale když jels palbu tak jsi měl ůsměv na ksichtu prostě to při té rychlosti nevadilo ale vyměnily jsme to a je to OK
1 reakcí na tento příspěvek Ložisko krku řízení
Tak jako žádné problémy při jízdě nepociťuju, jenom se mě to párkrát stalo když jsem ve dvou dobržďoval na křižovatce, tak jsem to slyšel, ale udělá to vyjíměčne. S motorku jezdím po zadním dost a příležitostně okruh. Motorku mám od 3 130 km. Zatím to problém nedělá, tak to nechám na zimu asi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ložisko krku řízení
SIWS píše: Tak jako žádné problémy při jízdě nepociťuju, jenom se mě to párkrát stalo když jsem ve dvou dobržďoval na křižovatce, tak jsem to slyšel, ale udělá to vyjíměčne.
To co jsi slysel podle me lozisko nebylo.
1 reakcí na tento příspěvek Ložisko krku řízení
Ahoj, mám podobný problém. Řízení mi nekmitá ani se nechová nijak nestandardně, ale koupil jsem si zvedák a když jsem Introše zvedl, zjistil jsem v řízení (řekl bych, že přesně v přímém směru) mírné zadrhnutí, spíše jako aretace přímého směru
. Je to prasklý vnější kroužek některého z ložisek nebo tak má být. Že já to zvedal
Díky za Vaše rady, Jirka


Díky za Vaše rady, Jirka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ložisko krku řízení
dzej.pi> aretaci dela vymackane lozisko v krku, bezna vec
daji se jako nahrada sehnat kuzelikova loziska, ktera by mela vydrzet vic.
Vymena lozisek je docela ojeb
daji se jako nahrada sehnat kuzelikova loziska, ktera by mela vydrzet vic.
Vymena lozisek je docela ojeb
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ložisko krku řízení
Jarrinn> Díky za reakci, myslel jsem si to, jen mě zaráží, že je to přesně v přímým směru. Na tu výměnu jsem už koukal na Tubě a je to bitva, hlavně to odstrojit. Video má 3/4 hodiny. Jenže, když už budou venku tlumiče, tak je udělám taky a desky a ......
Díky Jirka

Díky Jirka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ložisko krku řízení
dzej.pi píše: Jarrinn> Díky za reakci, myslel jsem si to, jen mě zaráží, že je to přesně v přímým směru. Na tu výměnu jsem už koukal na Tubě a je to bitva, hlavně to odstrojit. Video má 3/4 hodiny. Jenže, když už budou venku tlumiče, tak je udělám taky a desky a ......
Díky Jirka
jaka bitva ? tam tam skoro nic nemas. Povesis moto za krk, sundas kolo, blatnik , ve tvem pripade asi kompet triditka ty si povesis abys nemusel sundavat kabely adt, a defakto mas odstrojeno. Nejhorsi je u nekterych motorek ty stary misky vyndat ven. Tam tedy soudruzi konstrukteri moc nepremysleli, pritom staci do toho ramu mit udelanou drazku na vyrazeni jako to ma treba vetsina triumphu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ložisko krku řízení
gugo> Jj, řidítka sundavali, pak lampu, blinkry, tlumiče, brejle atd. Motka je bez předku, končí krkem. No, uvidíme....
J
J

dzej.pi píše: gugo> Jj, řidítka sundavali, pak lampu, blinkry, tlumiče, brejle atd. Motka je bez předku, končí krkem. No, uvidíme....
J
no hlavne si na to musi clovek najit vhodny nastroje. Ja tam kde to nejde vymlatit protoze tam kouka hranka ani ne milimetr a toho se mas jako chytit s oblibou pouzivam radeko. Sice ho clovek vetsinou vodela protoze rupne , ale vetsinou to pomuze tu misku aspon posunout.
1 reakcí na tento příspěvek Ložisko krku řízení
Tool, případně se dá na oběžnou dráhu udělat svár, občas kroužek vypadne sám.
Teď řeším ložiska krku,protože jsou vymačkaná a nepodařilo se mi vyndat ty misky.Zkusil jsem dát nová ložiska,stahnout a bez problémů se točí,žádné zadrhávání.Chci se zeptat,je to prasárna tam nechat ty staré misky,mám je složitě dostávat ven,nebo to tak můžu nechat?
1 reakcí na tento příspěvek Ložisko krku řízení
Tak ještě bych potřeboval radu,jak to dostat ven.Vařit se mi nechce,všude kolem plasty.Ťukání a klepání nepomohlo,je tam fakt malinka hranka na horním,na spodním jsou dvě vybrání proti sobě cca.5 mm a taky jen malinká hranka.
Jirka.46> za tu hranku musis neco chytit, co ma taky ostrou hranku, zaprit se o stenu ty trubky a vyjebat to ven. Nekteri hodni vyrobci motorek myslej a udelaj tam aspon vybrani aby si se mel kde chytit, ale vetsinou je to takovejhle voser. Kdyz uz je jo nouze a fakt mam pocit ze to nejde tak radeko nozem to vetsinou zabere dycky, ale znicis ho tim.
1 reakcí na tento příspěvek Ložisko krku řízení
Díky za rady,snad se mi to nějak podaří.
Jirka.46> Mně se podařilo demontovat vnější kroužek spodního ložiska pomocí velkýho stranovýho klíče (asi 27, aby se hlava klíče schovala do krku). Zaháknul jsem za hranku kroužku, opřel o protější stranu krku, krkem provlíkneš trubku, přes kterou klepeč na klíč. Klíč přetáčíš po obvodě, do doby než se kroužek opře o klíč, pak už máš dostatečnou mezeru a trubku už opřeš o kroužek. Postup jsem viděl někde na videu na Tubu.
Mám již hotovo, ale nepodařilo se mi seřídit správně horní a spodní brýle. Když dám řidítka na pravý doraz, dotýká se plech mezi brýlemi nádrže. Do leva je to dobrý. Vypadá to, že si rozborku budu muset zopakovat
Čus Jirka
Mám již hotovo, ale nepodařilo se mi seřídit správně horní a spodní brýle. Když dám řidítka na pravý doraz, dotýká se plech mezi brýlemi nádrže. Do leva je to dobrý. Vypadá to, že si rozborku budu muset zopakovat

Čus Jirka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 548, 549] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16456 | Včera v 09:46 BlackSabbath |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 4 | 1.4.2025 v 12:07 Bubrak-ZX10R |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 11 | 27.2.2025 v 18:50 doucha |
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |