Prostě přední guma je na tohle náchylná, brzdíš zatáčíš, na rozbitých cestách, nikdy nesjedeš gumu tak, abys dodržel původní profil... Takže, jak už bylo řečeno zkontrolovat ložiska v kole a krku řízení, vidle a olej v nich, vyvážit a uvidíš... Jinak ty vidle bys měl dělat myslím cca každý dva roky... Já osobně to poznám jak se to začne hůř chovat, takže interval nedodržuju, ale jestli si nejsi jistý, tak nech teleskopy prostě rozebrat, vyčistit a olej vyměnit, pokud nemusíš měnit gufera a prachovky, měl by ses s tím vlézt do litru....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 3 | Včera v 13:42 rg250 |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
Karburátory Honda CB 600F Hornet | Pavel0112 | 20 | 12.8.2024 v 10:51 hycomat |
repas vidlic v Českých Budějovicích Honda CB 600F Hornet | kolls | 9 | 12.8.2024 v 07:25 FJRPEPA |