V současné době jezdím javu 350/638 a bizona + dávám dokupy cz 150c a nemám problém s nějakými investicemi a opravami, ale čekám aspoň trochu solidní jednání. Pokud by jste o něčem věděli budu rád jinak vyhraněn na značku nejsem cenově do 35 000,- nečekám zázraky, ale ani domlácené, převařené, převtané moto. Udělám z ní mazla takže pokud nějakou potřebujete předat do dobrých rukou nabídněte
Případně nevím jestli se to hodí připojit ke stejnému dotazu, ale zkusím jak je to s dovozem z DE neb tam jsem našel už dvě prakticky leštěnky za cenu i o 8-10k nižší než se prodává moto u nás + bezproblémová komunikace s prodejcem bohužel, ale nevím jak je to s převozem a nahlášením tady ani na kolik to vyjde.
Naposledy editováno 04.10.2014 09:23:08
1 reakcí na tento příspěvek Klasické moto 1980-1985 500-600cm3
30-35 let stará motorka, za 35 tis Kč a ty očekáváš že bude v AAA stavu?
To je věk, kdy motorky spadly už na své dno a tyhle klasiky jdou s cenou zase nahoru.
Když chceš pěknou zachovalou motorku, tak to musíš finančně taky trochu přitlačit
1 reakcí na tento příspěvek Klasické moto 1980-1985 500-600cm3
seikos píše: Hlavně dej bacha na to aby neměla najeto přes 30 tis. km. To už by pak mohl být motor po smrti.
30-35 let stará motorka, za 35 tis Kč a ty očekáváš že bude v AAA stavu?
To je věk, kdy motorky spadly už na své dno a tyhle klasiky jdou s cenou zase nahoru.
Když chceš pěknou zachovalou motorku, tak to musíš finančně taky trochu přitlačit
proto jsem mu poslal odkaz na moto.it, kde jsou rozhodne lepsi ceny nez v Nemecku ALE ceny veteranu leti nahoru v cely Evrope. Chlapec bude muset opravdu pritlacit.
K tomu dovoz, min. veteranska testace .....
Mám jen požadavek na to ať to jezdí a ať jdou díly renovovat bez výměny jinak počítám klidně časem i s novým lakem, chromem, výměnou spotřebních částí moto, gufera řetězovka atd. Jen nerad sháním komplet díly na moto to mě hold nebaví spotřební doplňky jdou sehnat ještě relativně normálně.
1 reakcí na tento příspěvek Klasické moto 1980-1985 500-600cm3
Naposledy editováno 04.10.2014 17:41:19
BizonJawa píše: Jako šafránu možná jen tady v čr. Proto se ptám rovnou i jak je to s tím zahraničím neb tam mám aktuálně hned dvě mašiny které být tady v čr tak beru z fleku neb i s tím co dám za cestu s vozíkem tam a zpět mě vyjdou na stejnou(o fous nižší) částku co tady nabízejí domlácené moto.
Tak to že tě jinde taková motorka výjde levněji je jen zbožný přání,za mnou si loni přijeli borci pro Benelli RS350 1976 s tím že předtím byli v D a otočili se a jeli pro mou Benellku, to stejný borec z Plzně který chtěl Kawu Z750, proč nejel do D? Na burze v Imole např Honda CB400F ve stavu hned to rozeber a začni znova, vše včetně chromu, od 1500e nahoru, 35000kč je tak na motorku která příjde hned rozebrat a renovovat a jelikož mě takový stroje už dlouhou dobu baví tak vím co se do toho dá nacpat za peníze, nějakých 30-50tkč je v tom hned. Ceny těchdle yountimerů šly rapidně nahoru, poptávka začala převyšovat nabídku.Naposledy editováno 04.10.2014 19:31:59
3 reakcí na tento příspěvek Klasické moto 1980-1985 500-600cm3
Jinak samozřejmě děkuji za jakýkoli názor odkaz nebo nabídku velice mě to těší, že to tu žije.
A ještě jak jsem psal nemusí to být všechno takové leštěnky následnou cenu za lak, chromy atd jsem ochoten dát jedná se mi čistě o kompletnost a funkčnost (nechce se mi hned po dovezení dělat komplet go motoru, nebo shánět spoustu domlácených dílů ale s renovací jako takovou problém nemám).
Naposledy editováno 04.10.2014 22:10:46
P.S. mou GS 550 jsem koupil před 5 lety za 7 tyček a na papírech ..ale samozřejmě ve stavu všechno rozdělat a postavit na novo...toliko k cenám starých vrán...
Naposledy editováno 04.10.2014 22:15:15
(reakce na) Klasické moto 1980-1985 500-600cm3
BizonJawa píše: Většinou mě moc netěšíte, ale sázíte mi tu zaprvé klasiky starší než jsem psal, že chci za druhé obsahově větší teď jsem objevil např. tohle co vy na to? http://motorky.bazo...65/Suzuki-GS-550.php
Jinak samozřejmě děkuji za jakýkoli názor odkaz nebo nabídku velice mě to těší, že to tu žije.
A ještě jak jsem psal nemusí to být všechno takové leštěnky následnou cenu za lak, chromy atd jsem ochoten dát jedná se mi čistě o kompletnost a funkčnost (nechce se mi hned po dovezení dělat komplet go motoru, nebo shánět spoustu domlácených dílů ale s renovací jako takovou problém nemám).
Naposledy editováno 04.10.2014 23:49:09
2 reakcí na tento příspěvek Klasické moto 1980-1985 500-600cm3
Tedy jsou spíše rozvěšené po půdě a v krabicích. Jenomže když jsem kupoval před několika první, tak to bylo za cenu šrotu, ač to stále jezdilo... 10-15.000,-
Teď za to samé se dává (opravdu dávají) 40,50 a víc.... za poslední 2-3 roky to šlo o 100% nahoru a myslím si, že jedině u nás ještě je malá šance natrefit na něco funkčního s papírama (bavim se jen o bílých značkách) aby to bylo za 30-35, pojízdné, "hezké" a funkční. Ale nezahálet, čeho je méně a méně, to je dražší a dražší... Za 3 roky ani tuhle černou GS 550 za tyhle peníze nekoupíš. Já tomu věřim.