Naposledy editováno 04.08.2018 18:16:51
e: a masku níž, nemám rád, když někdo použije pěknou masku a je vysoko, že jsou vidět spodní brejle, to vidím často i streetfighterů a za to bych fackoval, musí to být nahrbená bestie a ne žirafa, dej ji níž a třeba vyšší plégo, prostě klínovej nasranej tvar Není to enduro, ne?
Naposledy editováno 11.10.2014 19:07:34
původním tvarem a taky financi. Ale ještě jednou dík.
Když mrknu na tohle,tak si to chce trochu hrát na modernu a je to jak od kolotočů z roku 80.
Předek moc vysoko-předělat a dát níž jak píše denwil
Klín a ty nácucy pod nádrží trochu zakulatit a zpříbuznit víc se stylem motorky
Zadek je moc opticky těžkej a v podstatě vlastně hnusnej.To chce trochu odlehčit
Lešeníčko na SPZ je mimo mísu
Vejfuky z GSX-R,nebo z čeho to je taky pryč a vyměnit za nějaký ovály
Zadní blatník je moc cestovně velkej.Buď dát uplně pryč,nebo vyměnit
eventuelně novější 888
Naposledy editováno 11.10.2014 23:43:07
Maska je jak z Buella ...nehodí se.
Klín se mi líbí...je zajímavej a neokoukanej. I ty uši pod nádrží by asi šly...
Vejfuky jsou strašný
Dopředu bych dal kapotu z Mita a'la 998.
Přední plast a podsedlo... a byla by to fajn stavba
Naposledy editováno 11.10.2014 23:43:18
jinak k te st4s celkove je to osklive, ale jednotlive to neni upne blbe predek z bulika je strasne vysoko, ale prekvapive tam docela pasuje, klin a nadechy jsou v pohode, vyfuky hruza jakekoliv ovaly budou hezci a termi by byly upne nejlepsi, podsedlovka tak to je hodne velky ulet tu bych udelal upne jinak
Taky jsem chtěl aby byl vidět motor, něco jako Monster, Streetfighter. Docela problém schovat všechny relátka, ř.j.
baterku, expanz, atd. Maska je dost vysoko pravda, ale pokud půjde dolů, musí dolů řídítka
a připravil bych se o, pro mne, pohodlnej posez. Podsedlovku jsem se snažil udělat co nejmenší a nejkratší, bez ůprav rámu. Ono to tak navypadá, ale zadek těsně kopíruje rám,
pak se rozšiřuje abych schoval plyn. pro tlumič, a baterku.
Naposledy editováno 12.10.2014 15:09:32
Ty výfuky jsou samy o sobě pěkný, ale tady jsou obrovské, prodej je a kup klasiku a dal bych je vejš. Klín pod motorem by chtěl menší a sladit s nádechy. Podsedlovku bych nechal a dal do ní světla ala 916. Když sis dělal vše sám tak to pro tebe nebude takovej problém a zima je dlouhá.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati ST4S časování ventilů Ducati ST4 S | Pavel_OHC | 1 | 30.12.2018 v 22:32 Pavel_OHC |
Poškodené sedadlo Ducati ST4 S | 1unco1 | 20 | 5.5.2017 v 20:45 dr.speeder |
Servisné intervaly Ducati ST4 S | 1unco1 | 3 | 9.8.2016 v 16:05 petrumr |
Ducati nehází jiskru Ducati ST4 S | Kamil1300 | 3 | 1.9.2014 v 20:00 Kamil1300 |
Imobilizer ST4 996 jak odstranit??? Ducati ST4 S | Sowich | 4 | 5.3.2013 v 20:38 Sowich |