Pokukuju po nějakým 4x4, dost se mi líbí pick-upy (jeden k klukovských snů), ale nepohrdnu ani klasickym offem. Je mi jasný, že to budou křápy, ale snažím se vybrat co nejmenší zlo.
Už dávno mě nebaví závodit v autě, zvlášť potom v takovýmhle, takže výkon není to nejpodstatnější, podstatná je výdrž...
Použití:
sem tam pole, louka, lesní cesta, zároveň bude sloužit jako tahač podvalu při cestách na okruhy (cca 10x do roka), jinými slovy auto pro zábavu, ne na denní ježdění.
Nájezd:
+- 5tis ročně
Podmínky:
řadové, maximálně rotační čerpadlo (auto bude jezdit na vyjetej olej, hydrauliku, etc), snadná údržba, dobrá dostupnost dílů.
Tohle bude třetí nebo čtvrtý auto v rodině, takže fakt nepotřebuju leštěnku, ale držáka, kterej sežere, co mu do tý nádrže zvrhnu...
Díky
A co jsem se tedy dozvěděl?
Mišivbuši L200 z roku 95. Japonský pick-upy jsou spotřebáky, takže hnijou. A hodně i na rámu, takže špatenka. Nemá uzávěrky.
Číro ideální stroj. Servis za pár peněz. V terénu hodně muziky, byť nemá rám ani uzávěrky. Pro moje potřeby jako mínus beru, že je to benzín. Jinak skvělá volba
Španěl už je fakt stará vrána, nesehnatelný v rozumnym stavu a když jo, tak za nesmysl. Taky je to zbytečně veliký.
Patrola GR jsem vyřadil, protože po 200tis km údajně odchází hlavy...navíc v Longu je to fakt vobrovská kráva a krátkej je zase vtipnej. Pěknej bude minimálně za kilo plus úpravy.
Disco jedině jedničku, tříkilo (dvojku TD5 nechci a taky už nemá uzávěrky), přesunula se na první místo ve výběru.
Isuzu nevím, co si o tom myslet, neznám to, takže to ve mě moc důvěry nevzbuzuje, ale třeba sou to dobrý auta
Naposledy editováno 09.12.2014 14:05:13
1 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno
tl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno
TroyLee píše: A proc si myslis, ze je hilux tak drahej?:)
tl
já to chápu...Toyota je fakt kvalita a držáci...
1 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno
Také mám pocit, že L200 je o něco lehčí než třeba Navara nebo Hilux (ale nechce se mi hledat specifikace )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno
selkie píše: já to chápu...Toyota je fakt kvalita a držáci...
No právě...jestli by tě ve finále nevyšlo levněji připlatit si za ověřenou kvalitu, než platit "drobnosti" na Myšákovi, kterého seženeš levněji
1 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno
Hilux
nejaka vrana od Isuzu
Nissan navarra/pickup
no ale do kila to bude pekna loterie
1 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno
repulsion_ píše: Jestli chceš pracanta, tak L200 je asi opravdu nejlepší (jde o to, v jakém bude ta stará vrána stavu, protože kdo si to kupuje na práci, tomu dává zabrat). Ale měl jsem možnost se sám přesvědčit, co všechno to vyjede.
Také mám pocit, že L200 je o něco lehčí než třeba Navara nebo Hilux (ale nechce se mi hledat specifikace )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno
Sisina píše: No právě...jestli by tě ve finále nevyšlo levněji připlatit si za ověřenou kvalitu, než platit "drobnosti" na Myšákovi, kterého seženeš levněji
jo, to je přesně ono...každopádně je to pořád víc než 40tis...a zase stojim nohama na zemi a je mi jasný, že ani Toyota nebude bez chyby...3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno
KubaLC8 píše: L200
Hilux
nejaka vrana od Isuzu
Nissan navarra/pickup
no ale do kila to bude pekna loterie
to bude...
Isuzu? No nevim, kam tihle narvou motor, tam je problém
selkie píše: jo, to je přesně ono...každopádně je to pořád víc než 40tis...a zase stojim nohama na zemi a je mi jasný, že ani Toyota nebude bez chyby...
To určitě nebude, ale pořád je tam daleko menší investice A jestli chceš, aby ti to nějakou dobu vydrželo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno
selkie píše: to bude...
Isuzu? No nevim, kam tihle narvou motor, tam je problém
To bzch nerekl, pokud myslis DTI v opelech (a saabech) tak tam je to znacne domrvene evropskou rukou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno
selkie píše: Tak, vyloženě pracanta ani ne..spíš to bude auto pro zábavu.
¨Tak si kup Suzuki Jimny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno
Jinak všechny tyhle auta mají (u 5místné boudy) místa dost, ale vzadu je omezeně použitelná, děsně nepohodlná trestná lavice s kolmým opěradlem...
Zvednutí: většina má předek na torzkách, ty přišponuješ a zadek má na listí, tam přidáš list a seš 5-7cm vejš větší lift, je u přední nezávislé je drahý špás...
Naposledy editováno 22.10.2014 16:00:52
1 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno
No jinak když něco budeš kupovat, tak hlavně koukej na rám, tam to bejvá největší pruser, pak korby... jináč starou D22/21, L2OO a podobný doporučuju.
1 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno
http://offroadforum.cz/index.php
http://www.sauto.cz/...14010165?goFrom=list
BTW kolik tech motorek za tim chces tahat ze potrebujes takovy auto?
1 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno
měl jsem pajo sport (podvozek jako L200) a fakt to hrozně hnije jako každej japonec
1 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno
Největší problém je ta nafta jinak bych řekl něco od jeepa.
Ale jestli máš v životě málo problémů tak s chutí do toho.
Ad. uzávěrky -> ty neřeš stejně nebudou fungovat
KubaLC8 píše: To bzch nerekl, pokud myslis DTI v opelech (a saabech) tak tam je to znacne domrvene evropskou rukou
KubaLC8 píše: Mozna to bude jako masochyzmus, ale co stara Frontera?
http://www.sauto.cz/...14010165?goFrom=list
BTW kolik tech motorek za tim chces tahat ze potrebujes takovy auto?
není zrovna tohle motor od Isuzu?
Jednu až čtyři, ale spíš jde o to, že mam podval, kterej má sám o sobě půl tuny, což ani Samurai/Jimny neutáhne
PETARDAK píše: selkie> Hlavně všechny tyto Japonské pickapy jsou vyráběné jako "spotřebák" mají nulovou protikorozní ochranu a neskutečně hnijou hlavně rám, ale zevnitř! Sám sem 10let staré OPEL CAMPO(=ISUZU) regulérně zlomil za kabinou... Tak si to pořádně prolez a podlez se šroubovákem než něco koupíš...
Jinak všechny tyhle auta mají (u 5místné boudy) místa dost, ale vzadu je omezeně použitelná, děsně nepohodlná trestná lavice s kolmým opěradlem...
Zvednutí: většina má předek na torzkách, ty přišponuješ a zadek má na listí, tam přidáš list a seš 5-7cm vejš větší lift, je u přední nezávislé je drahý špás...
DÍKY!
Zadní lavice bude jenom nouzovka, s tím počítám...hlavně v tom budu jezdit já s dětma někde v lehkym terénu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno
Dědek. píše: no hele, měli jsme D22 ale 10 let, na to jak na ty Nissany všecí nadávaj, tak se tam neposralo nic, jen jednou odešly žhavice (minulou zimu), jinak jen spotřebák - oleje, filtry, brzdy a dělaly se zadní péra. Rám netknutej, korba jako u všech na sračky, rok 01 a odjel na jaře za 80... nezmar auto. Teď L2OO, ale elektronická piča rok 09, jede víc, je v tom víc místa, ale už nikdá bych to nechtěl.
No jinak když něco budeš kupovat, tak hlavně koukej na rám, tam to bejvá největší pruser, pak korby... jináč starou D22/21, L2OO a podobný doporučuju.
Co je D22?
Já právě nic tak novýho nechci...čím míň kurvítek, tím líp.