Mám takú menšiu dilemu. Budúci rok cestujem do Mongolska na Čezete a neviem aký typ a rozmer pneumatík mam zvoliť. Obujem na tuto motorku aj širokú 4.10 pneu. Zvýši sa rapidne odpor? ale taktiež potrebujem veľkú nosnosť. Veľká časť cesty bude asfalt lenze celym kazachstanom mongolskom a typujem aj ruskom bude offroad :D Aký by ste zvolili kompromis ? Rozmýšľal som nad
Zadná
Mitas E-03 3.50 -18 62 R
Mitas E-09 4.10 -18 60 P
Dunlop K550 4.10 -18 60 P
Continental TKC80
Balkán a časť europy (nonstop asfalt) som precestoval na klasike
Mitas predok h-03 2,75
Mitas zadok h-06 2,75
Ďakujem za postrehy skusenosti a rady.
Naposledy editováno 22.10.2014 14:48:27
Navíc si pleteš zátěžový index a šířku. U uvedeného mitasu, E03 3,5 má větší zátěžový index 265kg než E09 4,1 250kg - tedy na ni můžeš naložit o 15kg více.
1 reakcí na tento příspěvek Pneumatiky rozmer, typ ČZ 175/487
K vzorku, idealni kompromis je Mitas E-07, dal bych klidne celou sadu, sam na ni jezdim a jsem s ni spokojenej. Tam kde jsem ja bez problemu s E-07 v blate jel, kolega na GS1200LC s TKC80 nejel protoze guma byla beznadejne zalepena blatem, kdezto z E-07ky to blato prekvapice vylitalo ven. nehlede na cenu pneu.
Podobne gumy E-07 -
Pirelli Scorpion - jemnejsi vzorek, chovani mimo silnici nic moc
heidenau K60 Scout - hrubsi vzorek nez E-07, v terenu trochu lepsi
jakmile ale zaprsi, tak pokdu nemas ostre spunty (ne E-09) tak stejne klouzes
Se širší gumů to vypadá dobře u Tesca, akorát teda se na tem nedá jet.
Já bych klidně vyrazil s Mitaskama H-03 vzadu a H-04 vpředu.
Ta kombinace je sice pro 99% střelců nepřijatelná, ale je to nejlepší, co može byt, kór na tento stroj.
Slabší nátury by si mohly tu 03ku dat aj dopředu.
03ka je funkční aj na uslintaném jílu, to jest na mydle, kde se špalky neříznů.
Dále bych vřele doporučil prostudovat konstrukci předního neodpruženého blatníku, případně použít blatník vysoký, pokud by se jelo po nezpevněných cestách.
Možeš se inspirovat na poválečných soutěžních Zetkách a nebo na Zundappech.
Páč na stroji, kerý nemá výkon na rychlů jízdu při zvýšených odporech, se lehko přední kolo zalepí blatem a máš dojeté.
To samé, v bleděmodrém, platí aj pro zadek.
Potřebuješ dost místa mezi kolem, blatníkem a výztuhů kyvky. Tak je potřeba si ho zmenšit montážů papuča .
Akorát se musí vyzkůšat jeho velikost, aby se vlezl do blatníku a namotat ho křížem (dvakrát), protože když se dá enom jednů, vznikne axiální síla a to je u jednostopého vozítka špaténka.
A nebo ho dat tak, aby přes běhoun pneumatiky byl napříč, kolmo (jednů mezerů mezi špicama).
Samozřejmě se vyhnůt ventilku...
Ono to na první pohled vypadá divně, ale je to mnohdy jediné řešení,jak se dostat ráno z divočiny, když v noci pršelo...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 | Josef70 | 12 | 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal |
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 | Rider372 | 15 | 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov |
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 | milous_xx | 10 | 24.2.2024 v 16:44 Destroyer |
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 | milous_xx | 5 | 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |