měl bych na Vás prosbu o radu.
Na svoje enduro (Yamaha XTZ 660, r.v.91, karbec, V1, origo lauf s katem) hledám nějakou levnější variantu výfuku, především aby mašina byla na cestě pořádně slyšet, o nárust výkonu mi nejde. Mám takovou představu, že bych navařil nějakou nerez koncovku určenou na auto.
Takže bych potřeboval přibližně vědět, jaký to bude mít vliv na směs, spotřebu a výkon. Koncovka by byla krátká cca 25cm a vnitřní průměr 7cm (čistý průchod). Byl by nějaký zásadní rozdíl oproti laďáku určeném přímo na motorku ?
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku z auta
1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku z auta
Vítězslav_Máří píše: R.v 1991 karburátor a má to katalyzátor?Trochu mimo ne?Jinak se na to vys... nemá to cenu.
taky sem se ptal...
mají nějaké motorky vůbec katalyzátory??? možná nějaké nejnověšjí, ne? chodí vůbec někdě motorky na emise, v cizině?
1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku z auta
1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku z auta
1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku z auta
Friky: za 6000 vím o laďáku na SV 650 včetně svodů
pro ostatní, co to ještě nechápou: Vybrali jste si drahej koníček, tudíž to něco stojí Nemáš na to? Tak to nedělej. Jinými slovy, bez peněz do hospody nelez
Harry007 píše: emise na motorky se dělají i u nás, pokud přesáhneš nějakou určitou hmotnost... třeba tříkolovej goldwing už zelenou samolepku mít musí.
Friky: za 6000 vím o laďáku na SV 650 včetně svodů
pro ostatní, co to ještě nechápou: Vybrali jste si drahej koníček, tudíž to něco stojí Nemáš na to? Tak to nedělej. Jinými slovy, bez peněz do hospody nelez
Tak když je to tříkolka tak to není motorka.
Ale je to tvoje mašina, tvoje peníze, takže jestli chceš pak kupovat a zabrušovat nové ventily, plus nové těsnění pod hlavu a pár zbytečných hodin práce, tak prosim
PS: ale za ty uřvaný motorky bych některý vytahal za uši :).