paolo_novy Přidat reklamu

Téma: olej
a jeste jsem se chtel zeptat jakej rozdil v michani je u techto oleju jesli jmuzu michat oba na tech 1:40 moc se tom neviznamwww.sixstarracing.com/shop/bo-oil-2t6-esterbased-two-stroke-oil/351 ten jsem ted koupil a jinak jsem michal tento www.2hmoto.cz/cz/2-taktni-oleje-castrol/16439-castrol-power-1-racing-2t.html a tam jsem daval 150 ml do 5l

olej

28.10.2014 v 09:12 | Nahoru | #1
Já dával všechny oleje 1:40ti a osvědčilo se mi to.Nikdy jsem neměl problém..A to jsem lil víc značek olejů..A to vychází na 5L benzínu 1,25dcl

Naposledy editováno 28.10.2014 09:13:13

olej

Skvělá odpověď, děkuji! 28.10.2014 v 09:17 | Nahoru | #2
1,5dcl na 5L máš zhruba 1:35 a tím taky asi nic neskazíš,ale možná je to zbytečný..

1 reakcí na tento příspěvek olej

Skvělá odpověď, děkuji! 28.10.2014 v 09:18 | Nahoru | #3
Podmínkou pro motor. olej, obzvláště na motor 2T speciálu je hlavně splňení specifikace udávané výrobcem /API JASO apod./ Hlavně plná syntetika. Takže nezáleží ani tak na značce, ale na označení a plnění normy.

(reakce na) olej

28.10.2014 v 11:28 | Nahoru | #4
Rozdělování olejů na polosyntetické a syntetické je přežitek ze 70. a 80. let minulého století. Tehdy to mělo i svůj praktický význam. V dnešní době to již nic neříká a tyto termíny by se neměly už vůbec používat. Protože jeden olej polosyntetický může mít daleko lepší vlastnosti než ten syntetický a naopak. Pokud je v oleji 1% nebo 99% syntetické složky tak může výrobce použít označení plně syntetický, ale i polosyntetický olej, je to pouze na něm a je to nic neříkající údaj o kvalitě oleje, jde spíš o informaci/rozdělení druhu oleje od daného výrobce.

pokud jde o normy TISI, JASO, ISO, APIS, BIA, CEC tak dneska koupíš olej za 180kč co má ty nejlepší možné hodnoty v těchto standardech, takže snad jen k tomu
API TC, JASO FD, ISO-L-EGD by měl mít každý lepší olej.

kdyby jsi chtěl počíst tak http://www.husky125.8u.cz/2t-oleje/

Naposledy editováno 28.10.2014 11:28:33

1 reakcí na tento příspěvek olej

28.10.2014 v 15:21 | Nahoru | #5
Takže tady šéf to roseknul :) kup olej za 180,- a po víkendu čekáme nové téma :)

olej

28.10.2014 v 16:32 | Nahoru | #6
Kup Motul 710, míchej 1:40 a neřeš.

(reakce na) olej

28.10.2014 v 18:37 | Nahoru | #7

SojkinXR6R píše: Takže tady šéf to roseknul :) kup olej za 180,- a po víkendu čekáme nové téma :)

No tobě to připadá jako kravina ale já do svého prvního KX 250 lil mogul TSF nebo jak se jmenoval a za rok jsem s tím neměl jedinej problém Potom jsem našel kluka co jí koupil ode mě a ten rok jezdil taky a pak jí prodal dál Takže za mě opravdu neznamená že litr oleje za 400kč musí být horší jak olej za 180kč

1 reakcí na tento příspěvek olej

28.10.2014 v 20:40 | Nahoru | #8
Známej lil do čezety 516ky TTSku od Castrolu. Jenže jednoho dne ji neměli,tak koupil TS no a ojnice mu udělala pápá.

(reakce na) olej

21.1.2015 v 19:43 | Nahoru | #9
XTeZeto> ahoj.presne tak .mam kawu 250,kluk ma 80tku.jezdime motul 710,1:40 a zatim zadnej problem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Kawasaki KX 1998 spojka Kawasaki KX 250 Wrabis 19 19.4.2023 v 13:49 sirr
Kawasaki kx 250 1986 prevodovka Kawasaki KX 250 Jogo 1 25.3.2023 v 11:59 krokoš
Hydraulická spojka Kawasaki kx 250 07 Kawasaki KX 250 davidsur 0 19.8.2022 v 12:51 davidsur
Kryt motoru Kawasaki KX 250 davidsur 2 18.8.2022 v 17:45 mira008


TOPlist