Od motorky chci aby byla schopná držet cestovní rychlost 120, rád bych jednoduchej servis s tím, že nejraději dělám doma sám (baví mě to). Spolehlivost a aby to bylo trošku zábavný.
Využití je téměř celoroční prostě cmrndačka po okrese předpokládám do 5000 km za ten rok. Plus minimálně jeden delší výlet (chorvatsko v plánu).
Co se týká endurovitosti, tak rozhodně u mě nehrozí nějaké brody a drápání po nějakých skálách. Ale když si to na nezpevněné cestě odložím aby z toho neodlítaly všechny plasty.
Případně uvítám nápad jaké jiné moto bych si mohl pořídit.
Tu KTM prodává známý, je po opravě motoru kde bylo zadřené vahadlo.
Díky všem za rady.

1 reakcí na tento příspěvek XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
1 reakcí na tento příspěvek XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
Záleží jaký máš rozpočet. Ale jestli uvažuješ od LC4A, které v solidním stavu začínají na 70tis, tak za 70tis už máš celkem i na výběr.
Za 70 se už dá koupit i solidní Afrika, nebo Transalp 650. I když tady se o zábavnosti nedá moc hovořit. Dá se i karburátorové Varadero, nebo s trochou štěstí solidní Caponord.
A nebo i poměrně dobrej Triumph Tiger 955i
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
Ároš píše: seikos> No s tím tigerem do toho by se mi asi moc nechtělo. No a hlavně se dívám trochu na váhu stroje. TA 650 je už celkem těžká a výkon nic moc. Každopádně jezdil jsem V strom 650 a TDM 900. Obě dvě motorky bych rozhodně nekoupil, to si radši nechám silnici. Předpokládám že VAran a caponord jsou pouze větší verze. Chci motorku se kterou budu jezdit po schodech, v zimě na sněhu. Prostě blbinky, ale taky chci být schopen s tím zajet někam dál. Protože dvě moto neuživím.
aha, Tak to tedy mění tvůj výrok že s tím nechceš žádný těžký terény
Tak na tohle pak mám mou oblíbenou odpověď - hledej až najdeš pěknou Yamahu TTR 600


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
Jinak já to ještě zvyšuju, kvůli světlé výšce a taky kvůli tomu že jsem trochu víc narostlej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
Ároš píše: seikos> no, tak ono pro každýho ten těžký terén znamená něco jinýho, každopádně se s tím nehodlám někde brodit. Ale TTR jsem zvažoval. Ale nebude to LC4 přecijen lepší. TTR je v terénu určitě velmi dobrá, ale co silnice. Nemá to baterku, takže věci jako vyhřívaný hefty, navigace by mohly být krapet problém. Navíc jsem na tom nikdy neviděl kufry. A cestovní rychlostí 120 si taky nejsem jistej.
no, to je jako ta pohádka o gumách, které skvěle drží na suchu, na vodě, v blátivém terénu a vydrží 30tis. km. Takové neexistují.Jakákoliv motorka co bude mít ambice jezdit bez úhony po schodech a lítat po sněhu (kde se nedá nějak extra brzdit) nebude vážit 120 kilo, jako váží TTR. To jsou všechno motorky co mají 170-190 kilo. Což tě samozřejmě docela limituje až diskvalifikuje z nějakých etra krávovin.
Do terénu bude ta LC4A určitě ok. Ale taky něco za něco. TTR je jakýsi solidní etalon kvality, kdežto LC4 docela i naopak. Co se motoru týče.
Pak se zkus ještě podívat po Yamaze Tenere 660 starší specifikace

a nebo novější, pokud ti bude cenovka přívětivá

To už je do terénu a i na dlouhé cesty. Ale samozřejmě ta hmotnost na kravení je už jinde
edit: TTR600 s kuframa poměrně běžně

Naposledy editováno 23.11.2014 20:20:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
Pokud ale nechces jezdit tezkej teren, tak bych koukal spis po nejakem cenduru - 660 Tererka, BMW GS 650 / 650 Dakar, Vstrom,....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
Ároš píše: seikos> Tenerka je moc stará, když to koupim bude to zralý na renovaci. Nová je zase moc drahá. Co ještě můžeš říct o tom motoru LC4 ?
to nemusí být vůbec pravda. Tenerky 660 s motorem Minareli jsou držáky. A dají se najít i velmi velmi dobré kusy, na které nemusíš šáhnout1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
http://www.motoinzer...-xtz-660-tenere.html
našel jsem tyhle. Jinak velmi dobře se mi jezdilo na XTZ 750 (váhová kategorie uplně jinde) ale odradil mě servis a spotřeba
1 reakcí na tento příspěvek XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
A jak tak čtu, tak si moc hard enduro nejezdil, takže zkus nějaký to Cenduro a uvidíš kolik budeš jezdit ten terén a kolik cestovat, pokud to bude převažovat víc to enduro, tak Tenerku prodáš a koupíš tu LC4A.
Taky když jsem se rozohodoval co po dváce, tak jedině LC4A, protože jsem chtěl dost off ale taky blbnout a cestovat. Nakonec skoro necestuju (max. denní výlet do 400km). A na ten hard off vyrazím jednou do měsíce, jinak to jsou tak polňačky nebo ježdění kolem komína

(reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
Ároš píše: seikos> http://www.motoinze...-xtz-660-tenere.html
http://www.motoinzer...-xtz-660-tenere.html
našel jsem tyhle. Jinak velmi dobře se mi jezdilo na XTZ 750 (váhová kategorie uplně jinde) ale odradil mě servis a spotřeba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
Ároš píše: Dodo_Terra> jo, enduro jsem nejezdil vůbec, (akorát jednou jsem na jawce nevybral zatáčku a jistá endurovložka tam byla, ustál sem to, strniště skok přes polňačku a louka), říkáš teda že LC4 je zbytečně vysokej level. No právě proto jsem do výběru přidal i to XT 660, které na moc hardenduro není, ale polňačka by pro to neměla být problém. Ktm je pověstné svou odolností, když to zahodíš to se mi na tom líbí.
XT660 je dobrý tak maximálně na tu louku. Jednak je to břichoplaz, za druhé to má obyčejný ocelový rám, takže dost neohrabaný. O podvozku ani nemluvím. Vše ostatní co bylo napsáno je o level, případně až o 3 levely jinde. Samozřejmě, je to o těch kompromisech1 reakcí na tento příspěvek XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
Tak to se neboj! K tomu budeš donucen hned na první akci které se zúčastníš

Jinak, kdybych dnes vybíral motorku k účelům jak píšeš, tak KTM 690 Enduro R

1 reakcí na tento příspěvek XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
To by jste čuměli co dát starý Transalp a ve dvou!!!

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
Naposledy editováno 23.11.2014 21:36:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
Ároš píše: .. takže bych se musel spokojit se starší 640.
I já byl spokojen

jenomže se objevila Freeride a bylo vymalováno

a kdyby se to podařilo sehnat LC4 640 Enduro s 18-ti L nádrží jako jsem měl já, není co řešit

mam ji v profilu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
storeman píše: A pro ty, co tady tvrdí je XT660 nebo Transal nic nezvládne, tak si počkejte až budou nějaké fotky a videa třeba ze sobotních Rychlých špuntů!
To by jste čuměli co dát starý Transalp a ve dvou!!!

storeman píše: I já byl spokojen
jenomže se objevila Freeride a bylo vymalováno
a kdyby se to podařilo sehnat LC4 640 Enduro s 18-ti L nádrží jako jsem měl já, není co řešit
mam ji v profilu.
ta tvá bejvalá kačena jezdí v jednej vsi kousek od nás...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Propast mezi KLX 250 a XT 660 R Yamaha XT 660 R, Kawasaki KLX 250 | Manhart | 21 | 18.4.2025 v 13:40 Kohlstein |
Kolísavé otáčky na volnobehu Honda XRV 750 Africa Twin, Honda XRV 650 Africa Twin | PaloSpetko | 2 | 16.4.2025 v 21:17 kuzmič |
Kolísavé otáčky na volnobehu Honda XRV 750 Africa Twin, Honda XRV 650 Africa Twin | PaloSpetko | 0 | 16.4.2025 v 14:47 PaloSpetko |
Kolísavé otáčky na volnobehu Honda XRV 750 Africa Twin, Honda XRV 650 Africa Twin | PaloSpetko | 0 | 16.4.2025 v 14:46 PaloSpetko |
zvednuti Africa Twin RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | dakarcz | 29 | 6.2.2025 v 12:09 Hules95 |