1 reakcí na tento příspěvek Technická výbava na dlhšiu cestu.
Naposledy editováno 15.12.2014 20:40:04
1 reakcí na tento příspěvek Technická výbava na dlhšiu cestu.
Základ je vercajkem umět vyřešit defekt, vyměnit svíčku a dopnout řetěz (pokud je). Nic víc s motorkou většina lidí stejně udělat nedokáže.
V civilizované Evropě koupíš téměř jakýkoliv klíč na každém rohu, tak je zbytečné sebou tahat tuny věcí a základní vercajk u motorky + plnohodnotný šroubovák by měl stačit.
Po mých problémech doporučuji z náhradních dílů:
spojkovou páčku (pro případ položení) - klidně no name za 200kč,
pokud jsou duše, tak zadní rozměr náhradní (než zastavíš, je někdy na sračky a lepení nepomůže)
svíčky - klidně starší funkční z předešlé preventivní výměny
elektrikářské fofrpásky.
1 reakcí na tento příspěvek Technická výbava na dlhšiu cestu.
Hlavní ale je umět ten cajk tak nějak použít a vědět kam kouknout.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technická výbava na dlhšiu cestu.
Som praktik a myslím že nebudem sklamaný ani Virážkou 535.Ahoj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technická výbava na dlhšiu cestu.
1 reakcí na tento příspěvek Technická výbava na dlhšiu cestu.
A nezapomeň kombinačky. Píchnul jsem ve Slovinsku a nemohl dostat ten vrut z pneu.
Celý se to pohodlně vejde pod sedlo včetně lékárny, nepromoku, sady žárovek a pojistek (doplněné o klubko drátu a fastony), popruhů, gumové sítě a nejdůležitější věci - servisního manuálu.
Naposledy editováno 15.12.2014 23:23:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technická výbava na dlhšiu cestu.
Ale ten knot je len nejaký detajl. Ahoj.LA.
Tak ten knot bude asi,ako myslím na opravu bezdušových pneu a pri viragu 535 mi to nehrozí.Ahoj.
Naposledy editováno 15.12.2014 23:56:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technická výbava na dlhšiu cestu.
amsterdam píše: fidlimydli> Priateľu pýtaš sa do jakej miery som zdatný niečo ppraviť. Aby si bol trochu v obraze.Na začiatku som sa vrtal v motoroch v rokoch 1963-4 Stadion 21-Jawa 20- v r. 1979 Jawa 350/354, a potom pauza do r,2012 ak sa nemýlim.Potom J250/559 potom j350/360,potom j350/634,poto Yamaha XvV 535 Virago r.v.1997 a podľa posudenia a vzhľadu cca 11000km.
Som praktik a myslím že nebudem sklamaný ani Virážkou 535.Ahoj.
Pokud jsi takto zběhlý, tak je myslím zbytečné se ptát co za vercajk sebou na cesty.
Doporučím tedy tu spojkovou páčku. Na mé moto stojí opravdu záchranná no name 200kč a můžeš být sebelepší pilot, ale když v zatáčce natrefíš na kýbl oleje na cestě jako já v Bosně, nenaděláš nic. Bez spojky se pak špatně dostává do civilizace. Bez před. brzdy to dáš.
Šťastnou cestu a aby jsi nic nepotřeboval.
Lanka stačí zkontrolovat před cestou. Utrhnou se vždy u válečku a to už musí být roztřepené, aby se během pár km utrhlo. A utrhne se vždy proto, že se váleček v páčce neprotáčí, nebo špatně protáčí. Pokud to chodí OK, vydrží to mraky km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technická výbava na dlhšiu cestu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technická výbava na dlhšiu cestu.
amsterdam píše: amsterdam> Priatelia nemám problémy z vercajchom, z dušami a pneu,ale som myslel viac na elektriku ako regler cievky,alebo niečo z elektro podľa vaších skúseností.
Ano, v Bulharsku u turecké hranice uprostřed lesů 2000km od domova mi přebíjející regl, odvařil baterii a až ta nebyla schopna pobrat 18V, tak to pustila rovnou do CDI a regl si ji vzal spolu s otáčkoměrem do nebe. Přebíjení za jízdy nepoznáš. Tohle se může stát, ale přece kvůli tomu nebudeš brát půl motorky. Navíc spousta neřešitelných situací je řešitelná. Za pomoci místních jsem na tamním bazaru koupil regl s CDI a za dva dny mazal po svých domů. Regl jsem pak doma vyměnil za fungl Vape.
Má zásada zní: Doma prohlédni a připrav motorku jak se patří, a problémy řeš až nastanou, jinak se z toho zblázníš a stejně se vyvrbí něco jiného.
Pokud bude diskuze produktivní jak píšeš, bude myslím zajímat i ostatní cestovatele, tak proč nezůstat tady.
Edit: Pokud se chceš mrknout jak se řeší problémy na cestách, mrkni na mé cestopisy Balkánem do Asie a Motokarpaty 2014. Loni na Balkánu jsem měl moto nepojízdné 4x. Letos v RO jsem ji "jen" utopil v bahně v lesích 3km od civilizace a musel ji tam nechat, ostatní byla má blbost.
Naposledy editováno 16.12.2014 01:29:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technická výbava na dlhšiu cestu.
je pred koncem roku takze moc a moc stastnejch kliometru kolama dolu a bez defektu VSEEEM!
1 reakcí na tento příspěvek Technická výbava na dlhšiu cestu.
jel jsem naposled takto: náhradní kabely 2.5mm2, nabíječku na baterku, drát vázací, plno pásek(elektrikářský, 3M a kobercovky), kompresor, lepení, knoty, bombičku, voltmetr, vestu, žárovky, pojistky, kladivo, sikovky, originál nářadí k motorce, klíče očkové až do 22, rukavice pracovní, lanka náhradní, svíčku. Příští rok ještě vezmu klíč na svíčku, pořádný montpáky a CDI náhradní!
Mám výhodu, že mě hlídá napětí v síti Tripmaster AST2. Kdyby začal přebíjet tak to vidím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technická výbava na dlhšiu cestu.
Palubni voltmetr + 2x USB
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technická výbava na dlhšiu cestu.
sered píše: georgeCZ> Dnes mi prislo tohle, uz je to instalovane a paraaada!!!
Palubni voltmetr + 2x USB
Taky jsem o tom uvažoval, ale působilo to na mne na fotkách dost nekvalitně. Je to OK? Mohl by jsi změřit jestli je přesnost voltmetru v rozumné toleranci?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technická výbava na dlhšiu cestu.
Naposledy editováno 16.12.2014 17:22:49