Naposledy editováno 05.01.2015 18:54:21
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Ale vím, že existují dva průměry toho čepu, na kterým je pružina nasazená. Starší páky mají čep s průměrem 16mm a mladší potom s průměrem 15mm. Průměr se zmenšoval asi proto, aby měla pružina prostor k dotáhnutí oka při napružení. Na tom větším průměru se nemá pružina kam dotáhnout a tak nepruží v oku ale pruží ty volný konce, který potom praskají. Tak sem to pochopil, podle toho, co sem o tom načetl.
Jenže ani 15mm čep očivídně není řešení Pružinu objednám, vyměním a druhou budu vozit pod sedlem.
Je tu ještě někdo další s Ballabiem nebo novějším ročníkem V11ctky (od 2003-2004 cca) komu pružina praskla?
e: Tak sem vyčetl, že to praská i na těch novějších. Objednal jsem v DMotu dvě a budu vozit náhradní.
Naposledy editováno 17.04.2019 09:32:08
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kemp v RO Moto Guzzi V11 | Podas | 11 | 2.6.2024 v 08:01 __RomFox__ |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 | Markus.1 | 301 | 14.8.2020 v 23:59 Koudy01 |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |