1 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem
no :D . Jak to funguje? :D
1 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem
42hp na skůtra...hmm...tak to bych si někdy docela rád projel :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem
Bago píše: všechno jde když se chce, ale tohle už je opravdu masakrální
42hp na skůtra...hmm...tak to bych si někdy docela rád projel :lol:
No já jsem sem kdysi dával RSku s "turbem" a dostal jsem vyjebáno, že to nejde :D .
Nejde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem
Musel by být ventilovej, jukni na expanzní komoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem
ventily by tomu vadit nemely
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem
Bago píše: Roman-RS>porad ne chapu
ventily by tomu vadit nemely
Ale koukni se jak fakčí dvoutakt :)
1 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem
Jináč co se týká výfuku, tak tam moc problém neni. Prostě tlak spalin roztáčí lopatky, jen holt chybí expanzka, ale kdyby bylo to dmychadlo až za ní, tak by se tam asi mlátily moc ty pulzy. Taky u 2T odpadá nevýhoda 4T jednoválce s výfukovým turbem - že na tu turbínu působí splodiny v dlouhých frekvencích (prostě to bouchne, roztočí lopatky, ale zase se dlouho čeká na další výbuch). Takhle má ten 2T jednovál frekvenci působení splodin podobnou jako 4T dvouvál.
Největší rozdíl je ale na sání. U 4T spočívá funkce turba v tom, že tlačí na zeshora píst v době sání, přičemž u 2T mu pomáhá hlavně při kompresy tím, že na něj tlačí zespoda.
Už je to hodně dlouho, co jsem to řešil s jedním profesorem, takže si to moc nevybavuju, ale nějak takhle by to mělo být :)