Téma: Pístní kroužky suzuki rgv 250
6.2.2015 v 13:54
Kde sehnat p.kroužky o pr. 56mm a výšce 1,2mm(celoocel kr., celochromový pro 2T se zámky).
Na suzuki rgv 250?
Oulehla nemá.
Na suzuki rgv 250?
Oulehla nemá.
chlapy díky, to je za pusu....jak se říká za peníze v Praze dům, potřebuji jenom kroužky.....
tady stojí jenom litr celá sada i s písty, ale kvalita pochybná.....http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-RGV250-VJ22-STANDARD-PISTON-SET-2-Pistons-Rings-Pins-Clips-CI-VJ22PS-/181619144980?
spíš by to chtělo někoho komu zůstaly doma když prodal motorku, problém je s výškou 1,2mm.
Přinejhorším je očistím a vrátím zpátky mají naj. jen kolem 8tis.km(ještě změřím spáru...)
tady stojí jenom litr celá sada i s písty, ale kvalita pochybná.....http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-RGV250-VJ22-STANDARD-PISTON-SET-2-Pistons-Rings-Pins-Clips-CI-VJ22PS-/181619144980?
spíš by to chtělo někoho komu zůstaly doma když prodal motorku, problém je s výškou 1,2mm.
Přinejhorším je očistím a vrátím zpátky mají naj. jen kolem 8tis.km(ještě změřím spáru...)
Asi bych byl schopen to zajistit, ale z tvojí strany je to málo info.... Proč sháníš jen kroužky? Měřil jsi, v jaký stavu jsou válce? Aby nebyl problém někde jinde a nevyhodil jsi zbytečně prachy za kroužky... Jinak cena 1ks kroužku cca 400kč.... Mimochodem co znamená celochromový? Tenhle výraz slyším u kroužku poprvý...
díky chlapy za vaši snahu mě pomoct, naměřil jsem na starých kroužcích míru(spáru mezi konci kroužků) 0,25-0,3mm takže na to se** dávat zbytečně vydělávat překupníkům a kupovat nové.
Ještě musím zjistit jak jsou na tom písty s geometrií a s vůlí ve válcích....jenom z toho hezky šetrně odstranit karbon.
Stav motocyklu- naj. kolem 8mi tisíc km odpovídá stavu motoru.
Zajímavé je že na tacho koupené motorky je natočené 2700km-spíš stočené, zadní guma je originál, a má ještě 3,5-4mm vzorku a rok výr.gumy= roku výr.motocyklu, guma je sportovní takže si myslím že měla mašina natočené max.10 tis.
Ještě musím zjistit jak jsou na tom písty s geometrií a s vůlí ve válcích....jenom z toho hezky šetrně odstranit karbon.
Stav motocyklu- naj. kolem 8mi tisíc km odpovídá stavu motoru.
Zajímavé je že na tacho koupené motorky je natočené 2700km-spíš stočené, zadní guma je originál, a má ještě 3,5-4mm vzorku a rok výr.gumy= roku výr.motocyklu, guma je sportovní takže si myslím že měla mašina natočené max.10 tis.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výber: dunlop qualfier 2 vs. Dunlop... Suzuki RGV 250 Gamma | mira76 | 8 | 2.9.2021 v 22:06 tempest |
RGV, náhrada za NSR? Honda NSR 250R, Suzuki RGV 250 Gamma | Sallen | 12 | 28.2.2018 v 10:01 risko |
Projekt RGV 250 VJ21- Otázky Suzuki RGV 250 Gamma | caliber | 14 | 17.3.2017 v 19:34 caliber |
Přeleštění předního plexištítu Suzuki RGV 250 Gamma | mira76 | 6 | 10.7.2016 v 20:38 zizour |
RGV 250-provozní vůle labyrint/stře... Suzuki RGV 250 Gamma | mira76 | 1 | 26.9.2015 v 21:23 dakarista |